søndag 21. september 2008

Konkurranse

Er dere klar for en liten uhøytidelig konkurranse? Jeg var innom Bea sin blogg og der hadde hun vært i det kreative hjørnet med bokstavkjeks. Det ga med idè til denne lille oppgaven her:
Finn ordene som er gjemt på bildet under. Alle ordene skal ha noe med med meg og min blogg å gjøre. Du kan finne dem vannrett eller loddrett. Den som har flest riktige svar vil få en liten gave i posten. Er det flere som klarer samme antall ord, trekke jeg en vinner. Fristen for å være med er på onsdag. Ikke skriv svarene dine i kommetarfeltet, men send ditt svar på mail til meg. (Men du kan godt legge igjen en kommentar om at du deltar:D)
Adressen finner du øverst i kommentarfeltet.

Lykke til!


Klikk på bildet, så blir det større!
Jada, jeg vet jeg er like sprø som en pakke kjeks!

37 kommentarer:

Petunia sa...

Hvis du ikke har lest teksten over her, så er maiadressen min petunia@broadpark.no

lisa sa...

Da har jeg stavet meg frem til X antall ord og sender deg en mail.

HildeS. sa...

Nå har eg leita meg fram til ein del ord, og har sendt deg mail.
Ha ein fine søndag.

Anonym sa...

Morsomt!
Sender mail nå!
Mette

Frk.Badegakk sa...

Så gøy! *sende mail*

MirreVirre sa...

Da har jeg funnet noen ord jeg også! Festlig konkurranse!

Ruth@ sa...

Har sendt deg en e-post---
dette var jo bare herlig...

Christina sa...

Spennende!
Mail er på vei til deg :o)

Line sa...

Stilig konkurranse, eg er med!!!! Mail er på veg:0)

Anemone sa...

Mail er sengt, med mine forslag. Sendte det til den andre adressen din jeg da, ble så alt for ivrig her skjønner du :-)

Varm klem over fjellene kommer.

MaritHB sa...

Har funnet fram til noen ord i ditt bokstavbilde og har sendt deg en mail.
Du tar flotte bilder og jeg er stadig innom for å se etter nye!

Mvh MaritHB

GAWO sa...

Mail er på vei.
Konkurranse på en søndag runder helgen fint av. Jippi :-)

Ivar Ivrig sa...

Jeg er med....

GundaM sa...

Jøss, som du finner på da. Artig, må sette emg ned og sjekke her;)

Klem

mono sa...

Dette var artig! =)
Sendt deg mail! =)

Hilsen mono

Elisabeth Augusta sa...

Kan ikke si nei til en konkurranse og har sendt mail.

Linda sa...

urolig festlig konkurranse!!

mail er på vei!

Anonym sa...

Klarer ikke la være jeg heller. Kjekt med en konkuranse mot slutten av helgen. Morsomt Petunia!
Laurel

Karipia sa...

Morsom konkurranse. Jeg sender mail.

Baddie sa...

Morsom konkurranse! Og en fin måte å bli kjent med deg på. Mail er sendt :-)

lene/lykketrollet sa...

herlig med en slik kreativ konkurranse.. har sendt mail. hihi

Silje Kristin sa...

Så morro :) Jeg er med :)

Ida sa...

Skal henge meg på! :)
GØY!!! :)))

Marit (lillemeg) sa...

Så artig!
Har funnet endel ord og sender deg en mail nå =)

kariannebk sa...

Slenger meg med på kokurransen din! Veldig morsom! :-) Du er verdensmester i kreativitet! :-)

Marita sa...

Morsom konkurranse, har sendt mail via HB jeg da :o)

Marit - Som Mine Dager Er sa...

COUNT ME IN!
Elsker konkurranser, spesielt de som har med ord å gjøre ;-)

Mine forslag er sendt deg pr mail.

Marit

Lindaen sa...

Jeg er også med!!

Nyperosa sa...

Hei,

jeg kom i et annet ærend
enn å være med på leken:
Kommer via en annen blogg,
for å si: Hvorfor male,
når en kan beise taket,
kvistlakk unødvendig,
alle "glirer (sprekker)"
blir mindre synlige,
et strøk kan være nok,
og ingen kvister kommer
lurende frem igjen...
Dagens tips fra meg : )

Veldig fin blogg du har !!!

Au revoir.

Pixeline sa...

Da har jeg sendt deg di orda som jeg fant.

Tone sa...

Dette må eg jo bli med på. Mail er sendt.

Tofo sa...

Tror jeg må prøve meg jeg og...

Pernille's ting og tang sa...

Hei hei:)

Morsom konkurranse!
Jeg er med:)

Klems:)

Whoopsi Daisy sa...

I'm in. Sender mail.
Mvh
Whoopsi Daisy

Sylvia sa...

I`m in!

Stine ☆ sa...

Dette var jo et artig påfunn! Ordene er sendt på mail :)

Bea sa...

:( Og eg som var i Canada og ikkje fekk deltatt... *sukk*