fredag 4. januar 2008

Endelig fredag

Å si endelig fredag, er vel en anelse drøyt med alle de fridagene vi nettopp har vært gjennom. For familiefreden sin del, kan det kanskje være like så greit å komme tilbake på jobb igjen også.
Anemone hadde for en dag eller to siden et innlegg hvor hun lurte på hvor romantikken og slikt ble av når den første berusende forelskelsen har gått over... Her er en liten tegneseriesnutt om hvordan man kan friske opp igjen forholdet...
Hmm! Kanskje en aldri så liten misforståelse ute og går her!
God helg!
Trykk på bildet for å få det større.

15 kommentarer:

Anemone sa...

He he.... kan faktisk ikke se for meg gubben her i et slikt kostyme nei :-)
Og DET har jeg faktisk tengt på gitt..., tror jeg skulle taklet mye her i verden, men å kommet hjem fra jobb og funnet min bedre halvdel i string truser og høye sko, rosa lebestift og gjennomsiktig kjole !!! Da hadde det faktisk vært litt bedre om postkjærringa hadde ligget halvnaken på gangmatta.... (har det i kjeften denne damen hører du,... men når det kommer til stykke...)

Vel Petunia, "stripa" minnet meg om brudeparet som skulle gå til sengs for første gang... av med slør, av med kjole, av med sko og strømper. Flagrende kom løsnegler, av med løsvipper, av med make-up.... hvorpå mannen styrtet til vinduet og klasket det igjen !!! Hvorfor gjør du så, sa brura ??? For alt jeg vet kan det jo tenkes du har flaggermus også sa mannen.

God helg herfra.

Frk.Badegakk sa...

Hihihihi!!!!=D

Anemone sa...

Vi to hadde gjort oss med en kagge vin du....

Whoopsi Daisy sa...

Hi,hi,ha,hi,hi. Den var fin....
God helg til deg også og jeg er helt enig.....utrolig godt med helg igjen.

organic-lizzi sa...

Det er bare å følge kommunikasjoner og innlegg fra deg og Anemone så har kveldens magemuskler gjordt et godt stykke arbeid:-)))
Nydelig bilde av deg og Jølle forresten..tror ikke jeg har sett det før..
Nyt fredag kveld selv om det har vært mye fri i det siste..
Stor klem Randi

9na sa...

Hei! Jeg synes det er deilig med tredagersuker jeg, og ønsker helgen velkommen... Men stakkars gubben i stripa da! Tenk å misforstå da...

9na sa...

Ps i dag greide jeg ikke finne på middag og så plutselig tenkte jeg på deg, og da ble det HAMBURGER...! Deilig! Hadde karbiser fra ferskdisken og litt tomater og agurker og løk og ettersom butikken var utsolgt for hamburgerbrød bakte jeg chiabatta fra ferdig pose! Putta melet + vann + gjær i bakemaskinen og støvsugde og vasket huset og vasket badet og vips så ble alle fornøyde med deilig mat... Takket være Petunia!!! Ha en fin fredag!

GAWO sa...

He, he. Herlig å le høyt på en fredag. Både av ditt innlegg og av Anemone sin kommentar.
En fest sammen med bloggdamer en fredagskveld hadde jeg sikkert ikke tålt. Da hadde jeg antagelig ledd meg i hel. :-)
God helg til deg.

Petunia sa...

Ingen bombe at vi har hatt hamburgere her i dag, nei. Vi pleier å bruke pitabrød (fra frysedisken) og fylle dem med hambuger og det av grøntfor man liker, sopp eller løk. Osv,osv!
men din vri, 9na, var også en god idè. Alle gleder seg litt til fredagen med denne markeringen av at NÅ ER DET HELG!
Hamburgeren kan gjøres akkurat så sunn som man vil.
Jeg hater å gå og handle middager og da er det så velsignet godt å vite hva man skal ha til middag om fredagene - ja og så julaftene da;)

Pernille sa...

He he he he!!! Den var god!! må vise den til gubben. He he he

åsemor sa...

Hei Petunia, er innom for å ønske deg godt nyttår!
Har hatt en bloggpause i jula, men har nå kost meg med innleggene dine om den forsvunende mandelen og familiens våpenskjold.
Titter nok innom deg snart igjen :)

Catta sa...

Hahahahha! =D
Han der må vel være alle damers drøm?
Ha en fin helg =)

Ida sa...

Heeeeeerlig!
Og helt OFF! ;)
Men, det er jo snart februar og karnevalstid..... Hehe.

Monica sa...

Eg har tagga deg!

BROCANTE sa...

Kanskje jeg skal prøve det trikset her hjemme - det kunne jo vært artig!!!!