søndag 16. desember 2007

3. søndag i advent - blir du med???


Så tenner vi det tredje lyset og løper avgårde til søndagsåpne butikker. Før i tiden gikk man på adventsbesøk til familie og venner denne dagen. Nå treffer man dem på kjøpesenteret i kassakøen ved siden av seg... Har ikke tid til en felles kopp kaffe på kafèen en gang...

Men ta deg litt tid til å være med her da!

For siste gang denne måneden, har jeg en liten konkurranse!! Det gjelder det samme som for de to forrige søndagene. Legg igjen en liten kommentar og du er med i trekningen og får en liten overraskelse i posten.


Vinneren for 3. søndag i advent ble: Strikkegal
Jeg har lagt igjen en hilsen på bloggen din!

33 kommentarer:

HildeS. sa...

Eg er med vettu:o)

I dag tidleg baka eg peppernøttene til Bulle, nam, nam, dei var goe:o)

Frk.Badegakk sa...

Blir med jeg, selv om vinnerlykken er heller laber for tida.
Det er mulig jeg kan få bakt litt kaker til uka, skal lage hjemmebakte maryland cockies i julegave (med julekakeboks selvsagt), så kanskje jeg skal smelle i hop en peppernøttdeig med det samme=)

madebyjulia sa...

De peppernøttene må jeg prøve.
Alltid koselig å besøke bloggen din, ha en fortsatt fin helg:)

duvi sa...

Jeg skal ha en avslappet 3. søndag i advent , med gode venner over på gløgg. Ha en fin dag

Muffin sa...

Så hyggelig med konkurranse, klart jeg er med! enig med deg om de søndagsåpne butikkene, nå har vi ikke unnskyldning på søndagene en gang for de $%& kjøpesentrene.... Ha en fortsatt trivelig advent!

heidisu sa...

Ha en fin 3. søndag i advent! Hjelp, nå er det bare 8 dager igjen.. Her skal det skrives julekort.

Maja sa...

Ønsker deg en flott 3. søndag i advent. Nå er det snart jul.

Netta sa...

Da er vi kommet til 3je søndag i advent og på radioen synger de "nå tenner vi våre lykter" en helt nydelig sang - og som faktisk kan assosiseres med de tøffe adventsnissene dine. Ønsker deg en fortreffelig 3je søndag i advent.

Mrs. Darcy sa...

I dag skal vi til noen venner å hogge juletre. Før det skjer skal vi levere julegaver, og faktisk ta oss tid til å slå av en prat med noen av dem over en kopp kaffe :-)!

Ha en flott søndag!

Kroken Design sa...

Denne gangen er jeg med også! Ha en flott søndag, og ta deg tid til litt kos mellom handleturene ;-)

Klem dolci

syglad sa...

Jeg er med, og i dag skal jeg gjøre ferdig de siste julegavene og så slappe av med samboeren min. Ha en fin søndag og kos deg..

http://sipusa.neuro.no/ sa...

Hehe, ja det er sant, det er søndagsåpent i dag det hadde jeg glemt *LoL*

Så da skjønner du sikkert at for å møte meg er det ikke nok å gå på butikken:-D men på nett er jeg jo!

-sipusa

GAWO sa...

Holder litt på gamle tradisjoner jeg, og lar kjøpesenter være kjøpesenter. Så idag blir det adventskos og middag sammen med familie og kos med de aller minste. Gjett om jeg gleder meg.

organic-lizzi sa...

Kanskje ikke toppen av lykke,men jeg har lagt inn en utmaning til deg på bloggen min..

ps.håper du overlever storsenteret i dag..Tror jeg holder meg unna..Koseligere med en tur til Drøbak da:-))
Klem Randi

Monica sa...

Her skal det _ikkje_ handlast i dag! Vi skal kose oss heime med besøk av min far og stemor.

Ruth sa...

Heisann! Vil få ynskje deg ein fin dag! :-) Håpar det ikkje er like kaldt hjå deg som det er her. -13 grader er litt for kaldt etter min smak...

Petunia sa...

For å avklare alle misforståelser:
Jeg skal ikke på noe kjøpesenter i dag. Jeg får klaustrofobi bare av tanken....:)

Sylvia sa...

Jeg er en av de som må jobbe på søndagsåpent, jeg! Så mens dere koser dere hjemme i stua med tente lys og kaker, så fyker jeg rundt og hjelper søndagshandlende med julegaver.......

Så flott at det røde sjalet gjør deg varm, da!!! Det var vel kanskje meningen også? Du er sikkert kjempefin med det.
Ha en hyggelig søndag! Klem.

Bea sa...

Ha ein fin søndag!! :D

9na sa...

Jaaaa jeg er med!!!!

Marita Bk sa...

Jeg er ikke på kjøpesenter idag, men dattera stakk i vei med naboen. Jeg har bakt og har nå deilig juleduft i huset. Fortsatt god advent til deg og dine og takk for koselig kommentar i bloggen min! mvh Marita bK

hobbyvenn sa...

Alltid like koselig å titte innom bloggen din. Sjalet du hekler ser jo skikkelig profesjonelt ut! Nissekonene ble nok fornøyd ja, og det blir nok du også når dine blir ferdig. Lykke til!

Else sa...

Skal også prøve peppernøttene. Kanskje med en gang om jeg har alle ingrediensene. Har lagt ut oppskrifta på mine julebrød i bloggen min.

Anemone sa...

Likte den nest til høyre best jeg da, den så så god ut.

Ventet å finne 7 ting du ønsker deg her jeg nå, for så du også fikk utfordringen.
Jeg sleit for å finne syv, men greide det til slutt :-)

Fin 3. søndag i advent til deg.

min sin lille tue sa...

Hei:)
Jeg er med:)
Men du, har du tent på flaskenissene dine? Ikke bra. hihi.
Ha en fin 3. søndag.

Mita`s hjørne sa...

Sitter her med gløgg i koppen, pepperkaker på fatet og nyter synet av tre levende lys - nå er det bare en uke igjen til lille julaften... hærlig...

Ha en koselig kveld...

Mariannes Kort og Stempling sa...

Jeg er med;-) Betalingen for kortene har kommet inn!!!!
Ha en strålende 3.advent.

strikkegal sa...

Godt å høre at ingen nisser ble skadet når bildene ble tatt :) God søndag!

åsemor sa...

Jeg er med, og jeg har ikke vært på søndagsåpne butikker.

Ida sa...

Ja! Jeg er med!
For dette er som sagt, gøy! :)
Og jeg har ikke vært på kjøpesenter i dag du..... ;)

Fru P sa...

Min tredje søndag i advent er tilbrakt på jobb (hele 12 timer); og i dag har jeg strikka litt på noen julegaver samtidig som jeg har deppa over tapet i VM =0(
Men det går fort over...
De nærmeste dagene skal gå med til julebaksten =0)
Fortsatt fin kveld...

- MATMOR - sa...

Man handler IKKE på søndagsåpent kan skjønne ;O) Hvertfall ikke Teraks! Er man fagforeningspamp, så er man fagforeningspamp!

Lene sa...

ååå glemte æ kikke innom igår kveld! jaja har jo vunne llerede, må jo sleppa andre til :o)

klem