onsdag 7. november 2007

Rock Star!

Denne er bare kjempemorsom! Husk å ta på lyden!!!

15 kommentarer:

lisa sa...

hahhahahha!
Her blir de litt vanskelig å velge kategori:
"Skal vi danse" eller "idol"!
Kjempemorsom!!!:)

Josefine (HB) sa...

Knakende god ! hehe :)

Frk.Badegakk sa...

Hahahahaha!
Akkurat det jeg trengte før jeg skal på jobb!=D
Takk!

Hobbygåsa sa...

Den var råstilig hahahaha!

Marie sa...

Hahahaha, den va'kje verst!

Lena sa...

Åh gud så herlig, jeg er kjempesjarmert!! Hihi:-)

Hilde C. sa...

Herlig! Han var ikke så verst til å holde takten heller :-)

Ida sa...

Heheheheheheeeeerlig "fyr"! :)

Eva sa...

Det var pipp-pippen sin det ! :D

organic-lizzi sa...

Så utrolig herlig..og den rocka sveisen i tilegg..
Kos dag til deg..
klem Randi

Elins Altmulig blog sa...

hihi... den var råherlig.
Gir en god latter her i huset nå :o)

Dolci sa...

hahaha.. Herlig!

Ha en flott helg :-)

åsemor sa...

Det svingte i rockefoten på den karen :)
Ha ei fin helg !

9na sa...

Hihi for en kjempemorsom snutt! Papekjempegøye!

Koselig koselig sa...

Å herregud den var jo bare helt herlig!!! utrolig stilig, jeg holder på å le meg fillete her, såååå skjønn!! Ser du at det sitter en i buret bak og digger litt også??? hahahahaha