tirsdag 4. september 2007

Guttene mine!

Her er guttene mine!
Bildene av bølleruskene er tatt med ca åtte års mellomrom.
Det er sant som de sier at hver alder har sine bekymringer .
De er greie gutter, ikke noe tvil om det.
Men samtidig som man ønsker at de skal være små og helt avhengige av deg igjen,
ønsker man at de skal få innkallelse til militæret og havne så langt nord at det bare går fly hjem til jul. Vel, det er nok en del av løsrivelsesprosessen og jeg er hundre prosent sikker på at den er hardere for mor enn podene selv;-) He he!
Bulle og Knuds! Jeg er veldig glad i dere !!!

14 kommentarer:

@tone sa...

Så kjekke unge menn du har Petunia!

Elin.71 sa...

Flotte gutter du har, ha en flott kveld :D

lisa sa...

Fine gutter! Tiden går så fort og det er på ungene vi ser det. Forstår følelesen din av å ønske dem små, men samtidig at de skal vokse opp til selvstendige individer. De flyr vel neppe ut av rede før de er klare;-)

Bea sa...

Morsomme bilder.. kjekt å kunne sjå tilbake og sammenligne med dagen i dag. Dei har visst vokst litt begge to, men dei er fortsatt like søte etter sju år!! :)

Anemone sa...

Huff, nå fikk jeg en liten klump i halsen.
Som mor kjenner en på de samme følelser, og at det finnes flere slike som meg der ute, er godt å vite.(litt vel overbeskyttende og bekymra, men de er jo det kjæreste man har...)

Fine gutter.

organic-lizzi sa...

Så flotte gutter da..
Enig i beskrivelsen din,bortsett fra at jeg tror nok løsrivingen er vel så tøff for de..kanskje noen ganger tøffere..
Ha en deilig dag.
klem

Petunia sa...

Da er de gode til å skjule det!
Det går mye i: - MÅ du være sånn hønemor??? og - MÅ jeg ringe hjem hver dag når jeg er i Syden? (Han trengte ikke det altså, men jeg forespeilet det "værste" og så jobbet vi oss frem til en avtale som han synes var grei og jeg kunne godta....synes ikke det var greit å sende han sydover etter sommerens oppslag i meidia.)
Ja, jeg er en hønemor og det er som Anemone skriver, det er det kjæreste jeg har.... Og alt jeg gjør, selv kjeftingen, gjør jeg av kjærlighet...hehe!

Anonym sa...

Søte guttebasser på det første og stramme karer på da andre! Sånn er det, de er små, og plutselig er de voksne.Vi som foreldre får sørge for at de får sterke vinger, så de kan fly trygt ut av redet, uten å krasjlande. Disse to greier seg nok bra skal du se. Ha en fin kveld:) fra Naturglede.

berit nilsen sa...

Kjekke gutter du har der. Jeg har også to gutter, men dem er det nesten 14 år i mellom og det er utrolig hvor knyttet de er til hverandre til tross av aldersforkjellen. Storebror er lillebror sin største helt i livet. Ikke greit å være søster midt i mellom her i huset, nei.
De vokser og blir store og forlater hjemmet, men det er vel livets gang.

9na sa...

Haha kuule bilder!! Tøffe gutter! Jeg setter så pris på dine rfleksjoner Petunina, takk! Ha en fin kveld!!! ;)

9na sa...

...rEfleksjoner...

Ida sa...

Fikk en utmerkelse av Koselig Koselig i kveld.
Vil gi den videre til deg! :))

The 'Power of Schmooze Award' is The Award for bloggers who “effortlessly weave their way in and out of the blogosphere, leaving friendly trails and smiles, happily making new friends along the way. They don’t limit their visits to only the rich and successful, but spend some time to say hello to new blogs as well. They are the ones who engage others in meaningful conversations, refusing to let it end at a mere hello - all the while fostering a sense of closeness and friendship".

Henger meg også på de andre her.
Flotte gutter! :)

Sylvia sa...

Tøffe gutter du har.
Hønemor er vi alle sammen!

Lena sa...

Dette var virkelig 2 kjekkaser:-) Ja det er både óg at de vokser til og blir store og uavhengige.... Ikke så lett for mor det nei. Men det går vel helst bra:-)