mandag 15. september 2008

Mandag

Ny uke og nye muligheter. Mandag er egentlig en dag jeg ikke liker så godt. Den kommer alltid så brått på. Akkurat som julekvelden på kjerringa vet dere. Men hun har jo hatt et helt år å forberede seg på...jeg har bare hatt en liten uke. En alt for kort uke og en helg som gikk så alt for fort. Fikk ikke gjort alt det jeg ønsket denne helgen, men det kommer kanskje nye muligheter.


Toddy


Toddy er alltid på jakt etter en mulighet - en mulighet til kos. Her ligger han med hodet på kneet mitt og prøver å hypnotisere meg til å klappe han. Han klarer det stort sett hver gang.


En ting gikk meg hus forbi på lørdag..

Det var "den internasjonale sjokolade dagen". Tenke seg til at jeg kunne gå glipp av den... Min mann synes det ikke er så rart. I følge han er det sjoklade dag hver dag for meg... Han har (litt) rett... Det er godt med en liten en til ettermiddagskaffeen. En liten sjokalde altså.

Så det er bare til å krysse ut på kalenderen for neste år.
13. september er det store sjokaldedagen all over..
Yummy!

17 kommentarer:

Marie sa...

At det var den internasjonale sjokoladedagen gjekk meg og hus forbi. Men sidan sjokolade var på menyen lørdagkveld gjekk ikkje sjokoladen forbi :)

Ha ein fin kveld :)

Marie sa...

Katten din er skjønn!!!
Gløymde katten, fokuserte på sjokoladen, hehe

GAWO sa...

Jeg liker mandager jeg. Ny uke - nye muligheter - og snart er det helg igjen.
Og så liker jeg sjokolade også, men gikk nok glipp av den store Sjokodagen. Men det kommer nye år!!!
Pusen din er bare sååååå fin.

9na sa...

..sjokolade, mmm

Pernille's ting og tang sa...

Toddy er jo bare hærlig der han ligger:) Skulle gjerne ha kosa med han ja!

Og den sjokoladedagen? Hæ? Har aldri hørt om den dagen! Men no får jeg bare glede meg til neste år da:) Jeg spiser jo selvfølgelig aldri sjokolade;) Kremt kremt.

En ny fotosafari er på plass hos meg. Eller skal jeg kanskje si en reisesafari? De ligger no i vert fall på bloggen.

Ha ei flott natt og kos deg i morgen. Da er dag to på gang og snart er det helg igjen:)

Natti natt:)

Ivar Ivrig sa...

Alltid godt meg sjokkis til kaffen. Livskvalitet kalles det :-)

naturglede sa...

Var det virkelig det? Jeg spiste ikke en eneste bit den dagen. Må skrive det opp, så jeg ikke glemmer det neste år. Som trøst får jeg ta en liten bit til kaffen idag da. Sender over en til deg også jeg:)

lisa sa...

Mandag morra blues er et velkjent begrep for meg. Men det går greit når jeg først har kommet i gang.
Sjokolade er et must. Hvis jeg har sjokolade i huset, klarer jeg å begrense meg. Vet jeg at det er tomt, så blir det en besettelse.. 13. september er lagt inn på kalenderen på mobilen!

Anne-Berit sa...

Herlighet for en nydelig katt du har,for noen skjønne øyne.Ikke rart den karen greier å hypnotisere deg.Stilig navn han har forresten.At det var noe som het "sjokoladedag" har jeg ikke registrert,godt å vite det til neste år.Bør jo klare å huske det siden et av mine barnebarn har burstag den dagen.Ha en fin tirsdag!

Anemone sa...

Hadde bare lyst til å stikke innom å gi deg en liten klem. Men nå må jeg bare reise meg å gjøre litt i heimen her..., du og du som det ser ut!!

Sylvia sa...

Heiii...sjokoladedag sa du!!! har jeg desverre ikke fått med meg, men noen fare er det ikke, hi hi
Må bare si at katten din er superskjønn, da Petunia!!

Elisabeth sa...

Toddy er så søt da!

Sjokolade? Ja takk, helst hver dag

Ida sa...

Toddy kunne jo vært pappa`n til Pusur. Om avstanden ikke var så "stor" mellom Sotra og Bergen. Sant vel? ;)
I går fikk vi gitt bort enda en kattunge.
Bare èn igjen nå....
Resten av gjengen blir her... ;)

Ida sa...

Her spiste vi sjokolade hele helgen gjennom forresten! ;)))

Frk.Badegakk sa...

Jasså du nyter en "lille en" til kaffen duuuu! *knise*

Petunia sa...

åjada! Her nytes det både en og to til kaffen;)

Strikkelines sa...

Du verden for en nyyyyydelig katt....kan enkelt bli hyptnotisert av denne ja... Flott blogg med fine bilder du har.