tirsdag 24. juni 2008

Tilbake til normalt

5 Revebjelle
Vakre revebjeller
Beautiful Foxgloves
*
Da skulle man være sånn noenlunde i vater igjen. Formen kommer sakte men sikkert tilbake igjen og godt er det. Når man ligger der på sofaen og synes synd på seg selv, er det ekstra kjekt når en god nabo stikker bort om med en liten oppmuntrings gave!
Tusen takk Gawo!
Denne boken fikk jeg av henne og den kan absolutt anbefales! Mange flotte bilder og inspirasjon til hagen. Jeg har bladd og lest og bladd og lest og drømt meg bort! Når bare hosten slipper taket, så må jeg nok ut og begynne med hagearbeid igjen!
*
Klikk for større bilde
I been sick for a week and this books was a gift from my nice neighbour Gawo!

5 kommentarer:

Denise sa...

Thank you so much for your comment on my blog.
It meant so much.

Dxx

Ms. Hays sa...

Very pretty flower & collage!

Thank you for your comment on my blog too - I love it when I get comments about my pictures!!!

AphotoAday sa...

I've never been able to get a good shot of Foxgloves -- but you got a great shot of them here...   I'll keep trying.

9na sa...

Ååå den så lekker ut...! Hageinteriør (eksteriør???) boka, mener jeg! Og værhanen var tøff også... Skjønner godt du øbsker deg en sånn. Og så hyggelig å høre at du er blitt bittelitt bedre, da!!!

GAWO sa...

Så hyggelig at boken falt i smak. Det aller beste er at du føler deg så mye bedre.