mandag 11. august 2008

Ute til lunsj

Jøllebølle
.
Bulle og jeg pakket en liten tursekk og gikk oss en liten tur med Jølle.
Ingenting smaker så godt som lunsj i skogen.
.
Bulle og Jølle
.
Aldri kjedelig å ha disse to krabatene med på tur. Med Jølle er det alltid action og spennende ting å oppdage i skogen. En fugl, en pinne eller en liten bekk. Alt er like gøy.
Bulle har alltid så mye å fortelle. Snakketøyet går i ett. Konkusjonen hans etter en litt daff sommer sånn turmessig, var at det var litt synd at skogen alltid lå etter en lang oppoverbakke.
.
Jølle og Petunia
.
Jeg slapp ikke unna å bli tatt bilde av jeg heller.
.
Men det kan absolutt anbefales... å være ute til lunsj!!!

22 kommentarer:

RuneE sa...

Jeg går ut fra at du må ha like stor lunch-pakke til begge de to krabatene der!

PS Jeg ga opp i dag...

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Ute til lunch er alltid hyggelig, selv om jeg har asfalt-jungel utenfor kontorvinduet mitt. Likevel mange fristende lunsj-steder i umiddelbar nærhet, unntatt skogen.

Så fine dere er alle tre !!

Litt av Mitt sa...

Maten smaker alltid så godt ute i skogen! Men det er litt synd med disse oppoverbakkene da ;0)

Anemone sa...

Deilig da gitt.
Har vært utendørs i hele dag jeg også, men av litt mer plikt-slaget.
Skal man ha det varmt til vineren må man bare hjelpe litt tilmed dette ved styret...

Mototsagmassakeren har vært hjemme nå vet du, og da gikk det nå noen trær igjen. Han sager og jeg planter :-))) gir aldri opp.

Gir heller aldri opp masingen på deg for den helga du veit!!!!

Skal en tu inn i Bulle sin blogg nå, for å få han på "parti" meg oss..., skaffe meg en aliansepartner på din hjemmebane vet du :-)))
Hilsen fra en maskjæring i trøndelagen.

GundaM sa...

Skulle ønske jeg kunne vært med dere ute på lunch du !

Flotte bilder av alle mann;)Og for noen fantastisk flotte øyne denne hunden har!

Hm, maser anemone om en helg..? Kan du ikke??? Hmmm, da blir det ingen benk...tv-benk! Hallo;))))

Marie sa...

Ja er det ikkje herleg å vere ute i naturen :)

Må vere ekstra kjekt med så godt selskap som det du har!

Ps. Eg håpar å treffe deg i september :)

Joanna sa...

Så deilig med kunsj ute i naturen:O)Eg har vore ute masse idag eg og, men for å plante om tomatplantane mine og plukke bær. Deilig med heimelaga saft, men gud så gørr å plukke dei då (Eller det er kjekt fyrste 20 min, så er det kjedeleg!)

Ha ein fin kveld.

Tone sa...

Næ, har du drøymt Petunia.
Har ikkje drøymt at Brann har gjeve frå seg poeng eller noko slikt vel?

Likte den med at det er synd skogen alltid ligg etter ein lang oppoverbakke :) !!!
Det minner meg om dei laaange BRATTE liane me gjekk før me kunne spenne skia på.

Hulda sa...

Skogsturer er alltid artig, og ikke minst koselig. :) Så fine bilder du har tatt, FLOTTE turkamerater du har.

Nilla sa...

Å så godt da gitt:)
Vi hadde noen pikniker ved sjøen i sommerferien. Deilig det også.

Og ja det desilitermålet er noe jeg har kjøpt hos ContainerGirl. Er en liten samler jeg på sånne saker:))

Min verden sa...

Ute til lunch er absolutt å anbefale. Helt enig med deg. Du er heldig som har sånne herlige gutter rundt deg. Hanne

naturglede sa...

Så vakre bilder av dere. Koselig å ta med maten ut i skogen. Turen behøver ikke være så lang for å nyte naturen vår. Ønsker dere mange sånne turere fremover, og håper du foreviger dem for bloggen:)

RuneE sa...

Meg igjen: Siste fra BT - Båtene går fra Sandviken kl. 11 og ut under Askøybroen og ut Hjeltefjorden...

ArneA sa...

Ingen grunn til å slippe unna når resultatet blir så bra.
Mat utendørs blir umulig her med all veps rundt ørene.
Plagsomt

lisa sa...

Koselig med slike turer. Og det med unger som har snakketøyet i orden kjenner jeg til. Men det er jo artig også da.

Frk.Badegakk sa...

Det der så veldig koselig ut!!!! Jølle er fortsatt like fotogen ser jeg!=D

Vet du hva? Nå er det nytt innlegg på bloggen min! *nikke*

Anonym sa...

After your SWF post scrolled through your blog. Nice dog! Also liked the photos of the ships. Last year I also visited lots of them in Antwerp. The translation-tool of Google is fantastic!
Dirkjogt, Belgium

9na sa...

Å så koselig da! Så flink du er som legger ut bilder av deg selv...

Ivar Ivrig sa...

Ute til lunch er herlig. Smaker alltid bedre med matpakke-mat når en er ute i terrenget.

Ida sa...

Det må være verdens beste turkamerater dette. Og konklusjonen til Bulle... KLOKT sagt. :)

Alisha sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
raf sa...

It is true, Petunia, that an escape into the woods can make a lunch taste all the more enjoyable. Great pix of you all. Jolle is one happy looking dog, for sure!