søndag 8. juni 2008

En rose til deg....

.... og ønsker om en fin uke!!

15 kommentarer:

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Tusen takk snille deg. Roser kan man aldri få for mye av, skjønne som de er.

Skal rette opp dette med å skrive i Emnefeltet. Setter pris på innspillene dine, vil jo så gjerne at det skal bli riktig!

Ha en fin uke du også.

GundaM sa...

Takk, takk snille deg og ønsker deg ei riktig flott uke jeg og;)Dyreglade som vi jo begge er!

Ble så rørt over historien om kattene dine...Skjønner ikke at folk ikke har respekt for dyr. Er nok heldige de som er hos deg, og ikke minst hos m

Natti no;) Klemz

Ida sa...

1000 TAKK, kjære venn. :)
Like fin mandag og uke ønskes deg.

Du må bruke rekved til knagger og lys ja. Det er fint, synest jeg. Du får nok snart se flere hos meg. ;)
Har hengt opp igjen alt nå etter malingen.
Også sitter jeg her og lurer på hvor stor den skråningen du skal plante i er.
Frukttrær er kjekt å ha ja. Både for store og små. Anbefaler deg iallefall å plante plommesorten Opal. De er gode! Jeg lover at du ikke blir skuffet.
Av krypende sorter som klarer seg selv, så liker jeg bla. Mispel. Det finnes ulike sorter. Jeg har en som mister bladene om vinteren og som kryper. Den er fin.
Ellers finnes det jo mange typer vintergrønt som kryper. Einer f.eks. Du får ta deg en runde på ett hagesenter og kose deg. ;)
Hagen din tar nok form etterhvert. Du jobber flittig for det, skjønner jeg. Det er gøy. Og mye jobb.... ;)
Jeg klippet også plenen i går. En to timers jobb. Vi har to plener og med kantklipping tar det tid.
Det kom noen dråper mens jeg klipte. Nå er det skyet, men ikke noe regn enda...
Men, det kommer nok, det kommer. ;)

Fin dag, som sagt! :)

ArneA sa...

Takk

lisa sa...

Tusen takk, Petunia!
En fin uke til deg også!

Nilla sa...

Takk å takk du:)
Kjempeflott med roser. Jeg fikk en fra min kjære festet på ei hvitvinsflaske til helga. Var så fin at den må få stå ei stund ennå.

Ha ei fin uke!!

Horsoon sa...

Beautiful shot!!

chatrine sa...

Nydelig Rose!
En finfin uke til deg også!
Klem fra chatrine:)

Tone sa...

Ha ei fin veke du og.

Elisabeth sa...

Nice picture!

Ligger en overraskelse til deg i Bloggen min!

SiiiljeN sa...

Dæven, verden er liten! Hehe, husker du noen av lærerene derfra da? De fleste har jo grodd fast i veggene der for å si det sånn. Så nå er jeg og ferdig med Fana Gymnas for alltid=) Bare ned på sånn avsluttnign idag, og hente vitnemålet når det kommer.

Truls sa...

Takk for den og hyggelig kommentarer på bloggen min.

RuneE sa...

Meget vellykket!!

Anki sa...

Tusen takk,kjære deg. Så hyggelig å bli møtt av en rose når man kommer på besøk.
Skjønner du har hatt en "travel" helg, men er det ikke godt å få ting unna på hjemmebane da? Jeg er så glad vi er ferdige med alle prosjektene våre utendørs, at du aner ikke. Nå skal vi bare nyte sommeren.Nå sitter jeg og jobber, men det er rart med den nettilgangen, man greier ikke å holde seg vekk :-)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!!!

Klem fra meg

Anemone sa...

Takk det samme snuppa !!!

Og nå har sønnen begynt å mobbe meg... "Prøver å få bloggen din like fin som Petunia du... :-)" ...han erter meg med alle de snodige "nick" som vi har her inne... "Hvordan er det meg GaWo i dag da???" ..., og så uttaler han navnene med en slik liten ekkel snert om du skjønner. Tror det ligger an for husarrest her snart
:-)))