fredag 8. februar 2008

Sky Watch Friday




A little bunch of sunset.

40 kommentarer:

Misty Dawn sa...

Wow- the moon looks like a big ball of fire! Great captures?!

Petunia sa...

It's not the moon..It is the sun and it is on fire!!!

Lilli & Nevada sa...

Very nice set of sunrise shots.
Glad that your back

Juliana RW sa...

wow...very nice sunrise shots.

Will you visit my Sky Watch #2 Thanks.

Pernille's ting og tang sa...

Very nice sunrice shots!
Have a nice day:)

RuneE sa...

A fine collection there. You have made the most out of one sunset!

En fin samling bilder av en solnedgang du har laget!

Marie sa...

Så vakkert! Nydeleg farge på sola!

Takk for koseleg kommentar på min blogg!
God helg :)

Ida sa...

A BEAUTIFUL bunch! :)

RUTH sa...

Gosh the sun is huge...great shots.

ArneA sa...

Hmm?
Jeg har vel sagt det tidligere at jeg ikke liker alle disse hvite rammene opp på hverandre.
Opplevelsen blir liksom borte, men den er jo egentlig bare din egen uansett. Vi får jo bare en kopi av hvordan du hadde det i DITT øyeblikk

dot sa...

Beautiful shots!

Berit sa...

Nydelig!! Ikke så ofte vi har sett sånne solnedganger dette året.
Ha en fin dag!

Randi sa...

Utrolig vakkert!!minner meg om syden:))

KOSTAS sa...

Very good post, splendid the photographs with marvellous colours!

9na sa...

Very nice, Petunia...! Har du begynt å mikse bildene du også nå da? Jeg henger etter ser jeg...

gaz sa...

quite simply - wonderful!

Sandy Carlson sa...

The view from your living room is just plain amazing!

Old Wom Tigley sa...

What a great coolage this is... big and beautiful.

Truls sa...

Flott arrangement. Det likte jeg veldig godt! Ble inspirert.

DeeMom sa...

Fascinating

DarylE sa...

FUN!

Garden Angel sa...

En vakker bukett med solnedganger!!!
Takk for tips om Runescape. Har barn som er innom der jeg også.
Og til slutt må jeg si at dere har en alldeles nydelig hund!
Flott bilde av han under her:)
God helg!

Mary Stebbins Taitt sa...

Very NICE!!! :-D

GAWO sa...

Jeg har sagt det før - du har en fantastisk utsikt fra stuen din.

the teach sa...

Oooo, Petunia, what a clever idea! How did you do that? Excellent to look at! Thanks for visiting my post! :)

Mike sa...

Orange balls. Nice one!

Klara sa...

Nydelib bilde, med utrolig vakre og sterke farger.. Solen er virkelig i brann her ja..
God helg.

HildeS. sa...

Wow, for ein nydeleg farge på sola, fantastisk:)

Carole sa...

What a view! I'm in awe.

Willard sa...

Wow, super collage. Fantastic sun captures!

T.R. sa...

Beautiful! I love the polaroids.

Whoopsi Daisy sa...

Hei
Så flotte bilder du har tatt. HAr ikke sett sola på lenge jeg....det føles hvertfall slik.
God helg

:o)

Paulie sa...

Very pretty collection of the sunset -- only a few times in my life have I caught on film such a beautiful view.

Andrea sa...

WOW, nice

Siani sa...

Absolutely stunning - thanks for sharing.

madretz sa...

This is gorgeous! The sun is amazing, so very beautiful.

lisa sa...

Det ser ut som en appelsin!
Herlige bilder!

pts sa...

beautiful close-up shot.thanks for your comment on my blog.

Andrée sa...

I love the spectrum of colors from red to yellow in the bands. That is spectacular. No flares, no washouts. My Sky Watch is here. Thank you.

Yolanda sa...

I love these beautiful sun shots. Beautiful..