onsdag 31. desember 2008

Ønsker dere alle

Godt nytt år

♥ Klem fra Petunia og Jølle ♥


38 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Godt Nytt år!!!!!!!!
Klem

Anne-Berit sa...

Et riktig godt nyttår til deg også.Det har vært en glede å bli kjent med deg og bloggen din.Ser fram til et nytt år her i Blogglandia.Varm nyttårsklem fra meg!

Mokomoko sa...

Hva, jeg ser snø på toppen... Godt nytt år til dere også.

Miamor sa...

Godt nyttår til deg også..og takk for det gamle..var koselig å treffe deg ;) Nyttårsklem fra strilalandet ;)

Tofo sa...

Godt nyttår til deg og dine!
Nyttårsklem;)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Riktig godt nyttår til deg også! Gleder meg til mere bloggingser fra deg, for selv om jeg ikke alltid kommenterer, så er jeg her ofte. Godt Nyttår!

Lena sa...

Flott bilde! Og godt nytt år til deg og dine:-)

lisa sa...

Godt nytt år til dere også og tusen takk for mye god underholdnig på bloggen din i 2008!

Guri sa...

Håper du og dine får ett fint nytt år!

Hobbygåsa sa...

Ååå det var et flott bilde! Godt Nytt år en gang til hehe.

Pernille sa...

For et hærlig Nyttårsbilde! Det får fram smilet i meg med en gang!:)Vakkert bilde!

Godt Nytt År til deg og dine også!
Og tusen takk for det gamle og for all god støtte. Jeg er så glad for å ha blitt kjent med deg og jeg setter kjempestor pris på deg og ditt vennskap. Jeg ser virkelig fram til et nytt år med deg her ute!

Min åpenhet som du skriver om i kommentarboksen min har du og de andre gode vennene her ute all ære for. Jeg føler meg trygg blandt dere og dere gir meg en kjempegod støtte! Da føler jeg at jeg kan lette på sløret og skrive om ting og tang. Men no er jeg nesten frisk og nyter livet!

Ha en deilig Nyttårsaften og ha det kos og gøy:)

Nyttårsklem fra Pernille

Berit sa...

Nydelig bilde, flott tur dere har hatt.
Her får jeg ikke Laika utfor døren, hun er livredd raketter, stakkar.

Håper du og din familie en fin nyttårskveld!

Mange klemmer fra meg.

Whoopsi Daisy sa...

GODT NYTT ÅR !!!!
Klemmer
fra
Whoospi Daisy

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Flott bilde...he,he...
Godt Nyttår til deg og dine...

Klem Mita...

GAWO sa...

Skal jeg være ærlig så ble jeg både lei meg og glad da jeg så dette bildet. Lei meg fordi jeg savner min store gode vofs, men mest glad for å se deg og Jølle på en topp i gråværet. Et kjempebilde.

Du har hatt så utrolig mange fine bilder på bloggen din. Jølle er fotogen til tusen, ja du også, ikke misforstå, men noen må jo ta bildet :-)
Dette har vært et trivelig bloggår og jeg satser på at det blir det i 2009 også. Takk skal du ha for alle gode kommentarer. Og den største takken skal du og din mann ha for den hjelp jeg har fått fra dere i 2008.

Jeg roper så dere hører det:
GODT NYTT ÅR!

GundaM sa...

Hihi, så artig et bilde!!!

Ønsker deg og Jølle et riktig godt nytt år også ;0)

Vofs til dere begge;)

RuneE sa...

Det var et skikkelig nyttårskort!

Tusen takk for alle gode ord, og et Riktig Godt Nytt År til deg og dine (inklusive Jølle!)!

Anemone sa...

Godt nyttår til deg også snuppa.
Håper 2009 vil føre noe godt med seg for oss alle sammen, og kanskje fører det oss sammen igjen også, hvem vet?

Her i trøndelagen snør det utendørs og vi er bekymret for at fyrverkeriet ikke blir det samme i år som før, pga dette forbudet med styringspinnene, men vi får vente å se. Denne kvelden er denne familien helt i ro du for første gang i løpet av min levetid i alle fall. For meg føles det litt godt, men for mine to mannfolk virker det som om de synes det kan bli litt kjedelig. Men som jeg sier, det er bare kjedelige folk som har det temt og kjedelig, en får gjøre det beste utav det, ikke sant??

Ha en strålende kveld, og god varm klem til deg.

Beate sa...

Med ønske om et kreativt og herlig nytt år :)

kate sa...

Hærlig bilde!!!!
Godt nyttår til dæ og dine:)
Klæm fra Kate:)

Landliv sa...

Vil gjerne få ønske deg et riktig godt nytt år 2009! :-)

organic-lizzi sa...

Så fint bilde av dere:-))
Riktig Godt Nytt År &
Stooor klem fra Randi

Turid sa...

Ønsker deg også et riktig godt nytt år! Ser frem til et nytt og spenstig blogg år , med masse gode ideer og enda flere venner å bli kjent med.
Nyttårs klæm fra Turid

Mmmarianne sa...

Godt Nytt År til to og firbeint!

9na sa...

Godt nytt år til deg også Petunia... Flott bilde igjen... Ha en forrykende nyttårsdag da, det skal vi, nå skal vi snart ut på skøyter!

grethekristin sa...

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår :)

mreteveian sa...

Godt nytt år, - nå er vi inni det nye: Hva vil det gi? Gleder meg!

Elisabeth sa...

Tusen takk for bekjentskapet her inne i 2008. Ønsker deg og dine et godt nytt år!

Klem

Tove sa...

Godt nytt år til deg også! Tøft bilde av deg og Jølle!

Anne på Moseplassen sa...

Godt nytt år til deg også!
Og tusen takk for innspill i frøkendilemmaet mitt i natt :) Det ble Frøken Frost nå i januar. Lykke til i jakten på en egnet kandidat :D

Ida sa...

Ett fantastisk fint og opplevelsesrikt turår ønskes deg og Jølle. :)

Koselig koselig sa...

Godt nytt år Petunia og Jølle og resten av gjengen din også :)
Håper dere koset dere masse i går, at Jølle ikke var redd raketter og at dere har en fin dag i dag også :)
Jeg er en smule trøtt og redusert. I morgen er det jobb, jeg ba om fri og fikk ja, men så viste det seg at ei anna hadde også fått fri. Jeg spurte sist, jeg må på jobb. Buhu...
ja synd på meg???

:) Nyttårsklem

turvid sa...

Godt nytt år! :)

Ivar Ivrig sa...

Godt nytt år til deg og hele din familie. Gleder meg til å følge bloggen din i tjuenullni også :-)

Mrs. Darcy sa...

Godt nytt år til deg og dine :)!!

Tone sa...

Takk for besøket!

og

GODT NYTT ÅR!

esnorway sa...

ja godt nyttår til deg og din fam

handmade jewelry sa...

lol,so nice