fredag 10. oktober 2008

Værsågod!

Jeg har mottatt så mange utmerkelser den siste tiden at jeg blir helt flau. Det er jo kjekt at noen gidder å lese det man knoter ned og legger ut og gleden er stor i stuen her når noen har lagt igjen noen ord. Ja, jeg er veldig glad i å få kommentarer. Jeg innrømmer det gjerne!
Jeg setter veldig pris på dere alle sammen. Jeg synes det nå er på tide å gi noe tilbake til dere!!
.
Petunias positiv blogging award
.
Petunias Positiv Blogging Award!
Jeg har fokuset litt på dette med å være snill med hverandre rundt omkring på bloggene. Bruke bloggene til å spre litt smil og glede i hverdagen. Derfor denne tittelen på utmerkelsen altså.
De som i første omgang får denne prisen er:
9na, Anemone, Anne-Berit, Anneka, Bea, Berit, Catta, Charlotte,
Elisabeth Augusta, Frk. Badegakk, Gawo, Gundam, Ida, Ivar, Kari,
Koselig Koselig, Linda, Line, Marie, Marit, Miamor, Pernille, Rune, Tone
Og dette er bare begynnelsen. Føler du deg forbigått... ikke vær lei deg. Flere utmerkelser kommer til å bli utdelt i dagene fremover

34 kommentarer:

Tone sa...

Waaow eg bukkar og takkar...og ein klem til deg, Petunia.
Den er jo såå herlig artig/fin og at eg gler meg til å plassere den i bloggen min ;)

TUSEN TAKK

kari - carpe diem sa...

FAN-TAS-TISK!!! Og jeg digger det bildet!!!Tusen takk skal du f...meg ha!!
Drit-kult. Nå ble jeg oppriktig glad!

Anne-Berit sa...

Vet du Petunia,denne varmet veldig å få,tusen takk skal du ha.Føler meg beæret over å være med på lista over de som du ville gi den til.Ønsker deg en finfin helg.Klem fra meg:o)

Pernille's ting og tang sa...

Du er bare såååå hærlig, Petunia! Tusen tusen hjertelig takk:) Denne ble jeg virkelig glad for. Og så er det bildet på awarden en av de bildene jeg liker best i hele blogglandia. Det er såååå hærligt!

No fikk jeg mere energi til å oppdatere hjemmesiden( den blir ignorert pga bloggen);)

Tusen tusen takk og jeg tar den med meg med glede:)

Kos deg masse i natten:)

Klems fra Pernille:)

AnneKa sa...

Tusen takk, det var kjempehyggelig!!!!!!! Klem fra Anne

Frk.Badegakk sa...

Hahahahaha! Genial pris!!!! Tusen tusen takk!!!!!!=D
*klemme*

Ivar Ivrig sa...

Takk så mye Petunia. Setter stor pris på denne :-) Ha en røykfri blogg-helg :-)

kate sa...

Så snill du er med dine goe bloggvenner:)
Å så morsomt bilde:)

Ps, takk for morsomme ord i Besatt av blogging:) Hjælp si æ bare,..... dette kan jo bli utfordrende for hele familien...
men vi tar den på strak arm....
hmm... i alle fall gjør æ det.,..:)
Klæm:)

Marie sa...

Tusen, tusen takk :)
Viktig å oppmuntre kvarandre i kvardagen, me treng ein klapp på skuldra av og til ikkje sant?

Takk for koseleg prat på msn :)

Ida sa...

Du altså! Du er HERLIG! ;)))
Takk for kveldens gode latter.
Ropte på husbonden "imidiateli". ;)
Denne utmerkelsen måtte han se ja! ;)
Det er faktisk den beste utmerkelsen jeg har sett her i Bloggland!
Herlig sprell fra deg.
Du er god!
Men, du. Har du gått over til nikotintyggis? Hehe.
Her er kaffekoppen bytta ut med ett rødvinsglass iallefall og jeg venter på Pink Floyd på NRK.
Så, er det bysselalle. ;)
Jeg gleder meg til fortsettelsen din. Og lurer veldig på hva det kan bli.... ;)
Dette var DAGENS min venn.
Jeg plasserer DEG øverst i sideelementene mine.
Den plassen fortjener du.
Du balanserer mellom humor og alvor på en deilig måte her!
God klem.

Ida sa...

Ops. Det ble nest øverst, men du TRONER! :)))

Bea sa...

Tusen, tusen takk!! Du er god altså!! :)

9na sa...

*T*A*K*K*... dette var stort...! (Se klokkeslettet.. Jeg sover ikke...!)

Anemone sa...

Thank You!!!

Sender en mail jeg.
Klem.

Lindaen sa...

Næmmen min første award!!!
Tuuusen takk, Petunia!
Nå ble jeg SÅÅÅÅ glad!
God helg og stooor klem fra meg!

Miamor sa...

Tuusen takk, P!!! Positive bloggawarder mottas med glede!! Kuult det bildet ditt...herlig!!

Ha ei finfin helg!!

GundaM sa...

Tusen takk du herlige jente!!!
Skulle vært i reklamebransjen du med dine bilder og tekster;)

ha en kjempeflott helg!

