mandag 26. mai 2008

Hvor langt er du villig til å gå???


Forsøk 127453ewb *


Måtte bare legge ut dette bildet for å vise hvor langt man er villig til å gå for å få testet ut kameraet og tatt noen bilder. Jeg lot denne myggen lande på hånden min og stikke bare for å kunne fotografere det:P (Au au, nå klør jeg noe sinnsykt!)
Man kan jo snu på det hele og si at det er utrolig hvor langt en mygg er villig til å gå bare for å få suge litt blod.

*

P1170790
*

Hvor langt er du villig til å gå??? ;)

15 kommentarer:

Pernille's ting og tang sa...

Så stiligtbilde. Hi hi, ja gjør man ikke for å teste kameraet;) Men jeg hadde garantert kommet til å brukt gubben som testperson mens jeg fotograferte:)Men jeg må si at du fikk et supert resultat!

Du det ligger en liten utfordring til deg på bloggen min;) Håper du tar den:)

Ha en koselig kveld:D

Anemone sa...

TØFT!!!

Og henger meg på alle dine krumspring, må bare sette kreativiteten i turbo !!!

GundaM sa...

Jøss,flotte bilder da.Tror du må være fornøyd med det kameraet ditt!

Hvor langt jeg er villig til å gå...? Tja, si det;)

Tone sa...

Ja, dei 3 frå Stavanger gjorde godt. Molde, nei, vi tar dei. Og nok ein seier mot Rosenborg skulle gjere ulideleg godt, og det trengst poeng i kvar kamp no, men det er jo spørsmål om kor snart trenarskiftet hos bartene gjev resultat.Dei kan fort ha blitt farlege.

Og Stabæk, 3 poeng i dag. Det var jo inga bombe, men dei virkar farleg stabile.- Og sjølv om dei har fått downperiodar før så trur eg at Stabæk står løpet ut eg i år.
Eg trur Stabæk drar avgårde med gullet.
Og-eg hatar å innrømme det,men dei spelar artig og underhaldande fotball.

Men, Petunia Molde drar ikkje frå Stadion med 3 poeng, aldri i livet. No skal eg passe meg vel for å sei at då skal eg springe naken rundt stadion, men dei poenga skal bli i Bergen.

Tone sa...

Det der var ein flott kamera test.Har du kjøpt deg nytt objektiv?
Det var flotte,skarpe foto.

Anemone sa...

I ferd med å smøre mat til gjengen i dette hus, ramler idden plutselig ned i mitt hode... YES!! Har det !!! Svaret på alle Petunias spørsmål..., men det krever at jeg tar med meg fotoapparatet på jobb da :-)

Å huss på !!, de va du som satt mæ på ide`n ja !! Om du læs som det i VG`n før på bloggen min menne æ :-)

Ha !! Jenta si som kan dra den langt det...

Marie sa...

Hahaha, eg må berre le. Ja det er utruleg kva me er med på for å få eit blinkskot! Du er modig, godt det ikkje er ein malariamygg, hehe.
Mykje tagging på bloggane for tida, koseleg å lese litt om folk :)

God tirsdag :)

Tone sa...

Trudde du hadde kjøpt deg macro eg.
Joda, det er kjekt med speilrefleks, men slett ikkje eit must for å ta gode foto.Det er jo dine foto eit bevis på.

Takk for linken, oy, nei eg skal aldri vedde meg så avkledd. Eg synest eg ser den videosnutten.

Elisabeth Augusta sa...

Utrolig flotte bilder. Hvem skal jeg syns mest synd på her tro? Tror det må bli myggen. Den fikk vel egentlig ikke stort utav det.

Ida sa...

Flotte bilder!
Meget flotte! :)
Skarpe, klare og med en morsom og finurlig tekst til.
Du er sannelig kreativ ja!
Og hvor langt jeg er villig til å gå? Det er laaaaangt det. For mine kjære og for å få ett vinnerbilde, slik som du har her! ;)

Vi er ikke helt ferdige med å male nei. Ett par dager til, så er vi i mål kanskje.
Lister osv. skal males også vet du.
30 liter rød og 3 liter hvit går med.
Jeg har til og med oljet utenpå malingen. Så, veggene her skinner! ;)
Det blir mange år til neste gang! ;)
Vi må være effektive nå, slik at vi blir ferdige til helga...
Da skal vi bare kose oss. Båtliv og bading. Før husbonden reiser til Curacao på mandag.
Må samle noen gode minner og opplevelser for ungene også.

Ser at du og Tone virkelig har peiling på fotball ja. Jeg bare heier på Brann og ser de kampene jeg kan se. Men, jeg vet at Brann slår Molde og jeg tror til og med at de kan slå Rosenborg! ;)

Nilla sa...

Fantastisk bilde!!!

Ser jeg trenger nytt kamera før jeg henger meg med på fotosafari!!

quinttarantino sa...

Wow ... now that's what I call a shot ...

Rick sa...

Great shot!!!! Glad you didnt let him get away! ;-)

Lisa sa...

Hæææærlig!
Bra bilde og bra tekst.
Hvor tar du det fra?

Hilde C. sa...

Det er kjekt å besøke bloggen din og se de fantastisk flotte bildene du tar. Du får til noen virkelig flotte blinkskudd :-)