onsdag 2. april 2008

K is for Kids

Jeg har gått gjennm gamle bilder den siste tiden, så valget for K var enkel...
I've been looking through some old photos so my choice for the letter K was easy
KIDS
*

lille Knuds
*
Min sønn," Knuds", født i 1988. Dette bildet er fra 1998.
My son, "Knuds", born in 1988. This photo is from 1998
*
lille Kissa
*

Min stedatter,"Kissa", født i 1991. Bildet er tatt i 1998.
My stepdaughter," Kissa" born in 1991. Picture from 1998
*
lille Bulle
*
"Bulle", min yngste sønn. Bildet er tatt i 1998, det året han ble født.
"Bulle", my youngest son, born in 1998. The photo is also from 1998.
*
Join ABC Wednesday here

36 kommentarer:

Katney sa...

Look at the pure joy on that little one's face!! My K is also Kids.

Lynette sa...

Super ABC Wednesday post!

leslie sa...

Beautiful children! Love the huge smile on the youngest's face. :D

ArneA sa...

Portrettene er meget bra.
Spesielt Knud.
Fotogene barn, som har lært å posere
God oppdragelse kan spores

Berit sa...

Nydelige barn!!!!

Kan nesten høre latteren til Bulle,herlig!
Ha en fin dag.

mrsnesbitt sa...

Pure joy and innocence!

RuneE sa...

Kids will be kids - enjoy them while you can!

Anne-Berit sa...

How beautiful they are,all your kids:o)

Tone sa...

Mmm...er det ikkje herlig å ha foto å bla i?
Dei var no så fine og at!!!

Andrea sa...

Cute kids.

Pernille's ting og tang sa...

Wonderful kids!! And wonderful photos. I just love this photos:)

DeeMom sa...

Awwwwwwwwwwwwww lovely

Nessa sa...

Beautiful children.

ExpatKat sa...

Fine bilder!

John sa...

Hei!
Ja det var 3 søte barn. Fin K post.

Om man velger Nikon, Canon, Olympus, Pentax, Sony... er vel et fett. Som du sier selv, at vekt og størrelse spiller inn og ikke minst at det er betjeningsvenlig.

Har brukt Nikon i 14 år selv så av meg får du Nikon anbefaling. Nikon D40x er et veldig bra kamera som sluttselges nå. Erstatteren for D40x heter D60. Så her er det sikkert mulighet for å gjøre et godt kjøp.
Begge disse kameraene er egnet for nybegynnere.

Det er ingenting i veien for å kjøpe brukt heller. På Foto.no så finner du norges største annonseplass for brukt fotoutstyr.

Ha en fin kveld.

kissa sa...

Gorgeous kids! Kissa great name.

9na sa...

Heihei, flotte bilder av kidsa! Ha en finfin kveld! Jeg har litt torsdag på onsdagen i dag jeg og har funnet sofaen!!!

Paulie sa...

Great K photos -- loved seeing your children . . . I mean kids! My post is about a different kind of kids. . .

Truls sa...

Good look K for kids.

Randi sa...

Noe så herlige bilder av noen utrolige skjønne barn!!

HildeS. sa...

Nydelege barn du har i huset:)

Marie sa...

Så skjønne kids du har :)

Berit sa...

Hei igjen, du jeg skal maile deg oppskriften på oldemorsruter en dag. Dette er ganske enkelt det kan jeg love deg!
Ha en fin kveld.
Og så såg jeg at du greidde å lure flere i går :o)

ellen b sa...

The last photo exudes joy!! Love it and the eyes on the other two are just beautiful...
enjoy the kids!!

Tone sa...

Har du ikkje album??? Løp og kjøp.
Joda, eg og merkar det med at noko har endra seg etter at eg beg. å fotografere digitalt. Eg har ikkje fått eit einaste foto kopiert på papir etter dette.
Vel, no er jo sonen min 27, så hans barndom var jo ikkje papirløs.
OG i album kom bildene heilt til han var i 3årsalderen. Etter det vart det esker som hos deg :)

Visst er eg klar for Ålesund - Brann!
No blir det revansj slik det vart mot Viking førre hausten :) !!!

Helena sa...

Lovely portraits!

Luiz Ramos sa...

Beautiful Kids.
Congratulations

Jan sa...

Lovely and handsome children. Great K post.

LUIZ SANTILLI JR. sa...

Beautiful and lovely childran!

Luiz

AVCR8TEUR sa...

What cute kids! Nice choice for the K post.

Thank you for your comment on my post. I have not found a kangaroo in a kayak yet. :D

Gordon sa...

And lovely kids they are too! Even two have names starting with K.

Kim sa...

Your kids are beautiful. You took wonderful pictures of them too.

Kostas sa...

Cutely, beautiful children's persons, hope for the future! Marvellous post!
Great!

kml sa...

Excellent photos of your beautiful kids!

Dragonstar sa...

These are such happy photos. Lovely!

Neva sa...

What a great post for "K".