lørdag 21. juni 2008

Livet er for kjipt...

Hvis du lurer på hvordan det er å gå og legge seg som sånn noenlunde ung og sprek og våkne opp morgenen etter og føle seg dobbelt så gammel, kan dere spørre meg.
Det har jeg fått føle på kroppen denne uken og det er ikke å anbefale. Her legger man seg mandagskveld og står opp dagen etterpå som en 86 - åring... Alt går i slow motion, alle lyder er alt for høye elle ikke hørbare i det hele tatt. Kroppen er sliten og alt er et ork.
Jeg har med andre ord vært syk noen dager. Noe forkjølelsegreier eller influensainspirert. Ikke noe kjekt i det hele tatt. Jeg er bedre i dag, men bare det å gå i trappen fra underetasjen her og opp i stuen gir meg pustebesvær og svettetokter. Til å med å blogge har vært slitsomt. Vi får håpe det ikke sitter i så alt for lenge. Det er mange blogger jeg skulle ha besøkt. Jeg strikker innom så snart jeg er i siget!
Men jeg har lovet Bulle å fortelle at han har oppdatert litt på bloggen sin og jeg tror han håper at noen titter innom der;)

*
En liten oppdatering på slankingen til katten vår Todd. Det går ikke så bra, nei. Det man ikke får servert, det stjeler man! Vi kom hjem med en helt ny fòrsekk og den ble stående ubevoktet en liten stund. Plutselig hørte vi noen rare lyder og fant Todd fornøyd med et hull i sekken og mat på gulvet. Jaja, det er jo vår feil... Han har til og med begynt å gå ut frivillig om natten...Tror ikke det har skjedd før. Han skal vel ut og fange noe mat, tenker jeg!



Tyven Todd

13 kommentarer:

Anemone sa...

Hjemmesykepleien kommer ilende til !!...med fotmasasje, ryggmasasje, ansiktsmaske, vin og smågodt i pose, sånn som du liker vet du :-)))

Mange gode klemmer og tanker herfra.

AnneKa sa...

Digger Todd, det er godt han har matvett!!!! :-)

Landliv sa...

He-he!! Utrolig kule bilder - og SE som det hjelper å sitte litt ved maskinen - du ser unektelig bedre ut på bildet til høyre!!

God bedring til deg! :-)

Monika sa...

God bedring :-)
Du MÅ berre ringe vis du trenge r litt asistanse
Til pass av katt ol :)
Smil fra monika

Tor sa...

Det aldri noe ok når kroppen skriker neeeiiii og svettetoktene står i kø.

I mellomtiden får man bare ta tiden til hjelp og som Anemone sier fylle på med alt som ikke hjelper men som gjør ventetiden morsomere.

God bedring!

sa...

Hi Petunia..Thanks so much for your visit...I love your pictures,"hairdresser day" above...lovely and humourous.
As for which is my phone...it is an... i phone almost a small computer from Apple but it fits in the palm of your hand,and has a wide screen.I just got it it is the latest in America.
I myself was surprised by the quality of the photos.
Have a nice sunday.My regards.

9na sa...

Hallåi!!! Kom deg ut av sofaen og jump over i senga... Lä virusene herje seg ferdig, og når de er ferdige, så ta revansj...! GOOOD bedring herfra!!!

Tone sa...

Sjuk???!! Håpar du er klar til helga då!!
Eh det er vel ikkje akkurat fotballpausa som har gjort det tyst her.Eg har besøk, og har vært på reis med besøket, men akkurat no ser besøket på noko på TV som eg rett og slett ikkje orkar sjå, og då kikkar eg litt på nettet då veit du.

GOD BEDRING PETUNIA.(og Bakke)

Bea sa...

God bedring!!! Kjedelig å vere sjuk! :(

Har ikkje tatt heilt handarbeidspause, men nesten.. ;)
Livet har tatt ei litt anna vending, og eg kan no gå på fjellet etter lang tid i sofaen.. Då blir fjellet prioritert framfor handarbeid. Vi får sjå kva som skjer til hausten når dagane blir kortare.. ;D

RuneE sa...

God bedring! Legg beina på bordet, kos med katten og glem bloggen.

PS Etter at du har sett min siste fotosafari...

HildeS. sa...

God betring til deg og Todd:)

Berit sa...

Håper du er blitt beder nå, trasig å bli syk på denne årstiden.

Innom for å ønske deg en fin midsommerkveld.

For The People sa...

:)