torsdag 5. mars 2009

Boligannonse

Med lovnad om lavere rente og regjeringens tiltak mot finanskrisen, ser det ut som at boligmarkedet for øyeblikket har stabilisert seg.
Våren har alltid vært en gunstig tid for kjøp og salg av boliger og den er også høysesong for anskaffelser for ny bopel for denne målgruppen her....
.
Petunias Boligformidling
legger i disse dager følgende eiendommene ut for salg:
.
Landlige omgivelser
.
Stor enebolig i landlige omgivelser. En del arbeid gjenstår, men huset vil bli levert nøkkelklart i midten av mars.
.
Eldre enebolig
.
Eldre enebolig med stort oppussings potensiale. Kjøper må forvente en del utgifter i forbindelse med rehabilitering av hele eiendommen.
.
Enebolig i rekke
.
Koselig rekkehus i etablert strøk. Nærmiljøet ligger godt skjermet, men med kort vei til skole, butikk og buss.
.
Koselig liten hytte
.
Sjarmerende hytte uten innlagt vann og kloakk. Hytten ligger et stykke fra offentlig vei, men med eiendommen følger det også med godkjenning til omgjøring til helårsbolig og av vei helt frem.
.
Borettslag
.
Romslig moderne ett-roms leilighet i borettslag. Denne leiligheten må sees.
Rolig boligstrøk.
.
Med egen strandlinje
.
Vi har også denne perlen for salg.
Stor koselig enebolig i funkis stil med egen strandlinje.
Høy prisklasse.
Vennligst kontakt megler for visning.

34 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hahaha, hvor tar du det fra?
Dritstilig!

kari - carpe diem sa...

Fantastisk...men alle boligene for små for ei smøla-rype som meg:-)

Evami sa...

Herlig!!! I bhg til størstemann skal de henge ut bolig til salgs med kamera i. Spennende for små trollene å følge med på om det blir noen fuglefamilie i huset deres:)

Gamleheksa sa...

Haha, her får en nesten lyst til å ta vingene fatt og flytte vestover.

Ha en god dag!

Line sa...

Leeer hjerteleg her:0)
Du kjem no på det, Petunia....
Masse flotte boligar dette, så eg reknar med at du får omsetning på salget!!

Anne-Sophie sa...

Ler! Flott knippe med boliger dette!

organic-lizzi sa...

Så deilig billedhistorie...
Masse fine boliger du tilbyr..
Blir spennende å se hvem som flytter inn:-))
Fortsatt deilig dag & Stooor klem fra Randi

Randi sa...

Du er SÅ kreativ! Dette var artig å lese. Jeg er på jakt etter leilighet. Nest siste bilde; er det høy- eller lavblokk? *Knis*

Ha en fin dag!

Renate sa...

Ligger en utfordring til deg i bloggen min viss du vil ha den ;)

Jeg ler enda av dette innlegget altså :P

Anne-Berit sa...

Hehehe,du er helt utrolig.Alt du finner på,dette var litt av en annonse.Kommer sikkert mange på visning til dette fine og populære strøket,hvis ikke prisene er altfor stive da.....:o))

Anemone sa...

Å hærre jemini kor æ flire!!!

Legger snart inn bud!!!

GundaM sa...

Jeg reserverer den nederste!!!

Nei, jeg tar den; usett!

Herligheten, hva fruen finner på ;)

nemisa sa...

Hahaha- Ler så jeg nesten detter av stolen her.
Hvordan i alle dager kommer du på alt.
Morrsomt=)

Miamor sa...

..jeg legger inn høystbydende på alle ..til ungene...hihi..neida..de er nok ikke flygedyktige helt enda.....

BEA sa...

Takk for latterkula.. æ trængte den:o))

Herlig innlegg du.. lykke til med visning og salg!!

MajorogMeg sa...

Herlig innlegg!!! Jeg er imponert over hva du finner på.

Masse fine hus her da, for enhver smak. Tror jeg tar det siste..

