fredag 19. september 2008

Værsågod! Det er servert!

Dette var det min mann fikk servert til middag i dag:
Undikkråkost!
.
P1210262
.
Vel, vi tok til fornuft!
Uansett hvor morsomt det ville være å se han tygge i seg et par sure truser, så må jeg si at Lindas ord ( kommentar på innlegget fra i går) ga meg grunn til ettertanke...
Har jeg lyst til å bo sammen men en mann som spiser sine egne underbukser???
Svaret gir seg selv, gjør det ikke???
(-og for dere som ikke aner hva dette dreier seg om, så les innlegget under her)
.
Sjokoladeterapi
.
Etter så mye spenning som kampen ga i går, er det nå tid for litt sjokoladeterapi.
God helg!

17 kommentarer:

Anemone sa...

Så rart, din kommentar kom akkurat i det jeg satt meg til manskina og skulle lage et innlegg for så å linke til deg???!!! hm..., slikt gir meg gåsehud...

Men det innlegger her har jeg ventet på i hele dag ja..., fikk du ikke sms da??

Vel, menyen her for kvelden vet du, og måtte le litt av det du serverer der ja :-))))))))

Bea sa...

Hehe.. det er bra det er fleire som kan å underhalde seg sjølv ;) Ha ei riktig fin helg, begge to!

Tone sa...

:) den var ihvertfall orntlig delikat tilberedt!
Eg pustar letta ut, Petunia...det ville jo vært for ille.

GAWO sa...

Det er flere som har ventet på å få høre fredagskveldens meny. :-)
Godt at du/dere tok til fornuft. Men morsomt var det. Friskt og freidig og jeg ler enda.

Den sjokoterapien må jeg prøve. Det så mye mer fristende ut enn råkosten!!!God helg til hele familien. Kozzz dere!

Linda sa...

Hurra! Fornuften seiret!
Men artig var det!
Underbukse eller ei. Du fikk faktisk det hele til å se riktig så lekkert ut!! :D

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Men nå har kanskje mannen lært å tenke før han snakker hi hi! Sjokoladeterapien så deilig ut :0) Så fin kaffekopp du har fått deg da!! Ha en riktig fin helg :0)

lisa sa...

Hahaha!!!
Jammen morsom du - eller dere får jeg kanskje si!Han er vel ikke så tøff neste gang Brann skal spille. Han har nok lært!!!
Kanskje Mjelde burde sende en takk??

Petunia sa...

Han har nok lært!!!
Nå kommer han bare til å si det så lavt at ingen hører det...
Ja, Mjelden kunne jo ha takket med å sende noen fribilletter???

Det kaffekopp bildet er manipulert. Har ikke en slik en, men redigerte et bilde på koppen. Men det er en idè jeg har hatt en stund og jeg skal få laget meg en slik en ganske så snart...

Anne-Berit sa...

Enda godt han slapp å spise den,ser ut som en boxer,hadde blitt vel mye,hehe.Det andre du hadde satt fram på bildet under så mye,mye bedre ut.God helg til deg!

Elisabeth Augusta sa...

Puh! Jeg er igrunnen letta på mannens vegne for at han har en fornuftig og omsorgsfull kjæreste. Kunne blitt ei helg med kraftig mageknip ellers.

Marita sa...

Jeg har humret godt over innleggene dine og hans uttalelser. Hva skal man si: At gutta aldri lærer *lol* Godt han slapp med "skrekken".

GundaM sa...

Godt du tok til fornuften;0) Og den kjekspakka fristet mere ja kan du si!!!

Dj friendly er på p3, vært det i over ti år...FrA KL 8.00 IMORRATIDLIG;)

kLEMZ
pS.Herlig innlegg, går og tenker på sang jeg da...Enten må det bli sløv uten dop(Postgirobygget..?) eller Waterboy;)

Marie sa...

Hehe, godt du kom til fornuft :)
Betre med sjokoladekjeks og kaffe, hehe.

God helg :)

Ida sa...

Han burde iallefall få bøtter og spann med dressing på, om han skulle sette til livs denne menyen! ;)))
Håper at dere hadde fellesterapi jeg da.... ;)
God lørdag til deg Petunia! :)

Ida sa...

Og endelig kan vi rope ut ett høyt og rungende HEIA BRANN! ;)))))

Ida sa...

Naboene her var forresten på kampen. Min mann skal på krabbefest med den gjengen i kveld.
Tipper at stemningen blir goooood! ;)

Line sa...

Hi hi hi, det var no eit riktig så friskt veddemål, da;0)
Har ein fotballidiot i hus eg og, og det kjem no innimellom slike eplekjekke uttalelsar, kanskje det vert ei veddemål her i heimen og?!?
"Måltidet" var no riktig så lekkert tilberedt, men godt han slapp med skrekken til sjuande og sist:0)
Fekk han ta del i sjokoladeterapien??
Ha ei riktig flott helg, klem!!