søndag 20. juli 2008

Det er i motbakke det går oppover....

.
Motbakke 1
.
Når man har ferie, så har man litt bedre tid til å se seg om. Forleden dag skulle vi ta en kjøretur til Våge (Tysnes) for å handle diverse og denne muren langs en sidevei fanget min oppmerksomhet.
Ikke så mye for muren sin del. Den er fin nok den, men det var det som var skrevet inn i muren som fikk meg til å smile. Dette har nemlig vært et av mine motto i mange år.
Klikk på bildene, så blir de større.
.
Motbakke 2

.
Vi har fått noen nye navn på Safarigjeng listen vår. Ta en titt innom dem og se hva de har lagt ut på sidene sine:

Dette innlegget her var faktisk en styrkeprøve av dimensjoner. Jeg er helt frynsete nå av alt fra frustrasjon, aggreasjon og det som verre er. Har holdt på med dette innlegget i over to timer. I følge Ivar deler jeg bredbåndet med fjortiser som er truet med på hytten av sine foreldre og de har vel nettopp stått opp. Jeg får sette vekkerklokken på fem i morgen tidlig. Da kan jeg surfe gratis frem til klokken 7. Diverse fjortiser har vel nettopp logget av da slik at en stakkers middelaldrende dame med bloggabstineser kan få ha bredbåndet sitt i fred.
Men i følge vår ny safarivenn, Ivar, så har vi mye å glede oss til når det gjelder det mobile bredbåndet. Den som blogger får se!

10 kommentarer:

kjpweb sa...

Nice picture - and a bummer with your internet - but things will get better! Cheers, Klaus

ArneA sa...

Det er som å høre politikere snakke om Midt-Østen. Det må bli verre før det kan bli bedre.
Jeg syns folkene i det urolige området har hatt det ille lenge nok

Joanna sa...

Skjønt bilete... Det er heilt utruleg kva ein finner rundt om, berre ein har augene opne :O)

For The People sa...

Nice picture!

organic-lizzi sa...

Såå fine bilder!!
Ikke bare greit med deling av nettet,nei..
Tross det;ha noen deilige sommerdager&Stoor klem fra Randi

9na sa...

Hallo! Jada, lån bildet du! Vi er stadig i Hellas, er nå igjen i Athen og det er visst meldt 43 grader i dag. Puh. Det kan bli for mye av det gode.. I ettermiddag går flyet hjemover via Munchen og deretter buss eller tog hjem og i morgen etter div vaskemaskiner raser vi avgårde til hytta. I følge værmeldingene ser det ut som vi tar med oss endel av finværet hjem herfra, og det er jo FINT.

Anki sa...

Hey Hey!!! Sa sant som det er sagt! Har meldt meg på Fotosafari, så ta en kikk, da ! Fortsatt god ferie, min venn!

Anne-Berit sa...

Så sant,så sant,gøy å se det skrevet på en mur,flotte bilder.
Jeg vil gjerne stå på fotosafarilista di,og har gjort som du ba meg om,hvis det ble rett da!Ha en fortsatt fin sommer!

Pernille's ting og tang sa...

Hahahaha, for et morsomt innlegg. Ja du tar bare prisen, Petunia. Blogg-abstinenser vet jeg ALT om etter en lang ferie. Og tregt bånd når ungdommene surfer for liver. Ja det tror jeg også at jeg vet ALT om. Hahahaha.

Jeg må si at du har sans for detaljer. Denne skriften i bakken har jeg aldri lagt merke til. Men det er kanskje ikke der jeg tror alikevel;) Men nydelige bilder og et kjempeinnlegg!

Det ligger forresten noen priser å venter på deg på bloggen min;)

Ha en fortsatt hærlig ferie, Petunia:)

jorunnslilleverden sa...

Det ordtaket der er så fint! Og så riktig! Vi som har levd litt vet da det ;0) Skjønner din frustrasjon, jammen blir man avhengig av denne bloggingen også!