mandag 17. mars 2008

Skitt fiske

Klikk på bildet så blir det større.
Bulle laget en fin tegning til sin far i anledningen bursdagen i går. Jeg tror Bulle gleder seg til sommeren og hytteliv. På tegningen har han tatt med Jølle som svømmer til høyre for båten og jeg som soler meg ved akterenden - ja, det er meg og ikke påhengsmotoren!
Bulle drawed this picture to his dad. I guess he is looking forward to summer and spending some time at our summer holiday place, Engevik havn.

Far og sønn fisker
Bulle og pappa fisker. Engevik Havn 2007

9 kommentarer:

Ida sa...

Kjempefin tegning til pappa! :)
Mye liv i sjøen der. Fikk litt symati med den tenkende fisken..... ;)Men, hvis han kan tenker sånn, så biter han nok ikke på! Hehe. En IQ til å skryte av, til fisk å være! ;)! Håper fiskelykken står de kjekke bi til sommeren da! Å vente på en glede er også en glede! :)

Anne-Berit sa...

Skikkelig flott og detaljert tegning det der,og jeg må si du holder den slanke linje,hehe.Heldig pappan som fikk så fin tegning.Ønsker deg en flott heimepåske.Blir heime her også,med bare noen småturer rundt omkring.Ha det kos:o)

Anki sa...

Herlig tegning, og ett nydelig bilde....
De kakemennene så fristende ut, du, det er som man sier, Julen varer helt til påske!!

Anemone sa...

Vakkert vakkert !! Slike tegninger må værnes om som gull, settes i ramme for evig tid.

Her hos oss har vi også noen slike som vi setter stor pris på. Tegninger da sønnen tegnet meg gravid på hver en tegning fordi han ønsket seg småsøsken stakkar..., og jeg og han på sykkeltur, noe vi gjorde mye når han var mindre.
Hengt dem på vaskerommet jeg, så når kjedsomheten og tungsinnet rat meg på det kjedelige rommet, kaster jeg bare et blikk opp på veggen :-)

Hjemmepåske enn så lenge vi også. det snør og det snør her hos oss, og ikke særlig til vårstemning. Skal på hytta til mine foreldre, men avreise utsettes pga været. Ikke særlig morsomt å være innestengt på fjellet på dagesvis i dårlig vær og med få fasiliteter. Da kan en lett gå hverandre på nervene du !!! Bare gamle ukeblader og diverse spill og forholde seg til. morsomt i noen dager, men ikke en uke.

Morgenhilsen til en "heksebrygger" fra en "sykepleier tolk" !!

Og ang. nyttårsforsettet, det blir nok egen post, men det kommer. :-)

kissa sa...

Is the photo of Engevik Havn? If it is then no wonder your son is drawing and thinking of the time that awaits him in the summer. It is a lovely place.

9na sa...

Flott tegning da.. Jeg la umiddelbart merke til den slanke (sylslanke) lekre kvinnen på akterdekket og skjønte at det var nok dg, ja... Sånne tegninger må man ta vare på. Ramme inn? Vi har noen innrammede barnetegninger og det er koselig.

Anemone sa...

Nå har jeg krøpet til korset og svart deg på min blogg :-(

Landliv sa...

Så gøy å se! Vel overstått bursdag. Jeg vil gjerne få ønske deg en riktig fin påskehøytid! :-)

Koselig koselig sa...

Så flink Bulle er!!! :)

God påske og skitt fiske ja,
klem fra meg
:)