fredag 16. november 2007

Gi damene det de vil ha!!!


En gjeng med golfspillere er samlet i garderoben. En mobiltelefon ringer , og en mann svarer den ved å trykke på ”høytalerfunkjsonen” slik at han kan snakke mens han fortsetter med å snøre skoene sine. Alle andre kan dermed lytte til samtalen...
Mannen: - HALLO!
Kvinne: -Hei kjære, det er meg. Er du i klubben ?
Mannen. - Ja!
Kvinnen: - Jeg står på Aker brygge og har funnet en skjøøønn lærjakke. Den koster bare 7.500,- kr. Er det OK at jeg kjøper den ?
Mannen: - Ja da, naturligvis, hvis du liker den så godt, så.
Kvinnen:- Siden jeg har deg der, så var jeg også innom Mercedes for en titt.
De hadde akkurat fått inn 2008-modellen, og de hadde en kjempestilig sort SL500. Akkurat en sånn jeg alltid har ønsket meg !
Mannen: - Hva kostet den ?
Kvinnen: - 2.200.000,- i standard utgaven.
Mannen: - OK , så kjøp den da, men til den prisen må du få med vinterdekk !
Kvinnen: -Tusen takk, kjære. Du er nå søt og!
Så var det bare en ting til. Det huset vi så på i fjor er til salgs igjen til 10.500.000,- kr!!!
Mannen: - OK, tilbyd dem bare 10 mil. kr. De vil de sikkert akseptere. Hvis ikke så gi dem de siste 500.000,-. Det er jo en OK pris.
Kvinnen: - OK. Vi sees senere. Jeg elsker deg!!!
Mannen: - Ha det bra. Jeg elsker deg også!

Telefonsamtalen slutter. Alle de andre mennene i garderoben stirrer måpende på ham , inntil mannen ser seg rundt og sier med et stort smil;
"ER DET NOEN SOM VET HVEM SOM EIER DENNE TELEFONEN ???"

God helg!



18 kommentarer:

enaj sa...

den var bra hi-hi

Ida sa...

Herlig!!! :)
Damen la nok på i lykkerus ja.... (som om lykke kan kjøpes for penger...;)
Og de mennene forbedret helsen enda mer, etter golftreningen. For en god latter forlenger som kjent livet...
Takk for en god latter til deg og god helg!

Bea sa...

*holder meg på magen* Joda, du kan å more oss du! ;D

Ha ei riktig fin helg! (rekner med det regner i Bergen òg?)

HildeS. sa...

Hehehihi hahahhaa:o)
Den var skikkeleg råbra.
Har flira lenge av den.
God helg til deg også.
Mi "10 på topp menn" liste er klar i bloggen min om du vil ta ein kikk:o)

turvid sa...

He-he-Herlig! :))

God helg.

Berit sa...

Den var skikkelig bra!!!
Men skulle likt å sett ansiktet på karane som hørte på, han som eigde telefon.
Riktig smarting han der!
Ha en god helg!

Anemone sa...

Ja, du nå ler jeg med lyd gitt...

Den var bare dritt bra !!!

God helg til deg min venn.

GAWO sa...

*ler* Den var ikke dum. Du har et lite lager av gode historier :-)
God helg til deg også. Ikke rart at du nesten ønsker meg god jul *flirer* ...du er vel bare opptatt av nisser og juleting.
Godhelgklemtildeg

Koselig koselig sa...

Du hahaha, så vittig, akkurat den der fikk jeg på mail i dag fra en kollega, og jeg lå nesten tvekroka over pulten min og lo. Så sendte jeg den til min mann og jeg fikk en enda mer hysterisk morsom mail tilbake fra han... jeg må se om du har en mail adresse så skal du få den fra meg, den er enda verre hehehehehe... hihihi

GOoood helg!

Landliv sa...

Helt utrolig!! Hvis denne var en sann historie så må den ha vært utrolig underholdende... en samtale man ikke glemmer så lett nei!

God helg til deg!

Dolci sa...

Ha-ha, utrolig bra!!

Beate Larssen sa...

Ha, ha. Morsom start på helga det. Ha ei super helg :)

Marie sa...

Hahaha, den var god...

min sin lille tue sa...

Hei og hå:)
Humrer godt her nå. Bra med litt fredagshumor ja:) Ha ei flott helg.

organic-lizzi sa...

Nei,sååå bra!!Skikkelig humor på den karen..
Kos søndag til deg og dyrene..Håper katten er i humør igjen..
klem Randi

Sylvia sa...

Hi hi........damen til telefonens eier fikk iallefall viljen sin, og sikkert en herlig dag! Og vi en god latter!!!!!

9na sa...

hehe... hadde konen til telefoneieren felles konto med telefoneieren eller...? ehh he

betty sa...

Denne må jeg fortelle på jobben i morgen! Alle mennnene på kontoret golfer på fritiden og de fleste av dem har hjemmeværende koner... I alle fall sjefene... Tror denne vil slå an!