fredag 15. august 2008

Dustefjerten og Bollefisen

Kjært barn har mange navn. Det har også avkommet i denne familen.1

Søskenkjærligheten er vel ikke annerledes her enn andre steder. I det ene øyeblikket så er storebror helten for så i neste sekund være verden største dustefjert.... Å ha en storebror som er over 10 år eldre og nesten 10 ganger så sterk, er ikke så kjekt heller.2 Man må tåle mye "kokos" da.3 Men den lille Bollefisen har gått i god skole. Han vet å terge opp eldstemann.4 Men til syvende og sist så lever man i fred og fordragelighet.

25 kommentarer:

Joanna sa...

Det er jammen to tøffe karar du har i huset :O)

Eg sjølv er 12 år eldre enn lisje broren min, og eg trur at han såg på meg som duste-syster-fjerten han og ;O)

ArneA sa...

Bare en feil på disse bildene
Det er ikke ManU drakrer de bærer.
Liverpool er bare drømmer for de som ikke vil være alene

Anemone sa...

Flotte gutter!!!!!

Petunia sa...

Arnea: Den kommentaren kommer min mann til å like;)

9na sa...

Herlig!!! Tøffe bilder og god tekst. Du er flink til og skrive og klok.. Når det gjelder meg selv, lurer jeg litt.. Må ha alt med teskje visst, apropos det der med hva du hadde til meg, haha, litt treg der ja...

9na sa...

...og jeg trodde det var Brann drakter, jeg...

Marita sa...

Du har flotte gutter. Søskenkjærlighet er fraværende her i huset også, men det ordner seg som regel alltid når de blir eldre, trøster jeg meg med. God helg!

Tone sa...

:) eg er jo så langt frå å dele din entusiasme for Liverpool som eg kan komme eg då.
Eg har egentlig ingen engelsk klubb eg brenn for, har berre slike "bare ikkje..." klubbar, og neimen om eg tør sei kva klubbar det er ;)

Anne-Berit sa...

Det er jammen to staute karer du har.Er bare innom for å takke for den fine awarden du har gitt meg.Skal få den plassert på bloggen min når jeg får meg ny PC eller får fiksa den gamle,bare låner en i dag som snarest.Ha det bra så blogges vi når jeg er på nett igjen hjemme hos meg selv.

Ruth@ sa...

Ja søsken kjærlighet er herlig... har to gutter med 5 år i mellom så jeg kjenner igjen dette ja...Mine er nå voksne men søsken kjærligheten er der fortsatt.. det kommer noen gull korn der ja... så de barna de barna blir vel barn i våre øyne så lenge vi lever...
Ha en fin helg...

Ivar Ivrig sa...

Bare en feil sier Arne... ja og det er at de i det hele tatt har fotballklær på seg...
Koselig innlegg forresten :-)
Tøffe gutter.

lisa sa...

Herlig bildeserie med to herlige gutter.Jeg holde med alle fotballag som har røde drakter. Min yndlingsfarge!

GundaM sa...

Flotte gutter du har Petunia!!!

God helg til deg og gutta og doggy;)

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Oh, what lovely punks you have. Knallfine gutter, du må være umåtelig stolt. Knuffing må til, men når det virkelig gjelder, er søskenkjærligheten gjerne sterkere enn man tror.

Artige kallenavn. Lodde godt ;-)

Berit sa...

Herlige gutter!!


Har noe til deg... inne hos meg.

Klem

ayamlin sa...

Hello Petunia!
Thank you for your kind comment on my blog.
I'm sorry I can't read your blog.
but What cute boys they are!
They are your son?
and your picture for SWF is very beaautiful. it's like drawing!

Columbo sa...

Great shot, enjoyed you site.

~~Randi~~ sa...

Søte er de, guttene dine (eller, kanskje ikke populært å si "søt" om gutter - det er det iallefall ikke til poden her i huset, men jeg sier nå det "læll"). Du har all grunn til å være stolt av avkommet ditt, og ManU er jo ikke det værste! Fin søndagskveld til deg! Klemmer**

naturglede sa...

Så herlige de er og så helt "normale". Morsomme bilder som fikk meg til å smile. Du undret deg på om jeg hadde det travelt for ikke å vente på å få månen på pipa? Andre omkring meg hadde det, og jeg måtte stå akkurat DER, i et kvarter, for å få det til. Midt i bilveien. Ellers var det umulig å se det hele. Biler kan ikke vente i halvmørket, på at jeg uten refleks, skulle flytte meg.Så det var nok best jeg lot det være:))))

Litt av Mitt sa...

Så herlige bilder!! Og herlige gutter! Bor en liten skøyer i begge de to der tror jeg :0)

Ida sa...

SMASK! ;)))

GAWO sa...

Du har to herlige og tøffe gutter. Og bildene understreker det :-)

Elisabeth sa...

Pene gutter dere har og jeg likte draktene. Heia Liverpool! Har isglass i fryseren jeg med Liverpool logo på (",)

Whoopsi Daisy sa...

Så flotte gutter du har Petunia.
Skal hilse fra sønnen her i huset og si at det står feil på drakten deres....... Det heter visst Manchester United ikke Liverpool ;o) hihihiihih

Mvh
Whoopsi Daisy

Veronica sa...

Verkligen fina porträtt och vilken fin blogg du har =)