tirsdag 22. mai 2007

Det er lov å drømme!!

Jeg vil ha mitt eget bad der det ikke er tisset på gulvet, hvor sjampoflasken aldri er tom og hvor det automatisk blir hengt opp ny dorull.
Jeg vil ha mitt eget bad som er ledig når jeg og hvor ingen andre enn meg selv kan ta med hele tegneseriesamlingen og sitte i timevis.
Jeg vil ha mitt eget bad hvor jeg får ha rensekremen i fred siden ingen har brukt den opp fordi de trodde det var fuktighetskrem.
Jeg vil ha mitt eget bad hvor det varme vannet aldri tar slutt.
Jeg vil ha mitt eget bad som alltid er nyvasket og hvor det ikke ligger sure sokker og skitne truser og slenger.
Jeg vil ha mitt eget bad som alltid er skinnende rent og som lukter godt!

Det er lov å drømme!


Bildet har jeg lånt hos www.hushjemhage.no

18 kommentarer:

moderncountry sa...

Takk for besøk og hilsen i min blogg, du er så klart velkommen igjen!

Ida sa...

Vi kan jo drømme "sammen".
Har samme ønsker som deg. ;)

Henriette sa...

Litt av en drøm ja.. Henger meg på den!!! :) Takk for besøk på min blogg, og kommentaren... Jølle var nå utrolig pen han også da... Ikke noe rart at hunden er mennesketes beste venn.. :)
Må nok følge litt med på bloggen din fremover tror jeg altså... :) Legger deg til på listen min jeg

min sin lille tue sa...

Hei på deg og takk for hyggelig kommentar:) Har nå tittet litt rundt i bloggen din, og lest Besatt av blogging, og ja, det var som jeg skulle ha skrevet det selv,hehe. Omhyggelig tankevirksomhet i lang tid først, hihi. Jeg kommer gjerne innom igjen, velkommen tilbake du også. Linker deg jeg, håper det er greit. Ha en fin kveld.

GAWO sa...

Du har nå virkelig funnet et fint bad å drømme om. Og drømmer kan bli til virkelighet. :-)

Hilde C. sa...

Si ifra om du finner det - da løper jeg og kjøper også ;-)

Jenn sa...

Sånt bad vil jeg ha også..ingen tvil om det-hehe..
Ha en fin dag.
Klem.

RedRobin sa...

Hehe, her var det noe kjent ja... Sånne tomme doruller får jeg nesten fnatt av - MEN nå har jeg i all hemmelighet begynt å samle dem opp i en pose. De skal gubben få i 40-års gave til høsten med beskjed om at siden han liker å spare på dem så kan han gå i gang å produsere dorull-nisser til jul. Hihi!

Ha en super dag i drømmeland! :o)

Malinken sa...

Hehe, tatt på kornet.... Ønsker meg også et slikt bad!
Skulle ønske at noen kunne finne opp en innretning som fikk skittentøy til å finne skittentøyskurven ved egen hjelp, og dorullene til å forsvinne som ved et trylleslag. Menn tror visst at dette allerede er oppfunnet.. *kremt*

Takk for besøket i min blogg, kommer snart tilbake hit :-)

Ha en fin kveld!

Anemone sa...

Hei !! Takk for at du kikket innom hos meg, trivlig :-) Kjente meg litt igjen i det siste innlegget ditt gitt, som om en skulle sagt det seg. Bare meg i dette hus som skifter dorull også....
Skal kose meg bakover i bloggen din nå.

HildeS. sa...

Heisann.
Dette er så sant som det er sagt...

Hobbygåsa sa...

Ja hvis det badet finnes annet i en drøm så må du si ifra!!!

sunshinegirl sa...

Tar et sånt bad jeg også...drømme drømme. Koselig med komentar på bloggen min. Jeg stikker innom deg igjen jeg, siden du er bergenser og greier thi hi.

9na sa...

Jeg skjønner deg!!! ;o)

Sylvia sa...

Bare for å si det, så har jeg nettopp fått meg nytt bad.....
Det er lite, men for meg er det luxus!!

Beate Larssen sa...

Åhh, et sånt bad vil også æ ha! Finnes det en fe der ute som kan oppfylle slike ønsker?

Kristin Helene sa...

Jeg og!!!!!! Men det er nok bare en drøm...

JULIE K sa...

Åja det er lov å drømme : = )