Håper du har vår..det har vi hatt de siste dagene. Utrolig..
Klem herfra

RuneE sa...

Ikke dum den der! Jeg håper at du får mange søkere, men da må du ikke benytte Notar!

PS Bildene mine var tatt i Kristiansand på mandag...

Ivar Ivrig sa...

Stilig. Som den gjøk jeg er så velger jeg den siste. Håper den er ledig. Må ha sjøutsikt :-)

GAWO sa...

Er redd for at jeg "gjøken" IvarIvrig må konkurrere i budgivingen med "Uglemor" GAWO, for den perlen vil jeg ha. Kan vurdere å bli samboer for gjøker flytter likevel fort bort i andre sine reder.

Du Petunia, du Petunia, du får det sannelig til. Jeg flirer så jeg holder på å dette av pinnen.
... det er kanskje høns som sitter på pinner....

Ida sa...

Her var det noe for enhver smak, ja. ;)
Jeg velger hytta jeg, vet du.
I rolige og landlige omgivelser. Jepp! Der vil jeg nok trives. ;)

Jeg er ikke med på SW heller i kveld, nei.
Jan Helge kom hjem på tirsdag. Så, denne kvelden har jeg prioritert ett godt måltid med hele familien samlet rundt bordet.
Skal prøve å få blogget litt nå da.... ;) Kommentert iallefall.

Begynner du med norsk ABC i morgen. Spennende og gøy! :)
Gleder meg til det.
Må tenke ut noe på A da..... ;)))

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Så utrolig kult - må da være stor interesse for disse? Likte den nederste best, jeg - men funkishus er gjerne veldig dyre?!

Rune sa...

Hehe, genial og morsom post! Her har du dratt i gang kreativiteten :o)

Marie sa...

Hahaha, tøft :)

Scotty Graham sa...

Hi Petunia,

It has been a long time since I visited...even though, I can't read your language, it was great browsing through your photos.

Cheers,

Scotty

Charlotte sa...

Kjempestilig!! Tror det er klarsignal for litt bygging på tomta her også ja.

Lene sa...

Og så jeg, som stortrives i høyden!!! Jeg kommer på visning, ja. Liker å gå grundigere i sømmene, sjekke at der er gjort skikkelig arbeide ;)

Men knall førsteinntrykk ;)

Masse lykke til med ABCen, Petunia!! Flott initiativ, og jeg er med så ofte jeg har tid :)

Renathe sa...

Hehehehe! Utrolig morsomt og kreativt innlegg. :) Håper du får en flott helg!

ingedk sa...

Får jeg købe den nederste funkis stilen tiltaler mig, ingen skrå vægge, flot udsigt.
ha ha hvor er dette morsomt, tak for et billigt grin :-)

Bestemor Aud sa...

Her har du virkelig fått latterdørene på vidt gap!
Fikk skikkelig vårlengsel - her er masse snø, så jeg får nok prøve skiene i første omgang. Men veldig tungt og grått de siste dagene. Første soldagen SKAL jeg på ski!!

viola sa...

Der fikk jeg dagens gode latter frem! :D
For en god idé du fikk her! Ja, nå er det nok mange av fuglene som snart skal flytte inn.. Boligmarkedet er nok trangt på våren! :D

Lone sa...

Nej, hvor morsomt :o)
Jeg må ind og scrolle videre på din blog...

Kosene mine sa...

Hihihi, skjønner godt at du trenger større bolig ja... :o)

Morsomt innlegg!
Fikk litt lyst til å bli med på ABC'en din, men jeg må se an tiden her... Tid har nemlig ikke jeg nok av..Takk for koselig kommentar hos meg forresten,
hilsen meg og kosene mine

Bitchmaster sa...

Fantastisk innlegg.. høres ut som boliger i min prisklasse. Men den med strandtilgang, blir sikkert i dyreste laget for meg

Gärdsmygen sa...

Det här var kul! Jag gillar fågelholkar och har gjort flera inlägg på min blogg om olika holkar. Går att hitta under etiketter "fågelholkar"