mandag 17. mars 2008

Julen varer helt til påske...

Påskekakekanin
*
Dette er et lite bevis på at julen virkelig varer helt til påske. Kakemenn forkledd som kaniner. Dyppet i sjokolade og ganske gode også. Jeg har nok spist min andel allerede før påsken offisielt har begynt. Jeg ser virkelig frem til all sjokoladen påskeharen kommer med de neste dagene!

witch pot
Det er ikke lett å imponere Bulle med mat. Fra han var liten har han vært veldig kresen og et mareritt å få mat i. Da han var mindre kunne vi lure i han en del ved å flette ordet "pølse" inn i det vi serverte. Forleden dag stod jeg på kjøkkenet og prøvde å legge min sjel i en gryterett vi skulle ha til middag. I det jeg står der og rører sammen indigriensene kommer Bulle bort, titter opp gryten og utbryter: - Aha, heksebrygg!

Påskesjokoladekanin
*
Vi skal tilbringe påsken hjemme, så det blir nok muligheter for litt aktivitet her inne på bloggen min i løpet av uken. Kjekt om du titter innom!

5 kommentarer:

lisa sa...

Påskekakemenn???
Det neste blir vel sommerferiekakemenn elle 17. mai kakemenn:D
Men påskesjokolade!!! Yummi!

malla-b sa...

Synest kakepåskehare din var kjempe fin har ikkje tenkt på å bake det til påske. Ønsker deg og dine ei kjempefin påske med mye god påskesjokolade!

LilleBlå sa...

Sånn en fiiiin påske-kakehare da! DEN idèen hadde nok falt i god jord her også, om jeg hadde hatt en sånn hare-utstikker! Glad i påska også jeg, selv om jeg igrunnen var metta på snø og minus ... Været er det eneste man slett ikke kan gjøre noe med, og godt er nok det - DA skulle det vel blitt kaos da om alle skulle lage sitt eget vær etter egen smak!
Men, det er ikke åssen man har det, men åssen man TAR det.
Påskeklem til deg fra meg.

Ida sa...

Har aldri sett slike påskeharer før. Du kan jo lokke Bulle med en til dessert hver dag i påsken, hvis han spiser "heksebrygget" først. Hehe. Stilige bilder! :)
Kikker innom igjen i løpet av påsken ja. Vi skal på Kvamskogen en tur i morgen. Ellers blir det hjemmepåske på oss også, med besøk og festligheter.
Det er vel ABC på onsdag....? I, vet du. ;)

Koselig koselig sa...

hahahahaha heksebrygg, så kult sagt av Bulle :))))