søndag 7. oktober 2007

To gode gutter

Silver er Bulle sin katt. Det har Silver valgt helt selv. Det er til Bulle han går når han vil ha litt kos. Og om dagen er det i Bulle sin seng han ligger når han vil ha fred. De kler hverandre faktisk. Begge snorker! Hvis jeg står utenfor rommet til Bulle om kvelden, høre jeg tostemt during innenfor døren. Og hvis Bulle beveger litt på seg, så går Silver sin snorking over i maling.
Hvor herlige ungene er når de sover!!!
Der er nesten som man får lyst til å vekke dem igjen....bare for å være med dem...
Men bare nesten....

11 kommentarer:

syglad sa...

Jeg falt fuldstendig med de to sjarmørene der..
Ha en flott søndagskveld.

9na sa...

Oii så nydelige begge to..!

Tove sa...

Søte var de! Vi har også en pusekatt som foretrekker å ligge inntil minstejenta.(Eller så ligger hun gjerne midt oppi senga mi når jeg kommer og skal legge meg, enda hun vet at jeg ikke vil ha katter i senga).
Å kjære Petunia; det var så koselig at du hadde lagt inn en liten kommentar i bloggen min.

sipusa sa...

Så nydelig...tenk de snorker i kor, så herlig:-D

Marie sa...

Det var ein gong...når eg ser slike bilete saknar eg tida då barna var små... Nå er dei spreidde i aust og vest, bokstaveleg tala. Godt med telefon og internett!
Fin mandag til deg :o)

marit sa...

Koselig bilde! Det er bra for barn når de kan voske opp med dyr.

RedRobin sa...

Akk, så søte de er begge to :o)

Catta sa...

Så søte!!! Herlig bilde :)

Ja, nå har skolen begynt igjen, men det er bare gøy... (Jøss... hadde aldri trodd at jeg skulle si det! hehe)

Ha fortsatt en fin dag :)

lisa sa...

Så nusselige de var! Det er vel kanskje ikke akkurat det Bulle vil høre?:) Men selv tøffinger må sove!!!;)

Ida sa...

To sjarmører og gode venner. :)

huldretime sa...

Hei Petunia,
det er jo altid bare bra a bli inn i din bloggen og lese litt og se pa den herlige bildene. Du skrive ogsa helt intressant...sa det er en glede a bli innom her!
Söte bildet er det med dine to snorkende...:))
Velkommen igjen i min blog!
Hjertelig Hilsen
Bea