torsdag 16. oktober 2008

School art

På den videregående skolen der min mann jobber, har elevene fra formingsklassene fått i oppgave å dekorere veggene. Her ser dere noen eksempler på deres kreativitet:
(Bildene er tatt med mobilkamera)

At the high school were my husband works, they have decorated the walls with art by the studens. Here are som examples:
(All pictures is taken with my cameraphone)



SLV1

SLV3

SLV4

SWF6

SLV2
Dette er min favoritt!
This is my favorite!
Please visit the Sky Watch Blog

61 kommentarer:

Migs CFL fan sa...

Bravo! Love the colors. Thanks for sharing!

Cheers

http://reginainpictures.blogspot.com/

Anemone sa...

Er det mulig?? Jøss, snakk om viderkommet du!!

ilanadavita sa...

Superb and original SWF. Thanks for sharing.

Coloradolady sa...

Your cell photo took those great shots???? Mine would be a blurry mess if I used my phone. Nice spin on skywatch friday. Loved it.

fishing guy sa...

Petunia: Really nice works of sky art.

Ivar Ivrig sa...

Veldig bra. Flotte kunstverk. Hils og si at vi er imponert. Ha en flott helg.

bobbie sa...

Very talented students! Some of those pictures are lovely. In fact, they all are.

Old Wom Tigley sa...

Excellent Sky Watch post... the students paintings are very good and well worthy of much praise.

Yen sa...

I'd like to have one of those paintings!~Mine is posted HERE. Happy SWF!~

RuneE sa...

En veldig artig vri - skikkelig morsomt. Det må bli min favoritt her.

Roses and Lilacs sa...

Unique. Really, really nice change of pace.
Marnie

kari - carpe diem sa...

WOW...say no more...

Hobbygåsa sa...

Gosj så mye fint! Her var det mange talenter ja!

Lemi sa...

wow dyktig gjort!! flotte bilda!

strikkegal sa...

Så flotte bilder, falt helt for det første med planetene! Venter på at våre elever skal komme med årets kunstverk, foreløpig er veggene ganske tomme siden fjorårets elever tok med seg sine bilder i vår.

imac sa...

Hi, great post for skywatch, love the idea and theme.

Your EG Tour Guide sa...

The students' artwork is amazing!
Happy Sky Watch!

Louise sa...

My favorite is the same as yours! Very nice photo series of the art.

Photo Cache sa...

Clever way to adhere to the theme. Very interesting works of art.

Pernille's ting og tang sa...

Fy s.... så flink de er! Utrolig vakre bilder! Er det tegning/form/farge-klasser? Gikk selv den linja tidlig på 80-tallet. Hi hi, så mye skøy vi hadde det:)Måtte dekorere vegger både her og der. Lage 7 tepper for et bedehus. Hahahaha. Kunstnerne ble vi kalt av de andre elevene. hahahahaha. Vi kalte de andre bønderne. Var visst ikke så snill med hverandre på den tiden.

Ingen SWF i dag?

Uansett så må du ha en toppers kveld og en supergod kveld:)

Pernille's ting og tang sa...

Sorry, my lady;)

Ble så opphengt i kunsten at jeg ikke kobla med SWF. Håper du ikke ble fornærma på meg no!

Stooooor sorry-klem fra meg:)

Carletta sa...

Very clever post.
The last one is indeed stunning!

John sa...

Fin ide og flotte malerier.

Ja jeg var på safari i dag :)

GAWO sa...

Bevaremegvel! Så bra. Håper inderlig at de ungdommene blir satt pris på.

Anne-Berit sa...

Har du sett,de har jo vært kjempeflinke.Mange fine malerier der.Ha ei riktig fin helg!

Ida sa...

DER var du ja! ;)
Nr. 80 i dag.
Dette er blitt store greier du.....! ;)

Stilig!
Flinke kunstnere.
Min favoritt må bli maleriet til venstre på det andre bildet her.
Veldig flott.
Minner litt om barndom i Sognefjorden. ;)

Rocky Mtn. Girl sa...

Very impressive! A great series! I enjoyed the walk through!
~Michele~
Mountain Retreat- Canada

Tofo sa...

Der var det mange unge kunstnere! Flott!

crete sa...

Excellent photographs of unusual art.

Ray

kate sa...

