fredag 17. august 2007

Og vinneren er:


Da har vi, Bulle, Jølle og jeg, kåret en vinner av konkurransen. Bulle fikk den ærefulle oppgaven å trekke vinneren blant alle de rette svarene. Jølle var med som dommer slik at alt gikk riktig for seg.
Aller først vi jeg bare si at jeg hadde aldri trodd det skulle bli en slik respons på dette innfallet.
I underkant av 100 svar på spørsmålene og så mange koselige mail. Tusen takk!
Jeg kommer helt sikkert til å ha flere konkurranser på bloggen min - så følg med!

Men nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger…
*Fanfare*
Vinneren er: HildeS
*Fanfare*

To stykker får tilsendt en liten trøstepremie…deres navnelapper hang fast i vinnerlappen og falt av på vei opp: Min sin lille tue og Lilje!!!
Gratulerer! Send meg en mail med navn og adresse, så kommer premiene i posten!
Ps. Pokalen må jeg nok dessverre beholde. Den tilhører min mann og jeg fikk aller nådigst låne den for å ta bildet.

23 kommentarer:

lisa sa...

Gratulerer til vinneren og til trøstepremievinnerene!!!

Ida sa...

Gratulerer til HildeS. :)
Det er kjekt med så stor respons da! :)Det vitner om mange lesere.
Nå må du huske å sette pokalen til gemalen fint tilbake i hylla da... ;)
God helg til deg og dine. :)

Fru Dart sa...

Det var skikkelig artig å være med på konkurransen din. Gratulerer så mye til HildeS.

HildeS. sa...

Vant EG!!!!!
Helledussen, og så eg som aldri vinner noko, dette var ein flott overraskelse på ein fredagsføremiddag.
Tusen tusen takk:o)

GAWO sa...

Gratulasjoner til de tre på "pallen". Gartig med konkurranser og moro når responsen er stor. Nå gleder jeg meg til neste. Du finner jo på så masse lurt så jeg venter i spenning. Eller er det knapt med tid? Er du ute og løper i regn og motbakker? Ta det nå litt rolig i helgen slik at vi andre ikke får så dårlig samvittighet. Klem fra meg.

min sin lille tue sa...

Nei så morsomt! Og jeg som aldri vinner noen ting:)Tusen takk:)
Mail er på tur snart. Er egentlig på jobb, men bare datt innom liksom, så da fikk dette høyeste prioritet.
Ha ei flott helg.

Sina sa...

Gratulere;) Så gøy å vinne! Nestegang må sannelig jeg å delta...

Bea sa...

Gratulerer til vinnerane! Ville berre ønske deg ei god helg, Petunia!

betty sa...

Så gøy! neste gang må jeg nok delta også. Gratulerer til de heldige vinnerene!!!

9na sa...

Grattis til HildeS! Såå mange svar? Grattis til deg også!!! Stilig! Så mange lesere!

9na sa...

Kommentar til treningsinnlegget ditt; stå på! I dag gadd jeg ikke trene, har dårlig samvittighet...

Beate Larssen sa...

Gratulerer til HildeS.
Morsomt med konkurranse :)

9na sa...

Hei igjen Petunia! Du er ikke sann!!! Herlig kommentar på min blogg vedrørende trening! Du har rett i at man skal hvile seg med god samvittighet og akkurat nå har jeg kost meg med et stort glass hvitvin med bena på bordet og pcen på fanget og blogget om at jeg kanskje egentlig bør bekymre meg for at vi har konfirmasjon om 15 dager, og resultatet er at jeg plutselig er veldig bekymret for akkurat det der... Jeg henter mer hvitvin jeg... Ha en fortreffelig fredagskveld og jeg skal vente med listeskriving til i morgen... (se bloggen min)

Petunia sa...

9na!
Kommentaren i bloggen din, var en kortversjon! Men det er bra du klarte det - å slappe av - og utsett alt til i morgen! Det er en ny dag med nye muligheter;-)

9na sa...

Takk igjen, haha du er såå morsom!Jeg ler når jeg leser kommentaren din! Jeg tente på peisen jeg nå, for å undestreke det rolige og fredelige her, og bestilte pizza fra peppes, venter catta og pappaen hjem nå straks! (Fra rideleir, de skal bare kjøre den stakkars skvetne hesten til stallen, hun liker ikke vind mer enn jeg gjør og likte ikke transporten Sarp-Oslo). Jeg skal dokumentere utviklingen ift konfirmasjonen på bloggen!

Hobbygåsa sa...

Gratulerer til vinnere og god helg til deg!

Guri sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene og god helg til deg Petunia :)

Sylvia sa...

Grattis til vinneren.
Og så ønsker jeg deg en riktig god helg!

Ruth sa...

Så artigt å vinne "trøstepremie" da!! :-) Spennade å vente på pakke i posten no!!

Catta sa...

Heisann!
Det var toppers på rideleir! Men veldig få gutter! hihi! Det var to gutter som var sønnene til eieren av Marits Rideskole (Hehe... ALtså Marit) og en gutt som var med på rideleiren.
det var mange søte jenter der, så vi hadde nok vært en fin liten guttemagnet, men dessverre tror jeg hestene skremte dem litt! Gutter kan være så feige! hehe :)
Det ble sene kvelder, ja, men ingenting i forhold til de andre på leiren! Jeg sovnet mellom 12-0100 hver natt, men lå i senga fra senest 2300. Andre på leiren skrøt himmelhøyt av at de hadde lagt seg i 7-tiden og stått opp et par timer senere, men de som gjorde det kan vel ikke ha vært helt gode... det er greit å være sent oppe noen netter, men ikke så sent at man ikke kan oppføre seg dagen etter, eller hva? Hehe... Ble etterhvert noen som oppførte seg veldig barnslig... =S...
Så koselig at du også drog på rideleir da du var mindre! Jeg har dratt på rideleir en gang i året siden 2003, og det har vært et høydepunkt i sommerferien! Men aldri tror jeg det har vært så deilig å komme hjem igjen heller!
Takk for kjempekoselig kommentar!
God lørdagskveld til deg også :)

RedRobin sa...

Oi, her har du gjort suksess! :o)

Men Ragde ja.... Jo, jeg likte forsåvidt boka jeg - MEN; nå skulle jeg gjerne hatt en bok nr 4 også da. Føler at det fortsatt er mange løse tråder i historien her!! *frustrert* Men anbefaler den absolutt, hvis du ikke har lest den.

Ha en fin søndag!! :o)

HildeS. sa...

Hei hei.
I går fekk eg pakke i posten, TUSEN TAKK!!!!
Det var mannen som henta posten og skjønte ikkje kva som tøyt ut av postkassa, men det var jo pakken min...
Ha ein strålande fin søndag:o)

HildeS. sa...

...og så gløymte eg det igjen....
Gratulera til dei som vant trøstepremie.
Sånn der klarte eg det:o)