tirsdag 28. oktober 2008

The lion

The lion

26 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Nydelig! Bare helt nydelig!

Mokomoko sa...

Flott bilde, er det et bytte han stirrer på?

Pernille sa...

Har sagt det før og sier det igjen. Jeg er helt forelsket i kattene dine. En katt jeg desverre måtte avlive het "Lion Heart" som stamnavn:) Han var bare et stort hjerte, og lignet litt på en løve;)

Utrolig vakkert bilde!:)

Tofo sa...

For en nydelig katt du har! ;)

Bea sa...

Så skjønn han er! :)

kate sa...

Alldeles skjønn sjarmør:) Vi har nettopp mistet vår herlige Tusse som hadde samme farger som denne, men som ikke var langhåret. Han har vært borte i snart 2 mnd og vi er så triste, for han har gitt oss så mange gledesstunder...

Finfin onsdag ønskes deg:)
Klem fra Kate;)

Anemone sa...

Jøss for en skjønnhet, tønderbart har han også :-)

Ida sa...

En søt sjarmør.
Kan han brøle også...? ;)))

kate sa...

Takk for kosellige ord:)
Vi har bestilt oss hund, hadde gjort det før Tusse forsvant. Tusse var gatas sjarmør, nabohunden liker absolutt ikke katter, men han og Tusse var gode venner, så vi regnet med at det skulle gå bra med både hund og katt. Kjempetrist at han er borte og han har aldri vært borte så lenge, så jeg regner ikke med han er i livet lenger:(
Ha en fin onsdag:)
Klem fra Kate:)

Charlotte sa...

For en utrolig flott katt!!! Herligfred. Har selv to katter nå. www.kattenepamovik.blogspot.com og det krever litt jobb i begynnelsen da.
Men den du har var jo usedvanelig flott!

Elisabeth Augusta sa...

Han er en skjønnhet. Og du er en god fotograf.

ArneA sa...

Flott bilde!!!!!!!!!!

Frk.Badegakk sa...

Vakre pusen!!!!
Jeg ønsker meg en sånn orange pus. Men, jeg vet at uansett hva som dukker opp av dyr her i gården så tar vi i mot med åpne armer. Vi kommer sikkert til å ha den største "samlinga" av halte, blinde, døve - ja you name it dyr. Men er det så farlig da?
Strålende onsdag til deg!!!! Her har vi masse fin snø!

*Klem*

Ivar Ivrig sa...

Flott løve det der ja, Løvenes Konge :-) Et vakkert foto.

Catta sa...

Wow, hva han er nydelig :D Herlig bilde :D

Tove sa...

Så flott han er! Samme farge som min Milla.
Ha en fin uke!

GAWO sa...

Det er det beste kattebilde jeg har sett på år og dag.
Og for en pus. Han er så god og fin.
Dette bør du få på veggen!

Elisabeth sa...

Et jækla bra bilde. Katter er fantastiske dyr. Om jeg noen gang skulle kjøpe meg en rasekatt, ville jeg valgt Hellig Birma. De er så skjønne. Langhåret norsk skogkatt er også nydelige!

GundaM sa...

Wowr en beauty du. Minner litt om Ippikatta mi bare litt rundere og sikkert mye roligere ;0)

Mjau fra meg i kvelden;)

Tone sa...

Den pelsen kjem jo vel med no. Det er rimelig kjølig her. OG herlig lyst.

Anonym sa...

Nydelig pus du har! Og den pelsen i dag hadde vært noe. Er ikke helt klar for kulde:P
lisa

Lindaen sa...

Mmm, fine pusekatten!!

Lindaen sa...

Neida, er ikke kommet meg på jobb enda. Har vært en kjapp tur i hagen med hunder, så har jeg vekket Vegas og nå er det en tur på badet, frokost og matpakker som venter!
Ha en fin dag du også. Tror jammen det blir bra vær i dag og jeg ;)

I huset ved bekken sa...

God morgen
Ikke rart at du har mange besøkende.
For en morsom blogg du har.
Ønsker deg en flott dag
Mvh Kate

AnneKa sa...

Nydelig bilde av Todd!
Han er en skikkelig sjønnas.

Koselig koselig sa...

ÅH gud så skjønn han er !!! herremin! mjau