lørdag 22. mars 2008

God påske!

God påske 2!
GOD PÅSKE!
HAPPY EASTER!

24 kommentarer:

9na sa...

Nommin, pip pip. God påske til deg også.!!

Sonia sa...

Happy Easter to you and yours as well!

sipusa sa...

God påske til deg også!!
Nydelige blomster og søt liten påskeknertekylling;-D

Lena sa...

God påske til deg også! Og ha en flott uke.o)

GAWO sa...

Ser at kyllingen har hatt sol på seg i påsken. Men nå tenker jeg han er bra nedsnødd. :-)

Petunia sa...

Gawo: Jeg reddet han inn før det ble for gale ute...verre gikk det med sjokoladekaninen på et av de ande bildene...han fikk ikke oppleve mange av påskedagene....Nam nam!

Anemone sa...

3 dager på fjellet og jeg dør av spenning etter å kunne se hva petunia bedriver !!!

For en galskap dette har blitt !!!

Klem

LUIZ SANTILLI JR. sa...

Thank you for visit my blog!

Have a Happy Easter, and her family!

Luiz

Anki sa...

Morsomt bilde :-))
Driver å forsker litt på den siden din, men tror jeg skal sende deg en mail...
Fortsatt god påske til deg og, selv om den er på hell ...

Marie sa...

Nydeleg bilete i dag og på sky watch! Framleis god påske!

Beate sa...

Fortsatt god påske til deg og. Nyt denne siste dagen :)

Ida sa...

God søndag! :)

Ida sa...

Hehe, mandag. ;)Har søndagsfølelse......
2. påskedag og solskinnsdag. Nyt den! :)Håper at Bulle har kost seg i ferien.

ArneA sa...

Og vel overstått.

GAWO sa...

Håper dere fikk en like fin skitur som jeg fikk idag. Været har vært perfekt. En skikkelig knallavslutning på påsken.

Joda, jeg skiftet farge på bloggen like før påske. Fint at du likte det.

Berit sa...

Så friskt og fint dette var! Håper du har hatt en fin påske med masse fint vær, kos ute og inne.
Ha en fin kveld og kommende uke.

RuneE sa...

Koselig påskebilde dette her!

Veldig hyggelig hilsen til familiens unge dame. Jo, det blir en travel tid fremover, men jeg tror vi har kontrollen - hun er den fjerde i rekken. Vi har etterhvert funnet ut at det letteste er å ta alt ute. når den siste gjest er gått er alt gjort. Punktum finale - og så slipper man all oppussing og og oppvask! Ikke dårlig bare det. Tar man i betrakting pris på bunader, presanger tillaging etc etc, så er jeg ikke sikker på at det å holde festivitasen ute er det budsjettet sprekker på...

Lykke til selv!

Bea sa...

Vel overstått påske!! ;)

Reiste så brått på tur at eg ikkje fekk tid til å hilse på FØR påska.. Håper de har hatt ei fin påske!!

mali-mo sa...

Så masse fine påskebilder og stemninger du viser! Fisketur så deilig ut, sånn var påsken min i år. Likte darth vader bildet jeg da. Hehe. Vinter i Bergen og det totale kaos.

Ha en fin kveld!

lisa sa...

Vel overstått påske får jeg vel si. Håper du har hatt en fin og avslappende påskehelg. Det har jeg i alle fall. Sovet lenge, gått lange turer og kost meg med familie og slekten ellers.
Ha en fin uke!
Påskebildet ditt var veldig fint!

organic-lizzi sa...

Næææmen sååå søt.Håper du har hatt en fin påske:-)
En pris venter deg på siden min..
Kos dag & stoor klem fra Randi

Ida sa...

Vel overstått og GOD UKE! :)))

RAMOSFOREST.ENVIRONMENT sa...

Good taken.
Happy Easter too.

LUIZ SANTILLI JR. sa...

Look this nonsense!

CHAOTIC TRAFFIC.

Luiz