torsdag 8. januar 2009

GLÆDE

Glæde

28 kommentarer:

naturglede sa...

Så herlig bilde og ord. Tusen takk det glæææææædet meg:)

Elisabeth sa...

Vakkert bilde med vakre ord!

Charlotte sa...

Ja vakkert bilde med vakre ord.. oj, nå gjentok jeg bare Elisabeth.

MajorogMeg sa...

Så sant så sant... Vi må bare HUSKE det. Å minnes på det i blant. Jeg tenker faktisk mye på det i disse tider. HAr mye og glede meg over..uten at det er noe spesiellt som skjer.
Livet er herlig..

HildeS. sa...

Åååå, nå gler eg meg til våren:)
Herleg bilete og fine ord.

Monika sa...

Så sant :)
Flotte ord og bilde
Smil fra monika
ps- no kribler det i beina til ein fjelltur

kari - carpe diem sa...

Helt, helt sant...nemlig!

Anne-Berit sa...

Nydelig bilde og vakre ord.Flott utsikt du har der.Ha en fin kveld.Klem fra meg!

GundaM sa...

Liker det bildet så godt, freeee!!!

Snart er det helg, kos dæ masse ;0)

9na sa...

Yess...! Jajaja!!!

9na sa...

Har sendt deg en mail, forresten..

Line sa...

Så sant som det er sagt!!
Stilig bilde:0)
Klem

Tofo sa...

Ja dette var fine ord på et flott bilde;)

Ida sa...

:)))

kate sa...

For et herlig bilde!! Og de ordene er så sanne, hvis man ser seg omkring er det gleder overalt, både små og store:)
Jeg for min del, går rundt og storgleder meg til våren, den og sommeren er nå liksom mine favorittårstider:)
Ha ei god helg,
klæm:)

Juni sa...

Tenk at akkurat det gruket har jeg også på min blogg. Jeg har bestemt meg for at i år er det viktig for meg å jakte på gleden - og da mener jeg de små gledene i hvedagen og ikke den stoooore lykken. Har satt det gruket øverst i bloggen min for å minnes de sanne og kloke ordene hver gang jeg åpner bloggen.
Det var et nydelig bilde og det passet fantastisk godt til gruket.

organic-lizzi sa...

Herlig tekst...
& Deeeeet bilde da!!!!
Vet ikke hva som gjorde meg best humør jeg,men det funka:-))
Super dag & Stoooor klem fra Randi

Stine ☆ sa...

Sant det! Vakkert dikt!

Ha en herlig helg!

ArneA sa...

Hvis det at du er, er ingenting, må gleden for at du er den du er, være uendelig mye mer

grethekristin sa...

De ordene er så sanne så sanne.Nydelig bilde :) Ønsker deg en riktig god helg.

GAWO sa...

Du vet å glede meg!
Bare å seg deg "nesten fly" gir meg glæde.
God helg P.

lisa sa...

Å, det var vakre ord.
Ja, bildet også!
Innom for å ønske deg god helg! I morgen skal jeg se på bloggen igjen.

Som Mine Dager Er, sa...

... og ikke minst å kunne kjenne glæden ved at ordene rører ved hjertet når man leser det. Glæden ved glæden!

Herlig Petunia. Å sette fokus på de små glæder, fordi de betyr så mye.

God helg og kos deg masse.

Klem fra Marit

amylin sa...

Helst sant, ja! Ha en god helg!

Lindaen sa...

Så sant som det er sagt!
Og godt nyttår til deg, Petunia!
Jeg er endelig tilbake på nettet!
Nå må jeg bare få tatt litt bilder!!

Koselig koselig sa...

Veldig flott!
og velsignet være de dager man våkner opp og bare er så glad, så glad :)

Tone sa...

Eg minnest andre ord til dette bildet Petunia ;))
Kjekt å sjå det igjen, og ja!! verset er fint og sant.

GOD HELG til deg òg

Linda sa...

Så sant så sant..:o) Vise ord som vi burde tenke over litt oftere:o)Koselig blogg du har forresten!:)-Linda-