lørdag 20. oktober 2007

Mens vi venter....

Du må vel bo i Bergen eller nærheten for å forstå hvordan vi har det her i dag..
Man skal ikke legge skjul på at det er en viss nerve i luften og en del urolige mager som spaserer rundt omkring blant de syv fjell og det har ingenting med drikkevannet å gjøre.
For de som ikke forstår hva jeg snakker om, så sier jeg bare Brann....
Noe mer orker jeg ikke si om den saken akkurat nå...
Det er bare til å vente og se hva som skjer - om det blir latter eller tårer..
Noe som virkelig får frem smilet er Pondus...
Denne stripen her er ubetalelig.
Trykk på bildet så blir de større.
Gjengitt av tillatelse av Strandoverli@yahoo.com

14 kommentarer:

min sin lille tue sa...

Hei på deg:)
Hm, det ante meg at det var fotball det var snakk om ja, men der stopper jammen min kunnskap om temaet:)
Håper strikketørka gir seg snart hos deg, og måtte humre litt av lodotten...:) Uff, er det ikke typisk? Ergerlig med sånne filleting, men det skjer.
Ønsker deg ei god helg.

HildeS. sa...

Heia BRANN, me ryssar fingrar og tær for at det går bra:o)
Den Pondus stripa er noko av det beste eg har sett. Første gang eg las den lo eg i lange tider etterpå. Eg er Pondus fan på min hals:o)
Ha ein flott laurdagskveld og resten av helga:o)

Ida sa...

Krysser alt jeg har Petunia!
HEIA BRANN!!!! :)))

GAWO sa...

Var i by`n i formiddag... og det holder for meg. Noen tur i folkemengden i kveld står jeg over. Som du sikkert skjønner så er jeg ingen ivrig fotballentusiast. Tør nesten ikke si det høyt i dag ...
Pondusen var fin. Ler godt av den.

Petunia sa...

Aldri så liten nedtu i kveld...luften gikk ut av ballongen...
men det kommer flere sjanser....there be more.....

Olstad sa...

Jubelen står vel ikke i taket hos dere i kveld... Men vil uansett ønske god helg. Vært litt borte fra bloggingen i det siste for hatt så mye å gjøre men har nå en marathon blogge kveld det er så hyggelig. Man skal ikke hoppe over slike viktige ting.

Catta sa...

Hehe :) Brann vekker minner her; Jeg er Oslo-jente selv, men har aldri likt vålerenga-miljøet, så jeg har heiet på Fredrikstad, men i fjor, da jeg var på rideleir, møtte jeg ei jente fra Bergen. Hun hadde det utrolig artig med å få meg til å synge Brann-sanger, for jeg nektet ikke å synge, selv om jeg vet godt at stemmen ikke er Sissel Kyrkebøs, og skarre "r"-en ikke en bergensers ;)
krysser fingrene for Brann!!! =)
Herlig Pondus-stripe!!
Ha fortsatt en fin helg :)

Frk.Badegakk sa...

Hahahahhahahhahaaaa!
Gylden stripe!=D

(Fotball vet jeg ikke noe om så det velger jeg å ikke kommentere;))

Sylvia sa...

Fotball bryr jeg meg ikke om, men tegneserien derimot, var herlig! Slik kan det gå når man ikke hører skikkelig etter........!!!

Ida sa...

Det er virkelig dagen derpå ja...
Jeg mener, tror og vet at BRANN tar gull i år.
Det var nok mange skuffede mennesker på Festplassen i går.
Sånn ca. 50 000...
Men, pytt sann.
Man kan ikke vinne hver gang...
Tror vi venter med å feire gullet, til gullet er en realitet.
DA skal jeg kjøpe noen Gull øl og. ;)
Fin kveld til deg. Med skuldrene senket igjen. :)

9na sa...

Haha så morsom! Kan lett blir forviklingar når man ikke hører, ja...!

åsemor sa...

Sånn er det, en hører "ofte" bare det en vil høre :)
Brann, gikk vel ikke særlig det, men det ordner seg tilslutt :)
Ha ei fin uke!

Marie sa...

Betre lukke neste gong til Brann! Pondus var festleg, hehe

Ida sa...

Da er det i box Petunia!!!! :)))
GULLET ER HEME!!!!!!!!!!
Og vi takker rogalendingene, som så absolutt fortjener sølv.
Gratulerer!