søndag 18. januar 2009

STEM PÅ NY FOTOSAFARI LOGO!!!!

Ja, da er vi klare med kandidatene til den store Fotosafari logo konkurransen! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få inn så mange kreative forslag! Tusen takk til dere alle sammen for at dere gidder å bruke tid på dette!! (Vi er noen gode datanerder alle sammen:P) Listen er satt opp etter når bidragene kom inn. Logo nr 1 var altså det første som ble sendt inn.
Her har dere alle de innsendte forslagene:

LOGO nr 1

Det første forlaget som kom inn, var fra Bente! Et flott bidrag med runer og jeg synes fargene på denne kandidaten er så flott!



LOGO nr 2

Den andre som sendte inn et forlag var Charlotte , eller Turbolotte som hun kalles seg. Og det var også raskt levert! En flott kandidat og jeg liker godt den fisken der!



LOGO nr 3
Elisabeth Augusta har brukt litt av den gamle logoen og gitt den en make over. Jeg er enig med henne at denne logoen er roligere og mer dempet.

LOGO nr 4

Kate har laget en artig logo som kanskje griper fatt i litt av det fotosafari handler om: Hva akkurat din opplevelse er når du ser et bilde. Jeg har studert dette bildet litt og jeg har forandret oppfatning for hver gang. Jeg har endt opp med at det må være det lille trollet som alltid stikker av med objekt dekselet mitt når jeg er ute på fotosafari og tar bilder!



LOGO nr 5
Line var heller ikke sen med å sende inn et bidrag. Og hun valgte å sette sammen mange fine bilder og lage et collage. Synes det er en god idé fordi fotosafari bildene spenner jo over så mange temaer. Godt jobbet!




LOGO nr 6
Safari er jo en utendørs aktivitet og det har Marit grepet fatt i når hun har laget sitt forlag til ny logo. Det er bare til å ta med seg kamera og komme seg ut på tur!





LOGO nr 7
Tofo -som i sommer fikk seg laptop og som "bare" skulle blogge fra ferie ,ble bitt like hard av bloggbasillene som alle oss andre. Hun stiller med et flott forslag og som jeg liker det; med glimt i øyet! Dette kunne vært hvem som helst av oss det der!
.



.
...................................LOGO nr 8...... ............ LOGO nr 9.................LOGO nr 10
Marianne G må nok kjede seg på fritiden. Hele 6 forlag kom fra henne! Kjempebra jobbet! Jeg har valgt å plukke ut 3 av forlagene, men det er dermed ikke sagt at de tre siste ikke var bra nok. Jeg hadde store problemer med å velge, men til slutt bestemte jeg meg for de tre største av bidragene hennes.


LOGO nr 11

Linda har nok lekt seg i Photoshop og jeg synes det er på tide hun gir oss alle et liten undervisninginnlegg i hvordan bruke den programvaren. Et flott og fargerikt forlag!

LOGO nr 12
Mokomoko kan knipse bilder og han hadde mange forlag på bloggen sin. Jeg valgte dette forlaget siden jeg ikke hadde så store ønsker om å være avbildet på logoen. Men de andre forlagene var både kreative og flotte. (men Mokomoko, du kunne jo ha funnet et bilde jeg tok meg litt bedre ut på - så hadde kanskje forlagene dine gått gjennom sensuren;)



LOGO nr 13

Rune tar mange fine bilder og det er veldig kjekt at han kom med et forslag. Og hva annet enn en giraff med kamera rundt halsen, kan passe bedre på en fotosafari! Artig den fyren der!



LOGO nr 14
Det var mange av dere som ønsker å beholde den gamle logoen og selv om meningen med konkurransen er å få en ny, så bøyer jeg meg for dette og lar den være en av kandidatene.



Da er det bare til å stemme folkens! Avstemningen vil foregå frem til og med lørdag 24. januar 2009 og vinneren blir lagt ut på bloggen her dagen etter. Jeg håper vi får en annen logo enn den vi har i dag. Avstemningen finner dere øverst i margen på høyre siden.


35 kommentarer:

Anemone sa...

Stemme avgitt!!

Men du så mage flotte kadidater da. Kreativiteten i bloggverden er jammen stor du.

Nikoline sa...

Gratulerar masse med ny bil!
Håpar det ikkje er ein "mandagsbil" denne gongen og at det får masse glede av den!
Så har eg altså drista meg til å levera stemme på logo sjølv om eg ikkje er med i Fotosafari,men reknar med at avstemminga er for alle som er innom her...? Vanskeleg å velgja,det var så mange flotte bidrag!
God søndag!

Ida sa...

Mange flotte bidrag. :)
Stemme er avgitt. ;)

Bente sa...

Hei Petunia...kan du bytte ut min til den som ligger på min side? Den er litt mer firkantet.
/Bente

mreteveian sa...

Mye fint her, - og jeg har stemt!

Ellers, - er dette noe for deg?
http://sixrevisions.com/graphics-design/35-basic-tutorials-to-get-you-started-with-photoshop/

Miamor sa...