Koselig koselig sa...

hahaha herlig! Tusen takk, jeg tar den og sender den videre. Du får den i retur sjøl også hahaha;)

RuneE sa...

Det der må være en av de mest originale "Awards around"! Bare bildet er et mesterstykke - jeg bare ser det for meg hvordan du nyter kommentarene under hårrullene så kaffen og asken fyller opp tastaturet.

Tusen takk skal du ha - en glede å ta imot!

Charlotte sa...

Nææææ så koselig! Åh nå ble jeg glad. Tusen tusen takk!!

Maria sa...

I love the photo on the award! It's really funny! Have a nice weekend!

ArneA sa...

Forbigått er bare forbokstaven. Men jeg er glad det ikke ble noen kløllruller på meg. Du vet hva jeg syns om slikt
:)

Astrid sa...

Heisann!
Så kjekt at eg "snubla innom" bloggen din, for her fann eg mykje god lesnad:)Fann deg via Line (Kvardagsliv i Storemyra)

Eg ser at eg og du har skrive litt av det same, iallefall om same tema, etter eit par dagar med litt "uhygge" her inne i det elles så hyggelege og positive blogglandia!
Du skriv godt synest eg, og så mykje sant i "Kardemommebylova" då!:)
Dersom du kjem innom bloggen min så ser du kva eg har skrive om samme tema under innlegget "Takk" (10.okt)

Artig award du har laga!! :D

God helg til deg frå meg!

GAWO sa...

You make my day!
Tusen takk kjære Petunia. Denne Awarden er bare knall. Etter å ha mottatt denne til frokost idag er jeg sprellvåken til lørdagsprell. Blogging for meg skal være morsomt og vennlig, og du er en mester.
Klem og god helg.

Catta sa...

Tusen tusen takk :D
Kongebilde, forresten!

Berit sa...

Petunia.. tusen hjertelig takk, en ære å få den fra deg, min venn!!


Måtte innom og kikke litt, med maling på fingrene,hehe.
Snart ferdig nå, (med opp-pussingen) slik at jeg kan begynne å blogge igjen, og det gleder jeg meg virkelig til,
savner dere så innmari, og må ta meg i nakkeskinnet å holde igjen, for kunne tenkt å vært innom og besøkt dere hver dag, men det kommer det kommer.

Stor og varm klem til deg, Petunia, dette var virkelig en oppmuntring på en lørdagskveld, når jeg er alene, for mannen i huset er på jakt.

Klar for innsats med malekosten igjen....!!

Thusnelda sa...

Hei Petunia ! Du har ein så herleg blogg, er ganske ny med blogg og eg ser att eg har 1000 ting å lære.
Ønsker deg ein fin kveld

Anemone sa...

Æ bare MÅ sjå det tv programmet fra øyene i busjen jeg vet du .-)))

Som Mine Dager Er, sa...

Wooow ... denne vet jeg at jeg ikke har mottatt tidligere, så jeg ble kjempeglad. Det varmer veldig, for når jeg besøker deg, så inspirerer du, jeg får så mange tanker, jeg får tips om bilder, jeg får lyst til å lære meg mer om editering og ikke minst føler jeg varmen her inne. Du er gulle god!

Hjertelig takk ;-)

Klem.

lisa sa...

Herlig, Petunia!

Elisabeth Augusta sa...

åhhh - tusen hjertelig takk! Dette er en award som virkelig betyr noe.

Det er klart jeg er på den riktige sida av Mjøsa. Og det betyr jo fin utsikt ;-) Det blir tur på Jessnes i dag og besøk på Galleri Vikerødegården.

Frk.Badegakk sa...

Nå har jeg og Thomas sett 3 Varg Veum filmer (Han derre Varg er ganske kjekk altså, *kremte*).
Men jeg har enda til gode å ha lest noe av Staalesen.
Men når jeg så på filmene fikk jeg et veldig behov for å gå i de fine smale gatene.

*sukke og se utover endeløse åkere*

Ønsker deg en kjempedeilig søndag med masse kaffe og sjokolade!

Line sa...

Tusen hjerteleg takk, Petunia, denne set eg verkeleg STOR pris
på:0)
Veldig hyggeleg å vete at ein vert sett på som ein positiv bloggar!
Kjempekul var den, og så kjekt å ha noko som minner om deg inne på bloggen...
Har vore utan nett sidan fredag,og dei klarar visst ikkje å finne heilt ut av problemet, så no kjenner at bloggeabstinensane gjer seg gjeldanede. Er på jobb no, så måtte berre nett ein liten tur innom;9)
Gledar meg til å vere connected again og få lagt ut denne herlege utmerkinga!!
Klem og god veke til deg.

Eli Kristin sa...

Oooo er det du som er opphavet til denne herlige awarden!!! Så kjekt! Jeg fikk den og gav den videre - og jammen hadde ikke en av mottakerne DEG i blogglisten sin!

For en herlig blogg du har. Kommer garantert tilbake her, så jeg legger deg i lista mi også. Ha en strålendes fin kveld! :)