fredag 2. november 2007

Endelige fredag!



Oppskrift på en vellykket dag


1 kopp vennlige ord
2 kopper forståelse
4 ss tid og tålmodighet
1 håndfull varm personlighet
1 god porsjon humør.

Fremgangsmåte: Vei ordene nøye og tilsett forståelse.
Bruk god tid og glem ikke tålmodigheten.
Blandes over ilden med den varme personligheten,
Men må ikke koke.
Hold temperaturen på 37,5 grader og ha alltid humoren beredt.
Smakes til med livets krydder og
serveres i individuelle porsjoner.

Ha en fin helg!

15 kommentarer:

Nitus sa...

Jeg har nominert din blogg.
Ha ei trivelig helg.

Ida sa...

Nydelig bilde Petunia.
Jeg har denne oppskriften hengende på kjøleskapet mitt.
Fine leveregler.
Ønsker deg en fin helg også! :)

Marie sa...

Flott oppskrift på ein fin dag og eit godt liv! Bilete ber bud om at etter vinteren kjem våren! Nydeleg!

God helg :o)

Maiken sa...

Hei:) fant ut at jeg burde si ifra til deg om at jeg har lenket til denne bloggen i ett av mine innlegg:)
Dette er fordi jeg liker bloggen din og oppfordrer den til andre som leser bloggen min:)

mvh. Maiken

Anemone sa...

Hei du...her trenges nok noen dl med oppholdsvær også. Huttetu for et regnvær. Gir meg snart ende og over.

Sitter inne og spiser marsipan, og det er ikke bare bare...

Fin lørdag videre ønskes fruen...

Catta sa...

Heisann!
Den oppskriften var ikke dum ;) Skal holde den i bakhodet!
Håper du hadde en fin fredag!
Ha en fin kveld

Liv-Toril sa...

Jeg har også nominert bloggen din med en smilpris. Ønsker deg en god helg.

madde sa...

Fint bilde og kloke ord. Burde levd litt etter dem alle sammen - så hadde alle fått en bra dag!
Fine nisser du lager:)

Sylvia sa...

Jammen dette var da noen fine ord å ta med seg på veien......
Ønsker deg er super søndag, Petunia!

LilleBlå sa...

Du har visst blitt nominert av meg også....
Den oppskriften skal lagres - helt sikkert!
Ha en vakker søndag!

GAWO sa...

Jeg liker nye oppskrifter. Så denne rørte jeg ihop i dag tidlig og brukte den utover dagen. Resultat: det har vært en serdeles vellykket søndag.
Jeg kommer til å bruke restene gjevnt fordelt utover i uken. :-)

min sin lille tue sa...

Hei på deg:)
Flott oppskrift det der ja:)
Og så kule de nissekonene dine blir. Du ser ut til å være utrolig produktiv. Her har jeg kjøpt garn til en blånisse for å få litt avveksling, og holder kun på med min 4. nissemann *hehe*
Ønsker deg en fin kveld og uke.

åsemor sa...

Takk for oppskrifta, den må en prøve å etterleve :)

organic-lizzi sa...

Fin oppskrift!!
Ønsker deg en deilig novemberuke!!
klem Randi

lisa sa...

Alle burde leve litt etter dette!