lørdag 7. april 2007

NOK EN GRÅ DAG I PÅSKEN


I dag er det bokstavelig en grå dag her... Værmessig er det lite å gjøre... Det har snødd:( og blåst og det fine påskeværet de spådde...det må være for neste år..."Prognosene sier...bla bla". Har vel hørt den leksen før.. Det rare er jo at vi vil så gjerne tro på dem ...leve i håpet om at værgudene er på vår side.
Det verste er nok likevel at jeg sitter, halvveis ligger på sofaen og har det ikke bra....
Det begynte egentlig palmesøndag da vi skulle gi mine foreldre en hjelpende hånd på hytten..... De er jo ikke helt unge lenger, nei... Tunge møbler skulle fra by'n og inn på landet og de gamle hyttemøblene skulle taes med tilbake... Jeg kjente det samme kveld ....dette var ikke lurt...en gammel idrettskade (kremt) ga seg til kjenne... Bedre ble det ikke i uken heller med all steinbæringen jeg holdt på med. Men jeg er nå så (forb...) sta og ville ikke at dette skulle stoppe meg. I dag tok jeg siste turen rundt huset med stein og pukk og dermed ))))))))PANG(((((((( .....................
Her er jeg nå med vondt i ryggen så det holder...
At jeg aldri kan lære...
Jeg er hvis ikke helt ung lengre jeg heller....Sukk!!!

Ingen kommentarer: