mandag 13. august 2007

KONKURRANSE


Jeg er i skikkelig kreativ i dag, og fikk lyst til å lage en konkurranse der premien er noe alle damer ønsker seg.... nemlig GARN!
Svar på noen enkle spørmål om meg og min blogg og jeg trekker ut en vinner på fredag!!!
Svaret på alle spørsmålene finnes her på bloggen, men et lite tips;-) er å se i høyre marg under emnet: Konkurranse!!!! Verre er det ikke!!!
PS! Send svarene på mail til meg, så kan dere ikke kikke på svarene til hverandre.
petunia@broadpark.no
(Skriv bare spørmålsnummer og svaralternativet feks 1a, 2b, 3c osv)
Lykke til!!!

1. Hva kaller vi påskekyllingen min yngste sønn laget i barnehagen?
a) Gullars b) Monsterkyllingen c) Pelle

2. Hva heter hunden vår?
a) Jølle b) Pluto c) Trofast
3. Hva brukte mine sønner da de laget den lille filmen sin?
a) Statister b) Kongefamilien c) Lego

4. Hva bodde på hyttetaket vårt i sommer?
a) Karlson b)Måkeunge c) Små grønne menn

5. Hvilket materiale brukte jeg til å lage Edvard Grieg?
a) Trolldeig b) Leire c) Ullgarn

6. Hvem i familien min hadde en "bad hair day"?
a) Bulle b) Jeg c) Katten Todd

7. Hva ønsker jeg meg til 17. mai
a) Sol og fint vær b) Is og brus c) Bunad

Vinneren bli annonser på bloggen min på fredag!

21 kommentarer:

min sin lille tue sa...

Hei, konkurranse, det er gøy!
Jeg prøver meg jeg:)
1b
2a
3c
4b
5a
6c
7c
Ha en fin kveld:)

Bea sa...

hehe.. eg trur eg må ha lest bloggen din veldig grundig... har visst fått med meg alt det her eg.. svara kjem på mail! :D
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min forresten, skal tenke litt på det der med fly.. kanskje eg skulle ønske meg eit til jul? (tipper alle naboane mine blir skikkelig glade.. mykje fine gamle villaer med nydelige vindu rundt om her.. hehe)

Netta sa...

Innom og titter en tur, og der var det jammen en konkurranse på gang. Tror jammen jeg hiver meg med og sender mail til deg jeg og. Du har foressten masse flott innne på bloggen din.

GAWO sa...

Da har jeg svart!
Artig med konkurranse. Og vinnerinstinktet mitt er på topp i kveld. :-)

Beate Larssen sa...

Så spennende. Elska konkurransa så skal prøve å svare etter beste evne. Men først: Har nominert dæ til "Rockin' Girl Blogger". Ser du har blitt nominert før, så da kan du lene dæ godt tilbake å bare hvile på dine laurbær :)

Ragnhild G sa...

Så morsomt med konkurranse - mail er på vei veldig snart

Frk.Badegakk sa...

Så artig=D
Jeg tror jeg skal ha alle rett...og jeg trengte ikke sjekke i bloggen din ei gang...
*spent*

1b, 2a, 3c, 4b, 5a, 6c, 7c

Frk.Badegakk sa...

nå kunne jeg selvfølgelig sende deg en mail i tilegg...*mumle*

Men du får bare skrive svarene mine ned og slette innlegget mitt...*ler*

Surrete jeg? Nei altså...

lisa sa...

Konkurranse...JAAAAA!!
Sender mail med en gang!!!

sipusa sa...

Stilig med konkurranse men jeg er dessverre for utolmodig i dag *rødme* vil likevel skrive en liten kommentar sånne ting som dette er skikkelig smart og lurt:-D

Har vurdert noe lignende selv men finner visst ikke noe bra konkurranse...hehe...

HildeS. sa...

Så kjekt med konkurranse:o)
Eg har sendt deg ein mail med mine forhåpentlegvis rette svar...
Ha ei finfin veke:o)

Lena sa...

Hm..., kom på at jeg har glemt å legge igjen en kommentar her, for jeg har svart på spørsmålene altså;-) Gøy med konkurranse!!

Petunia sa...

kjekt med alle svarmailene! To dager igjen til trekning av en vinner!

BellaDonna sa...

Så spennende,skal sende deg en meil snart.Ha en fin dag!

Anonym sa...

Så gøy a, har,nå ha je hele bloggen din og her kjæm svara je fant.Venter i spenning. mail på vei.

Stillow sa...

Så spennende!

Jeg sender mail med en gang!

Lofothuldra sa...

Hei. Er med jeg også. Så supert at du lager slike ting til oss andre. Ha en fin uke

9na sa...

Hello! Kjempekult! Jeg måå selvsagt være med! Hihi en befriende tullete avveksling fra alvorlige greier jeg akkurat slet med...

Annie sa...

Synes konkurransen var en flott måte til å få titta litt rundt i bloggen din:)
Kjempekjekt å ta en titt her inne.

Sidsel sa...

Jepp,sååå gøy *fnise*
Mail underveis..
*måtte hell og lykke følge...ehh osv* Mulig det gjaldt noe helt annet...Døping av båter he he :)

Ida sa...

Sendte nettopp inn svar.
I siste liten....
Kjekt dette.
Underholdende.
Kreativ du.
Med dine formuleringer og idèer.
Det som var litt morsomt var at jeg husket svarene etter å ha lest postene tidligere.
Populert dette, kan jeg se på alle kommentarene.
Lykke til med trekking.