lørdag 20. september 2008

Liverpool - Stoke

Så er dagen her.
Dagen jeg for noen år siden ville ha ledd rått og skadefro av hvis noen hadde antydet at dette var en mulighet.
Stoke møter Liverpool på Anfield...
Hvem i all verden er Stoke spør du sikkert nå...
.
Stoke - Liverpool 1
.
Jo, det skal jeg fortelle deg.
Stoke er nemlig tegneserielaget min mann har holdt med siden hans sluttet med bleier. Stoke var stor på 70 tallet og var et av de mest viste tv-kamp lagene på Nrk i gamle dager.
Nå har de jammen meg klart karre seg opp i Premier League.
Og i dag møter de altså mitt engelske lag, Liverpool...
Vil Stoke vise muskler???
.
Stoke - Liverpool 2
.
Hvis Stoke skulle gi Liverpool bank, kommer det til å bli helt uutholdelig her hjemme.
Min mann hater Liverpool.
Han kommer til å benytte enver anledning til å bryske seg.
Det er en viss fare for husfreden....
.
Stoke - Liverpool 3
.
Jeg har tenkt å helgradere meg.
Jeg skal satse store penger på Stoke på oddsen. Skulle Stoke vinne, gir det 11 i odds.
Da blir det kanskje nytt speilreflekskamera, ny jakke og litt ekstra på meg neste uke;)
Men uansett hvor uvenner vi kommer til å bli,
så vil vi alltid ha
Brann!

24 kommentarer:

kari - carpe diem sa...

Oi, oi, oi...og hva står på menyen om enten eller vinner i dag, da???
Her i huset er det liverpool som gjelder. Jeg gir blanke blaffen, men gemalen er ihuga liverpool fan. Big time. han har alle ringetonene, så hver forbanna gang det piper inn ei melding runger "the fields of anfield road" ut i stua. Og ringer det, jo da er det "you`ll never walk alone..." Så dere får ha lykke til, du og min gemal.
Han er akkurat ute og spiller fotball selv i dette øyeblikk, kampen om opprykk til 4divisjon i dag...spennende...skal vise han dette innlegget ditt når vi kjem hjem.

Linda sa...

Bare ikke vedde om å spise klær nå da!!
Var du på fjellet i morges?
Når skal Woobie Doobie og meg få være med på tur?

Anemone sa...

Hils gubben men at må passe kjeften sin denne dagen, og IKKE inngå noen veddemål :-)

lisa sa...

Måtte det beste laget vinne og du få speilreflekskamera?
Ikke forstår jeg hva du skal med det. Bildene dine er jo prakfulle.

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Hi hi, for et herlig par dere er!!

Tone sa...

JA ja Petunia, det er smart å gå over fra å love undikk spising til å tippe på oddsen.

Håpar det blir nytt kamera då!

... og om neglene skulle bli spist opp så har de vel nokre restar frå gårsdagens rett å bite i ?!

Lemi sa...

hehe god luck!! heia liverpool!!

kari - carpe diem sa...

Ja, ja...det ble vel stille i heimen...uavgjort...

Elisabeth Augusta sa...

Og så ble det jaggu 0-0! Etter pling om at Gerrard hadde scora etter to min. og ingen oppretting av den blunderen, levde vi i trua om seier helt til kampen var over og ny pling fortalte om poengdeling. Men Stord vant 4-1 over Nordhordland og det er da noe.

ArneA sa...

0 - 0 alle hjerter gleder seg
:)

Mrs. Darcy sa...

Dere får "feire" uavgjort i kveld da ;)!

Her i huset er det ManU og RBK som ruuler. Mens jeg stort sett heier på bortelaget når det er norske kamper....

Monika sa...

og kva vart odsen til 0 - 0 da :-)
Smil fra monika

Catta sa...

Hahaha :D HERLIG ALTSÅ!!!
Hvordn gikk det? :P

~~Randi~~ sa...

Hvordan gikk det når det ble 0-0, da? Aner ikke noe om engelsk fotball - det eneste som gjelder er RBK, så klart!!! Fortsatt fin helg til deg!Klemmer**

♥ H@rmoni ♥ sa...

Hi hi -blir det kanksje en ny undikk på menyen??

Tone sa...

Intet nytt fra det Petunske hjem, hmm...korleis har kampen atter kampen utarta seg?
...blir jo aldeles bekymra...

Petunia sa...

Kampen endte 0-0 og jeg tapte penger på oddsen.
Min mann har ikke hovert, men det kunne han egentlig godt ha gjort. Dårlig av Liverpool å ikke klare å putte inn et mål eller fem og godt gjort av Stoke å holde nullen. Men det hadde ikke hjulpet meg noe særlig på oddsen om Stoke hadde tatt de tre poengene. Jeg misset på en "sikker" kamp. Start - Bryne. Valget falt på denne kampen etter tips fra , ja nettopp, min mann.
Så egentlig er jo alt hans skyld.

Lindaen sa...

En mann som lurer deg for penger, spiser underbukser ja..altså syns neste innlegg må handle om noen av hans gode kvaliteter. For han må jo ha noen av de og!?

Ellers har jeg laget meg "blogspot blogg" og har kastet meg inn i din "Fotosafari" blandt annet ;)

Minmill sa...

Herlige bilder av deg og mannen. Skikkelig skuespill foran kamera. Liverpool har jeg hørt om, men ikke Stoke. Litt fjernt for meg det med fotball.

Fin søndag til deg....

Rick sa...

LOLOLOL!!...I think your husband is going to win...;-)

GundaM sa...

Herligheten, dere er rå!!!

Flott innlegg Petunia;0) Klemz

Anne-Berit sa...

Ja,nå blir det spennende,blir det kamera på deg,eller ikke....

Elisabeth sa...

Så søte dere er.
(Heia Liverpool...)

Eli Kristin sa...

Et eldre innlegg hos deg Petunia, men jeg holdt på å le meg ihjel av dette. Det er som hos meg & samboer'n.. Jeg støtter det beste laget som du gjør, nemlig LIVERPOOL. Min samboer.. vel, han er Manchester United-fan... Fred i huset blir det uansett, for vi elsker begge BRANN ;)

Stoke kjenner jeg til, for av alle ting har en i ledergruppen trykt Stoke til sitt hjerte (og han er striiil), hi-hi!