fredag 12. september 2008

Bloggtreff

Tusen takk til
for en koselig kveldsstund.
Ida tok initiativet til et bloggtreff hjemme hos seg og jeg har gått med sommerfugler i magen i over en uke. Men det er ikke noe farlig å møte slike flotte damer som disse. Praten gikk lett fra første øyeblikk og jeg kan ikke forstå hvorfor vi ikke har gjort dette før...
Bloggtreff kan så absolutt anbefales!
***
EN UTFORDRING
1.Hvilken mat eter du ofte?
Jeg elsker brødmat. Får jeg en tykk brødskive med hvitost på, er det lykken på jord.
*
2.Når du er i selskap,er du den personen som sitter,eller hjelper du til?
Jeg tror jeg med hånden på hjerte kan si at jeg alltid spør om det er noe jeg kan hjelpe til med. Hvis vertene sier at de kontrollen, så blir jeg nok sittende , ja!
*
3.Hvor sitter du helst når du blogger?
Sitter nesten alltid i sofaen med PC'n i fanget. Sitter akkurat nå i skredderstilling! Nesten som yoga...så mye som jeg blogger, må jeg bli veldig myk og sprek!
*
4.Kjøper du ofte skraplodd?
Ikke så ofte. Det hender. Pleire å kjøpe slike skrapeadventskalendere til jul fra Flax, men har vel bare vunnet 20 kroner eller noe slikt. Men det begynne bra hvert år og vi lar oss lure helt til "the bitter end"!
*
5.Hvilket land eller by har vært din beste ferie?
Er ikke så veldig bereist, men hvis jeg skulle velge et sted/by å reise til så hadde Island stått høyt på ønskelisen.
*
6.Hvilken TV-kanal ser du mest på?
Det kommer an på. Jeg er nyhetsavhengig, så jeg må ha med meg nyhetene på tv2 og aller helst på nrk også. Ellers så er min mann veldig flink til på svitsje fra det ene til den andre, så det er ikke alltid like lett å følge med på hvilken kanal man er på. Jeg er stort sett opptatt i bloggverden da:)
Sånn! Jeg sender denne videre til alle dere som måtte følge seg kallet:)

20 kommentarer:

Marit - Som Mine Dager Er sa...

Skulle så gjerne vært der sammen med dere. Håper kvelden har vært særdeles vellykket og at blogger-båndene er ytterligere forsterket etter kveldens sammenkomst.

Utrolig gøy!

lisa sa...

Å. så koselig da og sikkert litt rart??
Kan godt forstå at du hadde sommerfugler i magen.
Dette gir meg bare en puff til å lage den bloggen jeg så lenge har tenkt på. Jeg leser jo kommentarer her inne hos deg og titter på andre blogger også og jeg forstår jo at det er mange greie folk her i denne bloggverden. Jeg har bloggnavnet mitt klart. Det er egentlig bare til å registrere seg.
God helg til deg fra meg!

Marie sa...

God morgen til deg kjære venn.

En kveld vi aldri kommer til å glemme. Det ble sen kveld, og tidlig morgen. vi kommer oss ikke av flekken, skravla går og går som på skikkelig kjærringvis.

En superfin dag ønskes deg, og alle syntes vi det var så utrolig kjekt å møte deg.

klem fra GundaM, Miamor, Anemone, Marie og Ida.

~~Randi~~ sa...

Kan tenke meg at dere har hatt det supert sammen, ja - dette er jo kjempekult! Skulle mer enn gjerne deltatt, jeg:) Fortsatt fin helg! Klemmer**

Anne-Berit sa...

Hei,har en utfordring til deg på bloggen min,håper du tar den!

ArneA sa...

Det virker som det er overstått.
og overlevd.
til tross for rødvinsvolumene

Tone sa...

Det høyrest vitterlig ut som de har hatt det artig. Og så fint foto. Eg tippar du er ho med raud topp. Riktig?
Eg skal på Origo treff idag eg:) Fotosafarie.

Ida sa...

Hei på deg. :)
Søndagsmorgen og jeg har frokosten klar.
Venter på at damene skal våkne.
Det ble sent i går også, kan du skjønne. ;)
Vi hadde en fin bytur i går.
Vi gikk og gikk.... Hehe.
Håper lørdagen din ble fin også.
Ha en deilig søndag!
Klem.

