onsdag 12. desember 2007

Blir det deg???

Til min forferdelse og store glede oppdaget jeg at jeg har hatt over 24000 treff på siden min etter at jeg la inn teller i slutten av juni. Jeg runder altså snart 25000 og for den som treffer akkurat på dette tallet, kommer nok til å få besøk av nissen litt ekstra tidlig i år og slipper garantert å få diverse ekle ting ned gjennom skorsteinen. (Sjekk forrige innlegg)..
Blir det akkuart DU som treffer på det runde tallet, gi meg beskjed....
Og alle dere andre er hjertelig velkommen til å legge igjen en kommentar. Det setter jeg veldig pris på!
Ps! Vinneren ble Catta!!!

22 kommentarer:

9na sa...

Jeg lurer på om jeg ikke skal besøke deg 26 ganger på rad, nå...? Teller det da eller?!?

9na sa...

Sånn, da er det 25 ganger igjen...

9na sa...

...24....

9na sa...

...23...

9na sa...

:)

åsemor sa...

En luring denne 9na, :)
Så fint et sjal du hekler, må kopiere det på en god dag :)
Ja, da er det bare å vente i spenning på når nissen kommer :)

Catta sa...

Heisann!
Jeg tror det ble meg, jeg!

Catta sa...

Den var i hvert fall på 25000 da jeg kom inn nå nettopp...! hehe

Catta sa...

Haha! Juksepave, mamma! xD Finner alltid smutthull, du! Hahaha

Catta sa...

Gratulerer for 25004 besøkende, Petunia! :D

9na sa...

Hipp hurra! Det ble MIN DATTER!!! (Nesten uten at jeg sa noen ting...)!!!

turvid sa...

Gratulerer med passert 25000. :)

Jeg tror F5 (oppdatering av siden) gikk fort på slutten her. ;)

Catta sa...

Haha xD Nei, nå føles det ut som om jeg har jukset her, for mamma tipset meg da det var 9 igjen eller noe sånt... Hadde ikke ventet å trille inn på 25000, men tilfeldig var det jo ikke, da...!
Kanskje du burde ta 25010? Haha

Catta sa...

Nei, hoi... 2015 må det jo bli... her hopper besøkertallet opp på rekordfart!

Petunia sa...

Grattis til Catta!!! Du får mailadressen min av din mor og så sender du meg adressen;) Nissen kommer nok ganske så snart da ja!!!

Catta sa...

Hei igjen =)
Tusen tusen takk!
Mailen kommer snart... =)
klem

Catta sa...

Gratulerer med 25033 besøkende, forresten !

Anemone sa...

Catta fortjente den virkelig :-)

ingen tvil, undrer bare hvorden det gikk med hennes matematikk tentamen jeg...

torunn skjärstad moen sa...

Det er en koselig blogg du har, og flott gjort av deg at du legger ut oppskrifter. Mye flott hos deg, og sjalet ditt blir lekkert. Ha en god dag med hilsen fra asterix.

Ida sa...

Gratulerer til Catta. :)
Du kan virkelig dette med å skape spenning og forventning i disse førjulstider Petunia.
Gøy! :)

Mariannes Kort og Stempling sa...

Æsj det blir ikke meg;-)

Lene sa...

uff tallet e allerede runda..
blir ikke no gave på meg denna gang..