torsdag 18. september 2008

Send meg sennepen, please...

Brann spiller kamp mot Deportivo akkurat nå (Uefa - cup) og før kampstart kom min mann med denne uttalelsen:
- Hvis Brann vinner dette, da skal jeg jagumeg spise undikken min!
Vel, til pause nå så leder Brann 2- 0......
Det er merkbart stille i stuen.
Følg Brann direkte her.
Fortsettelse følger......

Som kanskje de fleste nå har fått med seg, så vant Brann 2-0:P
Vi er litt uenig om hvordan undikken skal tilberedes, men jeg kan love at han ikke skal få slippe unna så lett. I morgen blir det undikkburger med tilbehør....
Den som stikker innom her får se....

24 kommentarer:

Anemone sa...

Hva i all verden er "undikken"???

Spørsmålet ropes ut i stua her..., og mange rare svar kommer i retur. Men konklusjonen er at det må være det vi i trøndelag kaller "onnerboks" som vel er noe isamme gata som truser???

Vel... og i så fall... håper jeg han er en sånn tangatype :-)) for "ei langonnerboks" tror jeg tar lang tid å fordøye.

Rydde og vaska litt i dag ja, men faktisk sliten etter helga ennå jeg. Har også vært til samtale på skolen om E..., og det setter sine spor det også sikkert i at jeg i kveld føler meg som en oppvask klut.

Men nå snart helg, heldigvis!!

Varm klem.

Petunia sa...

Jepp! Undikk er det samme som underbukse og det er ikke snakk om tanga;)

lisa sa...

Heia Brann, sier jeg - Undikk eller ikke!!!

mreteveian sa...

... og fortsettelse følger???
Du har vel begynt å planlegge servering på sølvfat, tenker jeg.

Petunia sa...

Fikk nettopp sms fra eldstenmann med oppfordring til å sette på ovnen!!!


Vel, kampen er ikke ferdigspilt enda, så vi får vente og se....
Men sølvpussen kan jeg vel sette frem...

Elisabeth Augusta sa...

Stakkars mann! Men sagt er sagt og jeg gliser bredt og gleder meg til bildebevis - for detta går jo veien.
Tas den bar, eller har dere diskutert tilbehør og tilberedningsmåte?

kari - carpe diem sa...

Heia Brann...

Whoopsi Daisy sa...

Ja det er mange som tørr lage sånne veddemål fortiden :oD
Jeg fikk beskjed om at de ikke gadd å se på kampen og vi kunne dra og handle!!!!! *_*
Vel avgårde og lykkelig var jeg Men så ringte nabo'n og var over seg av lykke, hørtes nesten ut som om han var blitt forelsket i Huseklepp så varmt han snakket om han.
......så bar det rett hjem igjen da.....
En gang BRANNFAN alltid BRANNFAN.
Ja ikke jeg altså. Jeg er litt sånn skapheier på HAM-KAM jeg!!!!
Ha en spennende kveld med undikk eting. Sender med litt sprøstekt løk :o)
Mvh
Whoopsi Daisy

GAWO sa...

Blir det stekt?
Kokt?
Grillet?
Eller sushi?
Ja jeg bare spør. Du er vel igang med forretten alt.
Og dessert til formoder jeg??

RuneE sa...

Dette blir interessant - hva er det som overføres direkte sa du???

Anne-Berit sa...

Dette gleder jeg meg til fortsettelsen på!

Anne-Berit sa...

Brann vant,no e eg spent!!!!

9na sa...

Hahaha, sjelden har fotball vært så spennende...

Tor sa...

Hihi....

Kjempesjansje til å foreslå garnityr. Hva med et strimlet gammelt par meds støvler samt et vellagred par med sokker!

Hilsen Tor

Tone sa...

Ha ha ha.
Blir det fylt undikk?
Eller fløtegratinert?

Fy fader, er det ikkje himmelsk å vinne så fortent?

Og no håpar vi på at Rosenborg blir med på å lage heilnorsk aften!!!

GundaM sa...

Hihi, da kommer jeg innom imorra igjen for dette må jeg bare få med meg;0)

klemz

Linda sa...

Næmmen, stakkars mannen da... Eg stemmer for at han skal få slippe! Tenk deg, har du virkelig lyst å bo sammen med en mann som spiser sine egne underbukser?? ;)

Petunia sa...

Linda!
Din kommentar gir virkelig grunn til ettertanke.....hmmmm...

Frk.Badegakk sa...

Hihihihihihiiiiiii!
Dette gleder jeg meg til å lese mer om!=D

ArneA sa...

Håper han bruker tanga.
Stakkars mann.
Gi han mye øl og akkevitt så lider han minst

Tone sa...

Så vis Linda er!
Lytt til henne du ;)

HildeS. sa...

Hahahaha, sånn går det når man er stor i munnen, skjønar eg:)
Gler meg til fortsettelsen *fnis*

aPe sa...

Heja Brann, heja Brann.... OG også jeg er spent på helgas meny! Undikk ja....nytt ord for meg. Hær je bor seie vi underbokser vi. Hehe..... GOD HELG - MED ELLER UTEN!

aPe sa...

Heja Brann, heja Brann.... OG også jeg er spent på helgas meny! Undikk ja....nytt ord for meg. Hær je bor seie vi underbokser vi. Hehe..... GOD HELG - MED ELLER UTEN!