mandag 30. juni 2008

Gode treningstips.

Ferien har begynt for mange og det er kanskje ikke like lett å finne et treningsstudio der du har bestemt deg for å tilbringe de tre neste ukene.
"Man tager hva man haver" og her et et enkelt og greit treningstips:

Pass på at du står på et godt underlag, med god plass på hver side.
Mens du holder en 2.5 kg potetsekk i hver hånd løfter du armene rett ut til siden.
Hold sekkene der så lenge du klarer. Se om du klarer å holde dem i ett minutt.
Hver dag vil du bli sterkere og du vil etter hvert bli i stand til holde sekkene noe lenger.
Etter et par uker bytter du til 5 kg's sekker.
Så til 10 kg's sekker.
Prøv så om du klarer en 25 kg's sekk i hver hånd, med armene rett ut, i et helt minutt. (Tro det eller ei, men jeg har kommet hit!)
Når du føler deg sikker på dette nivået,
kan du driste deg til å legge en potet i hver sekk.

Smil, det er sommer!

Potetbildet har jeg lånt her

10 kommentarer:

AnnetteK sa...

Utrolig herlig!!!!
*ler så jeg rister*

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Vræææl ... genialt skrevet. Det var sommerens beste treningstips.
(Må le da ... mens jeg satt og leste, og skjønte at du var kommet til 25 kg sekker, så var jeg skikkelig imponert. Men altså - rundlurt ;-))

Har dristet meg til et aldri så litt-på-kanten innlegg i Fotosafari. Håper de fleste tåler dette og ikke setter kaffen i vranghalsen. Kunne ikke dy meg, da vettu. Men jeg har bare ett felt å skrive "Fotosaferi" i, og det er emnefeltet. Finner ikke noe etiketter jeg ...

Tips mottas gjerne.

Ha en fin kveld, med eller uten potetsekk-trening.

Klem fra Marit

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Også mente jeg selvsagt omvendt ;-)

Marit - fremdeles i feriemodus

Forgjengelige ting sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
9na sa...

Haha! Jeg begynte å lure litt påd eg en stund, ja...

eba sa...

Åh, DET bildet? hehe - helt ok. Takk for at du gav beskjed. Ha ein fin treningsuke, da! :D

Anemone sa...

Ja..., hva skal jeg si som har spist "nei-mat" på "Petunias Pizza" denne helga ??? Kjenner formelig dongeribuksa hvor den strammer .-((

Elisabeth sa...

Haha, den var god. Syns jeg ser deg...

mreteveian sa...

Tok den til meg, - skal begynne å trene med en gang! Må bare spise noen poteter først :-)

HildeS. sa...

Haha, den var genial:)
Eg var kjempeimponert over kor sterk du var, men så....
Hehe.