tirsdag 2. desember 2008

Det klare budskap


Det klare budskap
.
Klarere kan det ikke sies...

20 kommentarer:

Tofo sa...

Nei dette var klar tale!

Du finner nå alt mulig rart også du Petunia... Bruker øynene godt når du er ute på tur med hund og kamera tenker jeg...hihi.
Ha en fin dag videre! :)

9na sa...

Klar tale uten rom for misforståelse det der ja..

Anemone sa...

Hadde jeg vært deg hadde jeg knabbet det ;-)

Et sekunds `farsk fakte`...

Petunia sa...

Nå håper jeg ikke det skiltet blir stjålet -for da tror alle det er meg...

Det kom en dame gående forbi da jeg knipset bildet også og hun stirret så mye på meg at hun husker nok meg. Hun tok sikkert bilnummeret også:P

swimzy sa...

Ja, det kan ikke sier klarer det der....hvor finner du alt dette??

Ha en flott dag:-D

Jeg har forresten opprettet nok en blogg, så kommer til å ha fotosafari der også, skriver en liten hilsen når jeg har lagt ut første bildet der inne:-D

RuneE sa...

Bra bilde med klart budskap - som jeg for så vidt kan forstå. Det er dessverre en del ikke-seriøse hundeeiere (gjelder selvfølgelig ikke deg!).

Takk for kommentaren - bildet er tatt fra kaien på Vindenes, rett overfor Ågotnes. Det med like i nærhet (et par mil i praksis) var nå ment for folk i USA etc.

Tone sa...

;)) trur nok det kan vere et stort marked for den som produserer slike skilt.

Som Mine Dager Er, sa...

Soleklart budskap på dette skiltet ja. Det levner absolutt ingen tvil. Kan nok være enig i at det finnes en del hunde-eiere som bryr seg nada om å plukke opp hundens etterlatenskaper, og de ødelegger for de andre hunde-eierene.Men ship happens.

Du absolutt omtenksom og snill som tilbyr deg å dele influensaen. Finnes ikke din make. Men jeg må nok slite med denne selv. Var nettopp og dyttet innpå ett par ibux slik at hodepinen ikke skal drepe meg helt. Fyttirakkern så ille, og jeg som ikke har hatt skikkelig influensa på lenge. Det var vel nå det var min tur!

Heldige Grete Kristin som vant trolldeig-figuren. Du er skikkelig flink, vet du det?! I tilleg til at du skriver godt. I tilegg til at du tar flotte bilder. Multitalent vil jeg påstå!

Influensaklemmer u/basselusker kommer din vei.

Marit

MajorogMeg sa...

Hærregud, er det mulig?? Kan jo hende det bor masse uansvarlige hundeeiere i strøket der da. Alle bør plukke med seg møkka.
Der vi har hytte, er det en vei som har sammen etternavn som meg- bare "veien" til slutt da. Jeg har veldig lyst til å knabbe det ;-)

Torsdag sa...

Oooohhh!!!
Can't translate that.
???????????
Hilser Hartmut

Anne-Berit sa...

Ikke til å misforstå nei.Jeg er mektig irritert på de som ikke greier å ta opp dritten etter hundene sine,for det går jo også ut over oss som gjør det.Blir hundehatere av sånt.
Ha en fin kveld og onsdag(igjen,hjeelp).

Charlotte sa...

Fantastisk !!!! I love it!!

Pernille sa...

Hahahaha, den der var bare god!

Du hadde tilfeldig ikke med deg Jølle da du sto og fotograferte? Tebker på den damen jeg;) Hahahahaha

Stine ☆ sa...

Haha :-D
Klar beskjed dette ja!

Elisabeth Augusta sa...

Helt greit å få rene ord for dritten... æææ penga.

Lindaen sa...

Haha, kjempestilig. Hm, lurer veldig på hvor det var..?

ArneA sa...

Det måtte i såfall være dette, men det er muligens for velartikulert

Anne-Berit sa...

Hei,har noe til deg på bloggen min!

GAWO sa...

:-)
Fant du dette på en portstolpe? Eller over en postkasse?

lisa sa...

Oj, dette skiltet var tøft!