Hei:)
Så utrolig kreative disse elevene har vært, bildene er jo så nydelige og fargerike:)
Ønsker deg og dine ei super helg.

Klem fra Kate:)

Arija sa...

What very talented students and perfect pictures for skywatch.

Marie sa...

Nydelege malerier! Topp bilde for sky watch :)

Skal springe til jobb om fem min. Ønskjer deg ein fin og god dag :)

PS. Det var mannen min som slo på pc-en då loggar msn seg automatisk på. Derfor eg ikkje svara med det same.

Suz @ Alive in Wonderland sa...

I like this last one, too.

Marie sa...

Gløymde å seie at eg har vore på kurs tirsdag og torsdag og skal jobbe i ein annan samanhang etter jobb til seine kvelden i dag, så eg blir ikkje å finne her det neste døgeret heller.

naturglede sa...

Så flinke de er da! Nydelig alle sammen, men det siste var beste i mine øyne også. Utrolig fint:)

Roses and stuff sa...

Vilka duktiga elever!
Katarina

vincibene sa...

Original SWF! Beautiful series of art!

ArneA sa...

Meget BRA!

magiceye sa...

beautiful indeed!!

pudelflicka sa...

Vilken rolig award du har gjort som jag har fått och skickat den vidare till en annan norsk tjej.
Hedvig

9na sa...

Whow!! Flotte malerier da gitt..

Tone sa...

Å. det er så kjekt å sjå elevarbeid!
Skular rikt dekorert med elevarbeid er spennande å komme inn i.

Louis la Vache sa...

An unexpected, but no less appropriate Sky Watch! Great choice!

Anemone sa...

Mail er sendt...

Torsdag sa...

Hallo Petunia,
the last one is my favourite too.
Thanks for sharing this wonderful SWF-art.
... and if you like you can visit -
http://www.janedgar.net
- my friends homepage.
Ha en fin helg.
Hilser
Hartmut

mono sa...

Imponerende!! =)

GundaM sa...

Du og du så masse talenter det er rundt omkring du, og flotte ungdommer!

Herlig, rett og slett! Likte godt det med husrekka jeg da...

Fredagsklemz

GAWO sa...

Jeg bare måtte innom her hos deg igjen og se bildene en gang til. De er utrolig fine. Jeg håper at de som har laget dette jobber videre med maling og tegning for for her er det talent i drøssevis.

Milla sa...

Wow... Så flinke elever...

Tusen takk for oppskrift.
-Milla-

Koselig koselig sa...

Det var veldig flotte bilder! WOW!
Jeg fikk et hyggelig minne her nå... på ungdomsskolen jeg gikk på var det malt hele Moss sentrum i en trappeoppgang. Stilig laga og det var veldig mye detaljer og utrolig fint. LUrer på om det er der ennå jeg ...

dot sa...

Fantastic! I love all of them!

Jeannelle sa...

Oh, the sky is lovely in that last painting! Happy SkyWatching! Greetings from Iowa, USA.

minon sa...

For noen fantastisk flotte bilder!! Jeg forstår ikke at det går an å få til!! Jeg er mektig imponert!

organic-lizzi sa...

Du á meg!! Enig med den du har som favoritt..
Fikk den deilige awarden du har laget.Blir knisegodt humør bare jeg tenker på den..
Extra kos til kjekken på fire ben..
Fortsatt deilig helg&Stooor klem fra Randi

hobbyvenn sa...

Wow, der var det jammen mye fint. Likte flere av bildene veldig godt... Må kanskje ta meg en snik-titt av kunsten en dag... God helg!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Jøss, så flott! Mange talenter ved den skolen! Lur måte å delta i SWF på, også - flotte saker!

HildeS. sa...

Fantastisk flotte:)

Charlotte sa...

Flotte bilder!
Stilige vinnisser også under her forresten.

flolipo62 sa...

beautiful merveillous splendid

happy day

Bea sa...

Weeh.. begynner nesten å lure på om det er plass til fleire kommentarer her..? Hehe.. Du er populær du!! ;)

Er berre innom for å ønske deg ein fin søndag!

bea3855 sa...

Hei igjen...
sa lange siden sist jeg var inn i din herlige blog.
~ ♥ ~
Nydelige bilder viser du her!
Önsker deg og dine en super ny uke
Beatrice
~ ♥ ~
www.bea-nype.blogspot.com