fredag 2. januar 2009

Nyttårsforsetter...

Trykk bildet så blir det større.
Nå er vi der igjen med lovnader til oss selv og omgivelsene om at vi la alle laster fra oss i fjor. Rett etter at klokken slo 00:00 og kalenderen viste 1. janurar fremstod vi som nye supermennesker. For de fleste av oss så holder dette akkurat til vi har spist 1. nyttårsdagfrokost - for andre litt lengre. I år har jeg faktisk et par nyttårsløfter. Jeg skal bli flinkere til å ikke spise sjokolade og jeg skal prøve å bevege meg mer.
Vi får se hvordan det går. Det har gått sånn noenlunde brukbart til nå. Spiste overhode ikke noen sjokolade i går... dagen i dag er ikke over... Men det er jo helg og da skal man vel kose seg litt???
Pondus stripen er gjengitt med tillatelse fra

17 kommentarer:

Tofo sa...

Mindre snop og mere trim!!!
Samme nyttårsforsett som jeg har hvert år. Hihi..
Lykke til! :)

Ivar Ivrig sa...

Har aldri noen forsetter jeg. Er for svak i sjela til å holde dem
:-)

MajorogMeg sa...

Det er fredag og du må jo ha litt kos, helt enig. Men forsetter skal man ha. Skal være noe å strekke seg etter.
Her snør vi inn snart i tillegg tilat det er kuling. Festlig..NOT. Skal snart ut med Major i uværet. Fortsatt på hytta men det lir mot slutten..

Anemone sa...

Hadde ett i fjor jeg da, som ligger i bakhodet og surrer :-((

GAWO sa...

Kos deg du. Sånn som du farter rundt, høyt og lavt kan du sannelig lange innpå en firkløver og 3.

Mitt nyttårsforsett er å gå mere, og jeg klarte en tur i dag også. Men det spørs når jeg starter på jobb og må gå etter at det er blitt mørkt. Da tenker jeg pipen får en annen lyd.

Anne-Berit sa...

Nyttårsforsetter har jeg gitt opp for mange år siden.Er like flink hele året jeg,hehe.Nei,du,det har jeg rett og slett gitt opp,og nå er det jo helg igjen så...sier ikke mer.Ha det godt og god helg.Klem herfra.

lisa sa...

Pondus er så bra!
Ingen forsetter her. Jeg fortsetter heller på det jeg startet på i høst. Har gått ned 12 kilo siden sommerferien og med influensa i julen stod vekten i ro enda jeg hadde tenkt å kose meg litt. Hadde ikke noe matlyst. Jeg er i gang med mat og treningsopplegget mitt, så jeg er veldig fornøyd.
Må jo skryte litt av meg selv.
Hihi!

Koselig koselig sa...

hehehehe jeg digger Pondus!!!

Jada nyttårsforsettene er på plass, de vanlige: Slanke meg, bli mer fancy og å gjøre litt husarbeid hver dag (ikke skippertakmetoden mer)

GundaM sa...

Sjokolade ja...Det kan man da tryggt motstå, lakris derimot du vakre kvinde ;0)

Eller så driver ejg på med trim da; snømåking. Hvor er mennene når en trenger de...?

God helg!

GAWO sa...

Hei.
Blir du med på Party i kveld.
Muffin med bloggen:
http://muffinmamma.blogspot.com/
Har invitert til treff.
Tenkte at det er noe for deg, for da holder du fingrene opptatt slik at de ikke strekker seg etter snopeskålen.
:-)

Som Mine Dager Er, sa...

Jeg liker forsetter jeg. Jeg liker å nå mål! Jeg liker å kjenne på følelsen av at jeg har lykkes. Så får vi se hvordan det går i år med mine helt enkle forsetter ... Som kun handler om det man putter i munnen. "Å vise måtehold" heter det visst på et finere sprog ...

Klem fra Marit

Line sa...

Heisann og godt nyttår til deg:0)
Nyttårsforsett har eg slutta med, det held stort sett aldri lenger enn til 2 januar allikevel, hi hi...
Nyttårsklem

Miamor sa...

..nå har jeg trimma hver dag siden julaften...og KUN mørk sjokolade....yess sir...og litt nøtter...er da stolt sjø!!!

ArneA sa...

Jeg skal bli flinkere til å ikke spise sjokolade og jeg skal prøve å bevege meg mer.
Forsetter er ikke masocistiske lidelser.
Det går nok over.

Ida sa...

Lykke til med forsettene dine. :)
Om man ikke alltid klarer å følge opp alle sine gode hensikter, så får man fire litt på kravene da og heller innse at man ikke skal være for streng med seg selv..... ;)
Man trenger litt kos i hverdagen også.
Og ja, helg er helg. ;)))
Kos deg!

Takk for omtanken ang. kneet forresten.
Jeg begynner nok å bli rimelig lei nå etterhvert...
Det er nøyaktig 4 uker siden uhellet i dag.
Nå klarer jeg heldigvis å bevege meg rundt med ei krykke.
Bandasjen må være på gjennom hele dagen, hvis ikke føles det som om kneet er helt "lealaust".
Jeg er lei av å ikke komme meg noen plass.
Er lei av å sitte med foten høyt og det å ikke kunne slenge meg i sofaen, vri meg i senga for å finne en god stilling osv. Gggrrr...Er lei av å være hemma og hjelpeløs på mange måter.
Var hos lege på tirsdag og skjønner at jeg må være tålmodig.
Slike skader er visst ikke helet i en fei.
Skal på kontroll på Haukeland 20 jan. Håper det er mye mye bedre til det.
Takk for at du spurte slik at jeg fikk synge ut litt her! ;)

runescape money sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Elisabeth Augusta sa...

Jeg har ingen nyttårsforsetter. Men noen tanker og ønsker om hvordan året skal bli har jeg jo. Og jeg er fullt klar over at om jeg skal få oppfylt ønskene mine så kreves det innsats. Inspirert av ~merete har jeg valgt meg et fokus-ord for året. BALANSE. Mitt motto er som alltid: IF IT IS TO BE IT IS UP TO ME.

Lykke til med sjokolade og bevegelse - kos deg ;-)