lørdag 8. september 2007

Overraskelse!!!

Jeg fikk et lite hint i går om at noe var i gjære.... Noe jeg liker veldig godt var på vei til postkassen min!
Jeg ilte bort for å sjekke i formiddag og der lå det en stor hvit konvolutt fra frk. Badegakk.
Hun hadde altså tipset meg om at sjokolade ville ta turen over fjellet til Bergen, men pakken inneholdt mer den! En kjempefin koppetue, som er alt for fin til å vaske med, en pose bjørnebær te som lukter himmelsk og en kjempesøt tesil formet som et hjerte. Sjokoladen var i små handye pakker som er veldig lett å gjemme unna siden jeg liker å ha snopet mitt i fred. (Les dette innlegget).
Tusen takk frk. Badegakk!!! Jeg ble veldig glad! Det var kjempe koselig å få en slik overraskende oppmersomhet i posten!

13 kommentarer:

Berit sa...

Så kjekt å få overraskelsespakke da!! Du får kose deg i små doser så den varer lenge.
Har tatt en titt i bloggen din og likte meg godt her!
Har linket deg visst det er greitt?
God helg

Anonym sa...

Nå måtte jeg lese to ganger. Hva i all verden er "koppetue"? Men så forsto jeg det , det er vel en klut? Et helt nytt ord for meg, morsomt! Deilig sjokolade du fikk, den liker jeg også.Ha ei fin helg:) Klem fra Naturglede.

Petunia sa...

Naturglede: Jeg lurte også veldig på hva en koppetue er første gang jeg hørte det. Den nærmeste å beskrive det som er vel kanskje en oppvaskeklut/ kjøkkenkut/ benkeklut. Den som jeg fikk, er så fin at den blir til pynt!
Berit: Kjekt med nye bloggvenner, her er det bare til å linke i vei!!!

sipusa sa...

Flott gave du har fått!!
Og garnet jeg brukte er plumet... til sjalet altså;-)

organic-lizzi sa...

Næmen..så deilig med en sånn konvolutt i postkassen da:-)
Håper du klarte å holde dette for deg selv .. Jølle klarer vel å snuse det opp,men han spiser kanskje ikke sjokolade?..
Fin-fin søndag til deg!!

Anemone sa...

Så heldig du er... Det er deg helt sikkert fortjent... Kos deg...

Bea sa...

Pakke i posten er gøy! Klutane til Frk. Badegakk er flotte, og namnelappane blir liksom det lille ekstra(er litt misunnelig på dei lappane, altså..) ;)
Kos deg med te og sjokolade, ha ein fortsatt fin søndag!

Sylvia sa...

Overraskelsespakker i posten er alltid gøy å få!!!!!
Og det vel også "fordi du fortjener det" pakke!

9na sa...

Gratulerer med pakke! Kos deg, og del ikke med noen!

Virtuella sa...

*rørt*
Takk skal du ha!!!

Lena sa...

Så heldig du er som har fått pakke, og den var jo veldig fin også!! Koooos deg med sjokoladen du;-)

Ida sa...

Herlig innhold i den pakken! :)
Heldiggris. ;-)
Kos deg med alt sammen.
Ha en fin mandag og godt valg. :)

Guri sa...

Heldig du er som har fått pakke :)