tirsdag 6. mai 2008

Who let the dogs out???

.
På min vei til jobb kjører jeg hver dag forbi denne figuren under her. I hele vinter og høst trodde jeg hver dag at det var en hund som satt der. Når sant skal sies så er jeg ganske trøtt om morgenen og dette var i månedene da det er rimelig mørkt på den tiden av døgnet...
.
Who let the dogs out 1
.
Det øverste bildet er tatt med mobilkamera.
På bildene under, har jeg vært ute i ens ærend med et litt bedre kamera bare for å forevige "hundene".
'
Who let the dogs out 2
.
Who let the dogs out?
Her er et bilde av begge mine firbente venner.
.
Who let the dogs out 3
.
Jeg vet ikke hva dette er egentlig, men kanskje noe å montere på traktoren?
.
Who let the dogs out 4
.
Bli med på Fotosafari du også da!
Hverdagbilder, bilder av ting du ser på din vei, bilder som har gitt deg assosiasjoner til noe, legger du ut på bloggen din og og merker dem med Fotosafari. Vil du bruke logoen min, er du hjertelig velkommen til å stjele den. Men husk å ta kopi av den og lagre den på din egen maskin før du legger den ut på bloggen din:)
Pernille og Gawo har allerede blitt med!

8 kommentarer:

Mokomoko sa...

Morsomt, ser ut som en baklem til lasteplan / tipplan på en lastebil.

Petunia sa...

Ja, da ble jeg jo litt klokere:)

RuneE sa...

Jeg har en følelse av at de hundene dine har stått der en stund...

Bra funn!

PS Takk for hyggelig hilsen!

Pernille's ting og tang sa...

For noen kule hunder! Morsomme bilder og jeg skjønner godt at du dro dit i ens ærend. Det hadde jeg garantert kommet til å gjort om jeg bodde i nærheten:)

Anemone sa...

Dette er noe for GundaM det :-)))


Ser hun dette reiser hun nedover med tilhenger tenker jeg.

Monica sa...

Even på fem år er som oftast mi sikraste kjelde når det gjeld kjørety-realterte greier eg ikkje skjønar, og då eg spurde han sa at det høyrde til ein tilhengar. :)

GundaM sa...

Hihi, ser Anemone mener jeg kommer nedover med henger... Ser og at min bil står parkert der,Outlanderen;) Kanskje har jeg vært der..? Hvem vet, se om de står der over helga;)

Flotte hunder by the way!!!

Hobbygåsa sa...

Litt treg med kommentaren kanskje, men denne var skikkelig morsom. Ja hva kan ikke fantasien sette i stand... Ha en knallfin uke!