tirsdag 10. februar 2009

Takk, kjære venner!!!

Først av alt så vil jeg takke for alle de koselige kommentarene under forrige innlegg. Det har vært kjekt å lese når jeg i svake øyeblikk har satt her og syntes synd på meg selv! Når sant skal sies, så går det egentlig utrolig bra! Ikke har jeg hatt noe særlig vondt og selv om stingene på mystisk vis bare forsvant i går, to timer etter at tråden var festet, så har jeg ikke blødd noe siden i går.
Jeg har sovet godt i hele natt uten å ta smertestillende og det er jo veldig ok! Jeg har faktisk sovet så godt at jeg ikke kan huske at jeg i løpet av natten hadde snappet til meg min mann sin hodepute med samme presisjon som enkelte klarer å fjerne bordduken mens fat og glass står fint igjen. Nå bør man ikke tulle med min mann når han spiser eller når han sover, men dette hadde vært så elegant utført at han hadde begynt å le.
I dag har jeg jobbet noen timer og fått tid til å gå en god tur. Gårsdagens hendelser er nesten glemt. Et ømt kinn er det eneste som minner meg om det hele.
.

Mot utsikten
.
En del minusgrader og strålende sol. Det er været i Bergen om dagene.
På dette bildet ser du motsatt vei av alle disse bildene her. Så her oppe bor jeg - et sted;)
.
Snødiamanter 2
.
Man kan plukke snødiamanter rett fra trærne!
.
Snødiamanter 1
.
Man blir aldri for gammel til å lage engler i snøen vel?
Men jeg merker at dumpen der rumpen har vært, blir dypere og dypere for hvert år....
.
Engler i snøen
Kom deg ut og lag en snøengel du også og legg bildet ut på bloggen;)
.
Blomsten på det øverste bildet fikk jeg av eldstemann på morsdagen:)

20 kommentarer:

GAWO sa...

Jeg var så kjapp med kommentaren inne hos deg at jeg trodde det var idag du hadde det så vondt. Godt å høre at du føler deg fin nå.

Jeg har laget en bloggpost etter en liten utflukt i helgen og du har akkuat det siste bilde jeg trenger. Tror jeg linker rett til deg jeg. :-)

Utsiktbildet "den rette veien" er supert. Åååå så fint vi har det i Bergen nå. Skal vi skulke en dag og dra på Ftosafari? ... ha ha, bare tuller. Vi pliktoppfyllende jenter skulker aldri.

Bjørg 47 sa...

Godt å høre at du har det bedre.
Flotte bilder forresten, som alltid. Du er kjempeflink.

Miamor sa...

..så bra..og snødiamanten var svææært bra fanget...bra jobba..jeg har prøvd meg på noen ..men ikke så nydelig som din.....kos deg videre...

Tofo sa...

Så fint at du er over det verste, og kan legge det bak deg;)
Flotte bilder! Jeg har også vært ute med fotoapparatet i dag. Det var SÅ nydelig ute! Men ingen engler her...
Klem ;)

MajorogMeg sa...

Så flott at natta gikk uten smerter, for ikke å snakke om at gubben fikk beholdt puta si. Sku likt å sett gubben min hvis jeg rappa hannes, Urgh....
Flott vær i Bergen også, samme her hvis man ser på det med øyne som "lever i den årstiden man har". Rompa ja..Hva sier man om den? Jeg har sagt lenge at kroppen løsner fra skjellettet etter hvert. Føles slik iallefall. Den lever sitt eget liv.
Ha det flott med egen hodepute og et liv uten smertestillende. (La gubben ha sin i fred)
Klem fra Major & Mossan

naturglede sa...

Herlige bilder:)Plukke snødiamanter hørtes flott ut. Godt du er bedre.Håper du får en god natts søvn, med eller uten puta til mannen:)

organic-lizzi sa...

Godt du "overlevde"..og har det bedre:-))
Supre bilder...og for et sted du bor da!!
Natta&stooor klem fra Randi

Anne-Berit sa...

Å,det var godt å høre at det går bra med deg,og at du fikk sove i natt.Så nydelig vær dere har i Bergen for tiden,håper dere får beholde det leeenge.Ha en fin onsdag.Klem fra meg!

bea3855 sa...

Hei igjen!
Tusen takk for pen kommentar fra deg...var bare fint a höre fra deg!
Ha det förste bildet ut med emne
FOTOSAFARI nu haper jeg har gjort allt korrekt?!!?
Det er sen na sa senga rope...
fint at du föler deg beddre igjen...og saaaaa flotte isbilder; elsker den!
Onsdagsklem
Beatrice

Koselig koselig sa...

