søndag 23. september 2007

A wonderful world

Ha en fin søndag!

16 kommentarer:

Mariannes Kort og Stempling sa...

Sorry, jeg tagget deg før jeg tittet i bloggen din......
Så du er tagget igjen

9na sa...

Oi sann, kul video... Flott hva man kan gjøre bare med hendene sine! Utrolig. (Jeg for eksempel, skriver og skriver og er glad jeg har ti fingre ja...) (DET kunne jeg skrevet på de 7 factaene i går, jeg har ikke følelse i halve venstre pekefinger etter at jeg skar over nerven min!... dumt gjort, men jeg kan gjøre alting likevel, men det var rart i begynnelsen å strikke og hekle)

Petunia sa...

Jeg knakk høyrehånden for noen år siden. De klarte ikke få den ordentlig tilbake på plass, bruddet hadde presset beinbitene over hverandre og tre stykker prøvde å dra det fra hverandre igjen(En av dem holdt meg fast!)(får vondt bare jeg tenker på det) - så jeg har ikke samme styrken i den hånden. Måtte skrive med venstrehånden lenge og kunne ikke gjøre noe håndarbeid
...kjedelig. Men jeg har trent meg opp igjen til sånn noenlunde brukbarhet. Men jeg blir fort sliten i hånden.

Hobbygåsa sa...

Stilig video - utrolig hva man kan få til! Ha en fin søndag!

Catta sa...

WoooooooW!!!!!! Flott å se!!! Hihi!!
Ha en kjempefin søndag!

Anonym sa...

Hei Petunia! Nå fikk du meg til å gråte! Ikke fordi jeg var lei meg, men fordi dette fremkalte minner fra min barndom. Dette kunne mormor (og min mamma kan også). Du aner ikke hvor mange kvelder vi ungene satt og øvde i skinnet fra stearinlys, men det er vanskelig. Mormor kunne alt dette, og fortalte eventyr til. Jeg hadde glemt det helt. Tusen takk! Jeg har tatt din utfordring, så nå må du nok inn til meg og se!!!! Fin søndag, fra Naturglede.

Anemone sa...

Huff å min Petunia.
Nå sitter jeg her å gråter, i alle fall med en kjempestor klump i halsen og gåsehud etter den operasangen på Amerikanske Idol !!
Aldri hørt på maken, reneste Pavarotti, har faktisk gått meg hus forbi den der gitt... Utrolig.

Husker også foresten slike skyggeleker med fingrene. Slikt vi lekte oss med når tilgangen på utallige leker ikke var til stede. Det var min mormor som viste det til meg første gang husker jeg.

Ellers er du i full gang med jule-forberedelser ser jeg...

Tor sa...

Wow...det var en fantastisk snutt! Skulle ønske jeg hadde slike magiske hender!

9na sa...

Heisann, jeg venter på julenissen jeg, kommer han snart eller?
*knise*

Sylvia sa...

Noe så nydelig, da!!!
Ja, hva skulle man gjort uten fingre? De er iallefall jeg avhengig av....spessiellt til mine hobbyer.
Ha en fin uke!

Bjørg sa...

Hahahah! Jeg må le...

Du som er så godt i gang med vinnissar - ikkje få panikk. Og takk for tips.. litt lei av å hekle sånne heilt plain sjal.

åsemor sa...

Jeg har tagget deg, men ser at jeg er forsent ute :)
Ha ei fin uke :)

Petunia sa...

Ja, nå er det bare til å øve dere folkens... Tror jeg kan klare den skyggen med svanen, men uten vingene naturligvis....

GAWO sa...

Så fin en videosnutt! Fikk lyst til å forsøke, så nå slukker jeg alle lys og finner fram lommelykt ... eller kanskje et stearinlys, og prøver meg på gamle kunster.

Ida sa...

Stilig! :)
Ikke lett å ta etter det der nei....

Anonym sa...

Sangen er nydelig. Det er en av mine favoritter. Hånd og finger kunsten var stilig. Marit