mandag 22. oktober 2007

TAKK!

Gullet e heme!
Jeg tror jeg må strikke en Brannisse i pur glede!

11 kommentarer:

Ida sa...

Nå er det godt å være sogning, bo på Sotra og heie på BRANN!!!!
Tipper det like godt å være bergenser! :)
Brann nisse blir en fin avveksling fra de vanlige nissene... ;)
Kankje inspirasjonen kommer tilbake også nå.
Hvilket nummer skal han ha da?

Petunia sa...

2007! Med gullskjegg!!!

lisa sa...

byen e bergen og laget e brann stedet e stadion så syng alle mann:
heia brann, brann, braaann, heeiiia brann!

HildeS. sa...

Gratulera:o)
Heia BRANN.
Brann nisse blir flott:o)

Bea sa...

Gratulerer!! Skal seie det har blitt feira i byen i kveld, ja.. Smelte i fyrverkeri som bare det her ei stund.. hehe..

Anemone sa...

En trønder bøyer seg i støvet og GRATULERER !!

Men nå må du være snill og hjelpe meg litt. prøver å legge inn video i bloggen fra you-tube, huff, lest, prøvd så jeg nesten kjenner hodepinen komme. Tror dette blir litt for innviklet for min teflonhjerne :-(
Noen gode råd????

Hilsen en som er lettere desperat.

9na sa...

Gratulerer!!! ;)

Sylvia sa...

Javel, gratulerer, selv om jeg ikke liker fotball!!
Og så er det en liten pakke på vei til deg.......!

Anemone sa...

Hurra !
Fikk det til til slutt, av egen hjelp :-)

GAWO sa...

Er aldeles ingen fotballentusiast...men likevel. Gratulerer!!

Spennende med pakke fra Sylvia. Håper du pakker opp fort så vi får se hva det er. Har hun laget noe i "gull" ????

Catta sa...

hehe!
gratulerer så mye!