tirsdag 9. desember 2008

Hva jeg ikke ønsker meg til jul....

Jeg har fått en oppfordring av Tofo, Pernille og Catta om å lage en liste på 5 ting som jeg ikke ønsker meg til jul. Det skulle ikke være vanskelig. Dessuten er det jo en god idè da siden en del av familien leser bloggen min.
Her er reglene for denne oppfordringen:
Du skal lage en liste på fem ting du ikke ønsker å finne under juletreet. Deretter sendes utfordringen videre til tre andre bloggere :) Du må veldig gjerne besvare utfordringen, selv om den ikke er sendt direkte til deg.


1. Jeg ønsker meg ikke Canal Digital sin HD tuner med opptaksmuligheter.
Jeg vet min mann gjør - og faren er stor for at den kan ligge under juletreet med lappen ”Til mor fra far” - slik at jeg ikke kan klage på at jeg hadde tenkt å se et program som kolliderer med fotballkampen.
2. Heller ikke ønsker jeg meg ”Mamma Mia” DVD’en. Orker nemlig ikke å høre såkalte seriøse skuespillere radbrekke ABBA sangene. Det klarer jeg utmerket godt selv.
3. Jeg ville foretrekke at det ikke lå et gavekort fra Ikea under juletreet. Hvorfor?? Les her.
4. Toblerone sjokolade. Det er vel den eneste sjokolade jeg finner (nesten helt) uspiselig...
5. Bergans dunjakke.... den har jeg kjøpt til meg selv;)

Jeg sender denne utfordringen videre til Nissemann, Mokomoko og Linda.... Hvis dere har tid nå sånn rett før jul;)

18 kommentarer:

Pernille sa...

Tusen takk for at du tok utfordringen:) Hi hi hi, morsomt å lese om hva du ikke vil ha. Det med gubben din kjenner jeg igjen;) Enig med noen ting her, men det skal jeg ikke si noe om. Bare at Bergans dunjakke er bare toppers! Har selv nesten nettopp kjøpt en og jeg er helfrelst!

Ha det kos:)

GundaM sa...

Huttitu, ja Toblerone får ligge ifred her og ;0)

Er innom og kikker på mine favoritter men kuler den litt selv . Får legge inn innlegg etterhvert som jeg føler for det,en gang i uka er kanskje nok ja ;)

og så fikk jeg hjelp til å slette gamle bilder fra blogger, det har jo skiftet system og kjente meg ikke eigjen fra sist jeg holdt på. Neste gang er det sikkert noe helt annet igjen...

Stooor GundaKlem

9na sa...

Næmmen toblerone som er såå deilig da gitt... (Hvilken farge på Bergans? Var det sort???)

Lindaen sa...

Vi skulle vel hatt en utfordring som het 100 ting vi faktisk ønsker oss til jul! Som en offentlig ønskeliste i bloggen, som hele verden kunne lese! Kanskje hadde man noen beundrere der ute som forbarmet seg over oss.. Hvem vet? Eller kanskje nissen leser bloggene våre?
Uansett; hvis du får gavekort på Ikea og jeg får Minde sjokolade-rackert, så kanskje vi kan gjøre en byttehandel? ;)
Ha en lun innekosekveld!

Petunia sa...

9na:Kremt! Jeg har kjøpt meg en svart dunparkas og har hengt av en blå dunjakke;)

Anemone sa...

He he, nå har jeg hatt en iten latter her ja. morsot å lese andre sine svar vettu...

Tofo sa...

Morsomt å lese svarene dine på hva du IKKE ønsker deg.
Jeg ønsker meg Mamma Mia. Jeg synger så HØYT og falskt sjøl at jeg overdøver de...hehe. Men selvfølgelig kan de ikke måle seg med ABBA!
Kan overta Toblerone og IKEA gavekort også jeg... Men nå er jo de som leser bloggen din i allefall advart, så du slipper nok dette ihvertfall! Lurt dette!
Ha en flott kveld;)

Bjørg 47 sa...

Tenkte jeg skulle legge en slik oppramsing hos meg, MEN greier ikke å finne noe jeg IKKE ønsker meg !!!!! Og får du for mye Toblerone, så er det en av favorittene mine !!!

Charlotte sa...

Ja Toblerone er dritekkelt!! Har aldri skjønt den harde greia med sånne dingser inni som klistrer seg i tennene.. Neeeei, gi meg en god gammel Melkesjokolade i stedet.

MAjorogMeg sa...

Dette var som om jeg skulle skrevet det selv. Og dunefrakk har også jeg kjøpt meg!! Tv ser jeg knapt og ikke liker jeg sjokolade noe særlig.. Men er kjempestolt i kveld. Major satt helt i ro ved møte av en hund!! Jippi jayh..

Catta sa...

Heihei!

Huff, den tobleronen kjenner jeg godt igjen! Ikke så glad i den, men min mor der i mot, hun forguder den!!!
Det resulterer altså i toblerone her og pent, anstrengt smil hos meg...
Foretrekker ren freia, jeg...

Anne-Berit sa...

Artig å lese hva di ikke ønsker deg.Jeg har noe til deg på bloggen min,bare kom å hent den!

ArneA sa...

Gaven til gubben din har du herved avslørt.
Canal Digital
Gratulerer
:)

Petunia sa...

Canal Digital har vi hatt i 6-7 år - så det er ikke noen julegave;)

Tone sa...

Kan godt oveta tuneren eg.
...men forstår godt at du ikkje vil at det skal liggje ein slik i pakka fra far til mor :))

lisa sa...

Jeg er ganske enig med deg bortsett fra at jeg kunne godt tenkt meg et gavekort fra Ikea da. Så mye jeg ønsker meg der, så det måtte ha vært på et stort beløp aller helst.
Bergans dun har jeg også kjøpt meg da det var kaldt her i oktober, men den jakken var jammen ikke lett å få tak i.

Ida sa...

Jeg ELSKER Toblerone! ;)))

zeeshan rahat kureshi sa...

Merry Christmas!!!