Jeg skal se om jeg lager en engel i dag på vei hjem til ære for deg. Jeg har kamera med meg i dag, i veska ;) Smart hehe...
jeg blir jo helt fotosjuk her jeg sitter inne og ser ut og i dag er det sol igjen. Hurra! :)

Fortsatt god bedring Petunia! Ta vare på deg selv :) Klem

Nikoline sa...

Huff og huff..skreiv ein trøstekommentar til deg i går,men på eit mystisk vis forsvann dei fleste kommentarane mine i lause lufta... gav opp til slutt...
I alle fall var det godt å høyra at det gjekk så bra,og så kan du vera lykkeleg over at det er gjort!
Det er kaldt dette her for tida,men det er jo nydelege soldagar då! Kjempefine vinterbilder du har teke!!
Ha ein flott og ny vinterdag!

Angelo sa...

Goshameg så nydelige bilder!! Det er noe spesielt med snø, is og sol sammen. Fargene er bare så herlige. Og selv om jeg er drittlei av snø og kulde så skal jeg ta med meg kameraet for å ta noen forhåpentligvis fine bilder. Kanskje blir det en snøengel også...

Fint å høre at smertene ikke tok overhånd i går og at du føler deg i bedre form igjen. Krysser fingrene for at det fortsetter slik :)

Klem, Kristin :)

ArneA sa...

Ja, her var det som jeg savnet hos GAWO
:)

Ida sa...

Hei på deg.
Godt å høre at det går bedre med deg. :)
Flotte bilder fra verdens vakreste by, ikledd vinterdrakt.
Det er så fint på våre kanter om dagene. Veldig vakkert!
Jeg plukker snødiamanter på linsa hver eneste dag nå.
Noe av det fineste som finnes! Nesten like vakkert som blomster. ;)
Dine her er utrolig flotte! :)
Nydelig Orkidè fra sønnen din. Veldig, veldig fin!
Og helt sikkert veldig fortjent.

Jeg tørr dessverre ikke å legge med ned for å lage en snøengel. Vet ikke om jeg kommer meg opp igjen med kneet mitt. Du har rett i at det hemmer meg en del enda, men når det er sagt, så kan jeg fortelle at det er mye, mye bedre nå!
Og det er herlig! :)

Akkurat nå titter solen frem og jeg skal ut i vinteren snart.
Begynner å jobbe litt igjen neste uke. På skolen.
Jeg skal ikke aksjonere....
Hvorfor kan jeg fortelle deg om i en e-post.

Og du, helt til slutt.
HER kan du leke deg litt.
Ha det gøy! ;)))
Det er her jeg har lekt meg... Og det bildet har du nok ikke sett før... ;)
Men, det kan jo hende at jeg ligner på meg på alle bildene mine, selv om størrelsen på bollekinnene varierer litt.... Hehe!

Ha en vidunderlig flott vinterdag min venn!
KLEM.

Bente sa...

Godt å høre att du har det bedre!

Du bor fantastisk vakkert til må jeg si...oppe i høyden med fin utsikt. Utrolig fine bilder som vanlig!
/Bente

Frk.Badegakk sa...

Jeg skummer kjapt gjennom innlegg som er tannlegerelatert- det innrømmer jeg glatt. Men håper du føler deg bedre nå, du har all min sympati og litt til!
Da kan det kanskje passe med en liten sak som ligger til deg i bloggen min?;) For å få opp humøret mener jeg!

Anne på Moseplassen sa...

Nydelige nydelige bilder, og snøengel blir man aldri for gammel til å lage, det er sikkert!
God bedring!

A-mora sa...

Så bra at du slapp unna smertene:))
Jeg skjønner akkurat hvordan du har det når det gjelder tannlegen.
Jeg er helt overbevist om at alle tannleger er sadister:))
Ha en fin dag:))

Juni sa...

Godt å høre at det vgår greit med deg og at du er bedre.
Flott vær har dere i Bergen! Snøengler er morsomt å lage, jeg gjør det selv en gang i blant, men ikke i år - enda...

Sonja sa...

Fikk anbefalt denne bloggen for å se på engler i snø.
Her var det mye mer enn engler.Fantastisk flotte bilder.
Skjønner at det er bare å stå på og øve på fotografering så blir det kanskje bra til slutt.Vet ikke om kommentaren min kom inn. fikk beskjed om å prøve igjen.