Ida sa...

Og du, 1000 takk for gaven. Vinen er drukket opp og den var NAM NAM! :)))

Monika sa...

Så kosleig :-)
Se på bloggen min da - måtte berre vere ei hermegås
Smil fra monika

Petunia sa...

Ida!
Flott at vinen smakte:) Fikk melding av anemone i natt om at dere hadde hatt en travel dag med jobbing og skravling....det var det jeg leste i natt, men da jeg leste den om igjen i morges - litt mer våken, stod det at dere hadde jabbet og skravlet!! Hehe! Lurte på om du hadde satt dem i gang med hagearbeid eller noe store prosjekter. De er jo så kreative, så det kunne jo ha vært spennende nok det!
Hils damene!!!

Nilla sa...

Så koselig at du og tok deg en tur da:)
Kan tenke meg at skravla gikk ja!!
Her er det bare maling som gjelder for tida. Driver og pusser opp.

Anne-Berit sa...

Det var fort gjort,takk skal du ha.Ha en fortsatt fin søndag.Vi er nettopp kommet fra en liten fjelltur.Guri hvor fint det er på fjellet nå,og vi har knallvær!

Mmmarianne sa...

Hyggelig å høre om strikketreff! :-) Er stadig innom bloggen din, og koser meg fælt, men er jo som regel stum som en østers...lover å skjerpe meg litt!

Ha ei fiiin uke, uansett!

Petunia sa...

mmmarianne:
Kjekt at folk stikker innom bloggen min og det er jo ingen tvang å legge igjen noen ord, men jeg blir vel som de fleste andre bloggere veldig glad for at folk skriver en liten hilsen. Jeg er slik selv også, besøker blogger og fyker avgårde til neste blogg. Men det er jo lettere å hilse tilbake når folk legger igjen spor da.

For å avklare en hver misforståelse så var det ikke noe strikketreff....det var et skravletreff:) Jeg var med bare en liten stund om fredagen. De andre damene hadde hele helgen så kose seg på.

Anemone sa...

Vel hjem for litt siden. 2 veldreserte mannfolk møtte opp på flyplassen. Sliten og trøtt!! Og klart Sotra var Sotra og bloggverden er bloggverden, vi har klare grenser her. Lite blogging for min del i kveld, søvn og ny energi bare må på plass. Men du og du så trivelig vi hadde det, ikke sant?? Like overaskende i dag som på fredag, og som har satt varige spor i mitt hjerte.

Klem fra en venn som ennå kjenner ditt silkemyke hår mot kinnet :-)

Marie sa...

Hei!
No er eg vel heime igjen. Helga var ei stor oppleving for min del!
Du så flotte og kjekke damer eg fekk dele helga med! Kjempekoseleg å treffe deg også sjølv om det berre blei den eine kvelden.

Håpar det lagar seg slik at me møtes igjen :)

Stor varm klem frå Marie :)

Pernille's ting og tang sa...

Gu så skøy dere må ha hatt det:) Håper og tror det var vellykket! Skulle gjerne ha vært sammen med dere:)

Jeg mistet min anledning til å treffe en hærlig blogg-venninne og SWF-kompis(hennes mann) i sommer. Kan ikke tilgi meg selv for at jeg ikke var heime akkurat den dagen. Håper bare jeg treffer henne/de en annen gang.

I fjor sommer traff jeg tre space-venninner (som vi kaller oss) i Sverige. Himmel så skøy vi hadde det. Tonen var der med en gang og vi følte at vi hadde kjent hverandre i mange år. Så vi hadde det skikkelig koselig og forferdelig skøy! Og det ble veldig minnerikt for oss alle sammen:)

Forresten så ligger det en award til deg hos meg. Håper du vil ha den;)

Natti natt og ha en flott uke. Gi Jølle en god klem fra meg. Han er jo bare sååååå skjønn:)

Klems fra meg:)

PS: Håper du er blitt helt frisk:)

RuneE sa...

Det så ut som noen skikkelig koselige fruer å ha treff med. Jeg begynner å bli lei meg for at jeg måtte dra til London i steden... ;-)

Teraks sa...

Rappa med meg utfordringen din videre - morsom sak!