fredag 4. juli 2008

Bjelleklang

På mandag ble Jølle operert og nå må han gå med denne skjermen i 10 dager. Akkurat det gruet jeg meg litt på forhånd. Han er ikke den mest elegante hunden i gaten sånn til dagen, men han har taklet dette utrolig bra. Jeg mistenker han for å synes nesten det er litt gøy med skjermen. Det blir jo litt ekstra oppmersomhet fra alle.
.
Jølle med krage
.
Sånne skjermer er jo litt kjedelige å se på og her har vi pyntet litt på den.
Denne lille blomstergutten døpte Bulle "Jøllebjelle" med en gang og det er et ganske passende navn tatt i betraktning av hva han har operert vekk;)
.
Jøllebjelle
Jolle got a surgery last monday and have to wear this nice Elizabethan collar for 10 days!

19 kommentarer:

Nydia sa...

Oh, poor doggie!!! Hope it's already feeling better!
Kisses from Nydia.

9na sa...

Nommin takar Jølle da. Hvorfor skal bjellene vekk da?

Catta sa...

Dakar Jølle!
Men han ser jo nesten litt stolt ut med blomsterkrans!
Kan jeg få være med i fotosafari? :)

Mokomoko sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mokomoko sa...

Altså nå Konsulent!

Petunia sa...

Jepp!
Nå er han blitt konsulent og er rimelig lykkelig for det!

Catta sa...

Tusen takk for fin kommetar :)
Nei, du har rett; det er en del av pakka, men det er forferdelig frustrerende likevel! Men nå er heldigvis Søndre Aas tatt ut av karantenen, og Heather er forhåpentligvis erklært frisk i løpet av noen dager :)
Tusen takk for at jeg får være med i fotosafari!! Snart kommer det nok et innlegg eller to ;)

GAWO sa...

Så han måtte til pers. Huff, ikke greit å være vofs. Men om det hjelper så er det sikkert det beste. Han var nå søt med blomsterpynt da.

Anemone sa...

Hva i all verden har han gjort tenkte jeg nå ???? I og med at du har trødd lampeskjermen nedover hans hode ???? Spist Bulle ??? ...eller tomatplanten for den sags skyld...Men huff da !! Kirurgi :-) stakkar liten, for kirurger vet jeg alt om :-)))

Går nå å venter på den mailen du skulle send jeg da..., litt nyskjerrig kanskje?? eller har du fått full raport fra den andre siden m den tullete trønderen som vist seg å være ganske så (alt for) normal...

Dragonstar sa...

Poor Jolle! He's very good to put up with the collar, but you've made it look so pretty. I hope he feels well soon.

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Stakkars Jølle. Det er nesten som svesk barne-TV a la "Redda Joppe"...Men akk - nå er det for sent. Redda "stenarna" hjelper lite... men er sikkert til det beste for en fyrrig hund.

Hilsen Marit

GundaM sa...

hihi, dette kunne du blitt med på blomsterkonkurransen inne hos Moseplassen men du er der kanskje allerede.
Artig bilder.

Lykke til med rekreasjonen;)

Min verden sa...

Stakkars Jølle! Ingen jøllekølle bare jøllebjølle... ja, ja.. Hanne

Isadora sa...

Ohhhh. I've a friend who's cat is wearing one of these collars now that he is post surgery. Poor baby.

Koselig koselig sa...

Hahahaha så herlig!! Takk for at du ga meg dagens hjerteligste latter! Stakkars lille blomsterJølle. Han er tydelig en tålmodig sjel denne gutten din!!!! Så skjønn han er ... stor kos til internetts herligste blomster-bjeff Jøllemann (med pipestemme???)
hahahahhaha :) Han er en bjutiful liten blomstergutt ja!

Frk.Badegakk sa...

Neimen stakkar!!!!
Også operert der da gitt...=/
Kan ikke si jeg har noen erfaring med denslags operasjoner. Her har alle fire voffene familiejuvelene i behold.
Han var nå søt som blomsterpike da. Ser ikke for meg at noen av våre hadde vært like stolte...=P
Stille i fjøset om dagen ja. Har jobbet en hel masse de siste 2 ukene, og ikke hatt ork til verken det ene eller andre. Men nå går jeg ut i 2 uker ferie, så da håper jeg at det blir litt mer oppdateringer. Sånn mellom beising og skraping en plass=)

Håper dere har en nydelig sommer hittils! Her er det 30 grader i skyggen... *pes*

moseplassen sa...

hehe, flott blomst det der ja, men kansje ikke helt frøken? selv etter inngrepet? ;)

AnneKa sa...

For en vakker blomst. Jølle er bare helt nydelig med eller uten krave. Begge mine wower og pus og pusi har vært gjennom det samme, og det har ikke vært angret en dag på det.

moseplassen sa...

Da er Jøllebjelle presentert :)