This is the vote from the girl from the west side of Bergen...nr...10 points....Dette blir spennende....

ArneA sa...

Beholder vi ikke det gamle må det bli nr 6

Lisa sa...

Jeg har stemt og lover å være med på fotosafari!

Ruth@ sa...

Hei på deg..
Her var det mange fine ikke enkelt og velg... men min stemme går til 7 og 12...

Jaqlin sa...

Oi, der ble jeg for seint ute med knappene mine. Pytt, pytt. Har lagt de ut i bloggen, så kan de stå der å skjemmes. ;)
Mange flotte bidrag og min stemme er avgitt. :)

mimouna sa...

Da har jeg også stemt. Mange fine bidrag. :o)

Melis sa...

Jeg har avgitt stemme :)

GundaM sa...

Da er det gjort Petunia ;0) Men det var da så mange flotte forslag, vanskelig å bestemme seg...

hobbyentusiast sa...

Stemme avgitt. Mange fine forslag og ikke lett å velge.. :)

Elisabeth Augusta sa...

Dette blir ikke lett! Må nok tenke litt.

Mokomoko sa...

Stemme avgitt. Jøss det var mange flotte forslag. Personlig så mener jeg at hun som skapte dette begrepet FOTOSAFARI, burde vært med i logoen på en eller annen måte! så selv om jeg prøvde å skjule det litt, ble de sensurert!!
Sjekk de sensurerte på http://mokofoto.blogspot.com/

MajorogMeg sa...

Stemme avgitt. Imponert over kreativiteten blant folket.

Bitt@mi sa...

Nå har jeg avgitt stemme - supre knapper:-)
Gjør oppmerksom på at jeg har laget egen fotoblogg, så linken til min side må nok forandres:-)

AnnetteK sa...

Så utrolig mange kreative folk som har sendt inn kjempeflotte forslag. Vanskelig å velge en favoritt, men jeg har tatt ett valg :)

Nutte sa...

Da la jeg igjen en stemme ;) Tenker på å bli med på den fotosafarien, høres artig ut! :)

Tofo sa...

Mange flotte forslag her!
Spennende;)

Anne-Berit sa...

Jammen ikke enkelt det her,men no har eg no avgitt min stemme.Ha ei fin ny uke.

Marianne G sa...

Da har jeg stemt på min favoritt!!

Bente sa...

Jammen ble det mange fine knapper! Man kanskje kunne ha alle sammen, så kunne man liksom velge den som man liker best for dagen...? :-)Vanskelig å bestemme seg!

Line sa...

Huff dette her var ikkje lett!!
Mange flotte bidrag:0)Har tenkt og tenkt, men no har eg avgitt stemme...
Ynskjer deg ein fin dag, klem

Tone sa...

Her var mange gode forslag.
Det er jo ein kandidat som har eit solid forsprang her.Det er den eg òg synest er aller vakrast, men eg gav stemma mi til ein annan kandidat, den eg veit ville pirre nysgjerrigheten min mest.

Tofo sa...

Jeg har en liten utmerking til denne kreative damen!
Ha en fin dag i solen;)

GAWO sa...

Stemme er innlevert. Skal si det var mange fine kandidater. Men jeg klarte å lande på en tilslutt.

Charlotte sa...

And here.. Kristiansand calling! We give xxxx 12 points from the Kristiansand jury.. eller hva det nå heter.
Utrolig mange artige forslag.

Pernille sa...

Da vatr det stemt!

Så mange kreative folk det er der ute! Skikkelig flotte forslag til Logo!

No blir det spennende å se hvem som vinner:)

Lykke til til alle sammen:)

Anne på Moseplassen sa...

så masse tøffe forslag det kom inn! Jeg satt faktisk og lurte på å lage til ett forslag, men kom på at jeg kansje hadde nok å holde på med for tiden.... hehe. Du skjønner, selvom jeg selv aldri har deltatt så synes jeg alltid det er kjekt når det dukker opp i bloggene :) Fotosafari er en fin ting!

Koselig koselig sa...

Hei Petunia, her har du direkte link til labels snurredingsen min:

http://www.bloggerbuster.com/2008/08/blogumus-flash-animated-label-cloud-for.html

Pernille sa...

Hahahahaha, du Petunia, du er ikke sann! For et navn å sette på gubben da! hahahahaha, men det kan jo være et fellesnavn for mannfolk generelt!

Fotokurs og kameraklubb: Ja kast deg uti. Det er sh....skøy! Og overhodet ikke så skummelt som jeg trodde. Jeg stortrives der og gleder meg til kursinga i forkant av fototurene vi skal på!:)

Og når det gjelder Fotosafari, så har jeg ikke bare stemt på et bilde, men jeg har laget et fotosafari-innlegg også;)

Johooooo, så dyktig jeg er! Hahahaha

Stine ☆ sa...

Her var det mange flotte kandidater. Ikke lett å velge gitt...
Men stemme er avgitt :)

Marit sa...

Heisan!
Ikke enkelt å skulle stemme, men jeg landet da til slutt. Mange som har brukt mye tid her :)

Ha ei fin uke!