søndag 13. april 2008

Star Wars moro

Gamlefar tar seg en liten høneblund og for en ihuga Star Wars fan, kan man lett se utenomjordiske figurer over alt! Bulle syntes faren ligner på...
My husband takes a nap and our youngest son, Bulle, who really likes Star Wars, think he looks just like....
.
Darth Sidiuos
.
Darth Sidiuos
.

Hvilken Star Wars figur ligner du på?
Witch Star Wars Character are you?
Se/Look here
Jeg tok testen og lignet mest på CP3o
I took the test and I'm CP3o
.

Og jeg som ville være prinsesse Leia . I wanted to be Princess Leia:(

Mer Star Wars stoff inne hos Bulle i dag.

18 kommentarer:

9na sa...

Haha jeg tok testen og jeg er visst Han Solo :) Ok det, han (I hverfall samms skuespiller da) ble jo Indiana Jones senere...

Petunia sa...

9na! Du er jo en tøffing du:) jeg ble mer en slik overnervøst lite smidig robot som løper rundt på stive ben og er redd for alt...
Stemmer litt det egentlig:)

Anemone sa...

Testen min viste : You are Chewbacca... sier meg ingenting, men ut i far bilde og bedømme stemte dette nok veldig så bra :-)

GAWO sa...

Artig!
Og nyskjerrig som jeg er så klarte jeg ikke å hiklde fingrene borte fra testen. Ikke visste jeg at jeg kan være prinsesse (... om jeg vil)

Beyla sa...

Jeg ble jammen meg Luke Skywalker, to rposent foran Han Solo og 7 prosent foran å bli Darth vader. Jau! "I sense darkness in you" LUUUUUKE; I'M YOUR FATHER!!!!*puste hveselyder*

Petunia sa...

Anemone: Chewbacca er han hårete digre"apekatten", men det kan jo ikke stemme på deg?
Gawo: Å, du ble prinsesse...det vil jeg også være...
Beyla: Du vet, hadde de laget Star Wars i dag, så hadde de nok brukt han i en antirøykekampanje fo å fortelle at man kan utvikle KOLS...

lisa sa...

Jeg ble RD-D2, men det må nok være for jeg er ganske så liten av vekst...og litt rund...og litt masete.
Vel. Det var nok ikke noe alternativ.

GAWO sa...

Tusen takk for hilsen på 1 års dagen kjære deg.

GundaM sa...

Fikk ikke linken din til å funke jeg men regner med jeg er Leia da...

Og straks kommer min mann et etsted nær deg og feller trær! The Terminator ;)

Dina sa...

Ha, he looks like Darth Vader or maybe a monk. Cool.

Mrs. Darcy sa...

You are Mace WinduMace Windu.
Tall, dark, handsome and hairless.

He, he! Eneste som stemmer er at jeg er høy...

Ida sa...

Hehe. Blinkskudd av "Gamlefar".... ;)
Måtte jo ta testen, men uansett så vet jeg ikke noe om hvem jeg er.... Haha! Er nemlig ikke Star Wars fan.... Vet 0 og nothing om det. Hm. Og han jeg deler hus med mener jeg er håpløs. Jeg sliter med å bruke fantasien. Vil ha klare fakta. Hehe.
Ble iallefall Padme???

Petunia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Petunia sa...

Ida:
Padme er en av de virkelig gode i Star Wars. Hun ble gift med Anikan Skywaker som ble til den onde Darth Vader. De fikk tvillinger sammen: Luke Skywalker og Prinsesse Leia. Padme var dronning av Naboo og døde rett etter å ha født tvillingene. Hun er med i Star Wars filmene nr 1, 2 og 3 som kom ut lenge etter de første tre filmene. Tror jentene dine hadde likt disse filmene også

Ida sa...

Ja. Jentene her liker eventyr, slik som faren. Og Star Wars filmene har nok blitt sett på her, når de har vært vist på TV.
Det er bare min hjerne som er litt rar..... Hehe.
Jeg har sett Ringenes Herre. Og den digger jeg! :)
Men, jeg detter av når resten av familien ser på Harry Potter osv. Uff. Er sikkert rar.... ;)
Jeg prøver stdig å henge med..... Men, detter ofte av...Jeg elsker reality TV og dokumentarer, så det er nok noe med hjernen min som er annerledes skrudd sammen.... ;)

Frk.Badegakk sa...

Hihihi
Ikke noe snerten snelle på meg heller, fikk samme som deg jeg Petunia=P

Men vi er skinnende blanke om ikke annet=P

quintarantino sa...

Eh, eh ... really well caught!

Tone sa...

Håpar du får med deg stemningen.
Den MÅ JO BLI GOD!!!!
Magen, ja eg begynner å kjenne det eg og :)