mandag 27. august 2007

Menns håndtering av kriser

Fikk denne på "moromail" i dag og deler den gjerne med andre!

Kjære Spørrespalte!

Jeg er en mann på 37 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har 2 barn. Den seneste tid har min kone kjøpt mange nye klær og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid " ikke noen du kjenner". I forgårs ringte hennes mobiltelefon og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil. Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien. På torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min BMW. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en BMW 520 lekker olje når den kun har kjørt 30 000 km???

Takknemlig for svar!
Vennlig hilsen
"Bekymret"

17 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant, så sant!!
Enkle sjeler disse gubbene!!!

Beate Larssen sa...

Huff ja. Han kan jo ikke vite alt om bilen da :)

HildeS. sa...

Hehe,
den var jo morosam, og litt stygg.

Ida sa...

Haha.
Da skjønner man hva som er viktig i herremennenes liv ja... ;)
Akkurat som når vi går i ett med tapeten.... ;D

Anemone sa...

Vet du, rett så snodig, jeg fikk den jeg også...

Må gå som en farsott over landet disse mailer, men skikkelig til etertanke og morro er den !

Ha en fin fin dag Petunia.

Dolci sa...

He-he... de mennene...

Lena sa...

Menn;-)

Eva sa...

*Flire*

Catta sa...

Haha! :D
Herlig den der!
Mekkaniker'n her ville nok sett etter mamma likevel, han, men han hadde vært smart nok til å fikse bilen samtidig så han hadde noe å skylde på... Men til gjengjeld ville aldri mamma gått ut med noen andre, så om bilen lakk olje ville vi nok ikke oppdaget det! lol

lisa sa...

Haha!
Fikk en lignende på mail for et par dager siden selv...men denne var bedre!

9na sa...

Haha, jeg testet den på Kjæresten og han skjønte den ikke, og så sendte jeg den til eldstesønnen i militæret, på msn, men fikk svar at han konsentrerer seg, gjør lekser... Tar noen ekstra videregående fag... Flinke gutten. Men de mannlige medlemmene av fam skjønte den nok ikke, de er jo veldig opptatte av bil vettu... Skal prøve å la catta lese den, kommer tilbake med svar...

9na sa...

Oisann der var jeg for sen gitt, hun hadde jo allerede lagt inn kommentar den jenta... (Og hun skjønte den...). Flott jente om jeg skal si det selv. Ha en fin kveld Petunia og alle damer!

Marie sa...

Kvinner elsker enkle ting her i verden, menn...

Elins Altmulig blog sa...

En ting av gangen med disse mannfolka. Hihi... herlig mail du fikk :o)

Mariannes Kort og Stempling sa...

Den var skikkelig bra!!hahahaha

Anonym sa...

Som "gubbe" må jeg si at denne var jo litt morsom he he!

fryd45 sa...

vel som alle andre menn lot du deg avlede